کد خبر 649845
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳

آخرین ساخته حسن نجفی با نام «شرفناز» قرار است از 11 آذر و بعد از پایان اکران فیلم سینمایی «متولد 65» در گروه آزاد اکران شود.ساخت تیزرهای این فیلم که پخش آن را حوزه هنری برعهده دارد به تازگی به پایان رسیده است.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق- فیلم سینمایی «شرفناز» از 11 آذر در گروه آزاد به نمایش عمومی در می‌آید. آخرین ساخته حسن نجفی با نام «شرفناز» قرار است از 11 آذر و بعد از پایان اکران فیلم سینمایی «متولد 65» در گروه آزاد اکران شود.ساخت تیزرهای این فیلم که پخش آن را حوزه هنری برعهده دارد به تازگی به پایان رسیده و بزودی پخش آن از تلویزیون و سینماها آغاز خواهد شد. این فیلم در بخش سودای سیمرغ جشنواره سی و چهارم فیلم فجر نیز حضور داشت.

«شرفناز» از 11 آذر اکران می‌شود
 

به گزارش بانی فیلم، حمیرا ریاضی، ضرغام استادی اصل، علی اوسیوند، ایوب افشار، سعید گل بچه، خلیل خانی، یاسمن اوسیوند و ... بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند. در خلاصه داستان «شرفناز» آمده: شرفناز بیم آن دارد که الیاس به سرنوشت احمد دچار شود. او سال‌هاست به فرار از این جهنم دره می‌اندیشد تا اینکه یک روز دست الیاس را گرفته و می‌گریزد. این فرار به گوش جمعه می‌رسد و ...

«شرفناز» از 11 آذر اکران می‌شود 

نجفی خود تهیه‌کنندگی این فیلم سینمایی را برعهده گرفته و سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: نویسنده: حسن نجفی، مدیر فیلمبرداری: بایرام فضلی، طراح صحنه و لباس: بهنام جعفری، طراح چهره پردازی: علیرضا جوادپور، صدابردار: فرخ فدایی، صداگذاری: حسین قورچیان، آهنگساز: حسین علیزاده، تدوین: حسین حشمت‌نیا، جلوه‌های ویژه میدانی: رضا ترکمان، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: فرید ناظرفصیحی، مدیر تولید: میترا احمدی، منشی صحنه: سحر عبدالهی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس