این فرقه‌ چارچوب مشخصی ندارد. چارچوب طاهری است و تنها جاذبه آن به دروغ مسئله "شفاء" است. البته مسئله خارج كردن جن از كالبد بدن كه متأسفانه در سراسر كشور نیز رایج شده، از دیگر جاذبه های این فرقه است.

گروه فرهنگي مشرق - وقتی در اواسط دهه هفتاد شمسی، شخصی ناشناس مدعی فرادرمانی شد، کمتر کسی به او توجهی نشان داد. همین موجب شد تا وی کمی بعدتر، مدعی راه اندازی گونه ای عرفان شود که این روزها با نام "حلقه" یا کیهانی می شناسیم. موسس این فرقه شخصی بنام"محمدعلي طاهري" است که بهره ای از اطلاعات دینی نداشته و با کمک چند خانم، که برخی از آنها مطالعات عرفانی و قرآنی داشته اند توانست این فرقه را گسترش دهد.
شروع فعالیت وی از سال 1383 بود که بعدها تلاش نمود در پوشش یک موسسه فعالیت خود را ادامه دهد. رييس اين فرقه در سال 1385 مجوز یک سازمان مردم نهاد را کسب نمود که به دلیل تخلفات گسترده، مجوز وی تمدید نگردید و تاکنون بدون هیچ گونه مجوزی در قالب یک فرقه انحرافی در حال تبلیغ و جذب نیرو می باشد.
 علیرغم اینکه هیچ گونه مجوز آموزشی برای آقای طاهري صادر نشده بود؛ ولی کلاسهای گسترده ای را در تهران و چند شهر کشور فعال نمود که در برخی از این کلاسهای تا 300 هزار تومان برای 6 دوره کوتاه مدت آموزشی دریافت می کرد و از این طریق میلیون ها تومان ثروت نامشروع و غیر قانونی کسب نمود.

 
محمدعلي طاهري؛ مردی با گذشته‌ای در غبار
 
طاهری که چند صباحي خود را در مقام رهبری مذهبی (!) می ديد، گذشته ای نا مشخص و غبار آلود دارد. از وی اطلاع چندانی در دست نیست و همین بر دامنه ابهامات و شبهات می افزاید. نباید فراموش کرد خود نیز با سکوتش و عدم پاسخگویی، بر گرمای این اتفاق می دمد. تا کنون، دلیل عدم وضوح و شفافیت در این باره مشخص نشده است.
 می توانید هر گمانی را در این باره، متصور باشید. آنچه درباره وی قطعی است، عضویت در گروه "چریک فدائی خلق" است. اگرچه وی در رتبه گردانندگان یا سران این جریان نبوده؛ اما مدتی در آن فعال بوده است.
برخی کارشناسان معتقدند، ریشه برخی باورهای وی را می توان در این سال ها و روزها جست. وجود تفکرات الحادی و دهری فرقه هرمی حلقه را می توان در این دوران دانست که سرکرده آن، تاثیرات فراوانی از مارکسیسم و تجربه گرایی الحادی پذیرفته است. در حقیقت، اساس تفکر وی را می توان در این برهه دانست که بعدها، بسط یافته و از طریق یارانش در شورای مرکزی، ظاهری اسلامی هم یافته است.
نکته قابل توجه این است که به غیر از این مورد که وی در قبال آن سکوت داشته و هرگز درباره آن صحبتی نکرده، باقی زندگی وی نیز در ابهام است. مشخص نیست فعالیت وی پیش از انقلاب اسلامی و بعد از آن به چه شکل بوده است. البته، مدعی است در دوره ای، اختراعاتی نیز داشته که در صحت و سقم آن، تردیدهایی وارد است؛ اما صحت فرضی آن هم دخلی به موضوع این فرقه ندارد چرا که عمدتا، مباحث فنی بوده است.

 
ادعاهاي طاهري درباره مدارك علمي
 
این ابهامات و غبارآلودگی هنگام بیشتر می شود که بدانیم طاهري اساساً تحصیلات مشخصی ندارد. اگرچه مریدان و یاران طاهری، وی را مهندس خطاب می کنند؛ اما معلوم نیست در کدام دانشگاه تحصیل کرده است.
برخی بر این باورند که حتی موفق به گذراندن دوره دیپلم هم نشده و فقط مدعی تحصیلات تکمیلی است. این در حالی است که گویا مدعی تحصیل در دانشگاهی در ترکیه شده است. طاهری عنوان داشته در حین تحصیل نیز به دلیل فعالیت های انقلابی (!)، از دانشگاه اخراج شده و به کشور بازگشته است.
 این موضوع در حالی از سوی وی مطرح شده که اساسا دانشگاهی که از آن نام برده، در آن دوران وجود خارجی نداشته است. از سوی دیگر، چگونه مبارزی است که اقدامات انقلابی وی در هیچ سند و سازمانی به ثبت نرسیده؛ مگر در یاد و خاطره خودش؟ تا کنون، هیچ مبارز ایرانی که در ترکیه حضور داشته، او را تایید نکرده است. هیچ رسانه ای هم در آن دوران نامی از وی و این اقداماتش ثبت نکرده است. البته، نباید از خاطر برد، در حالی از تحصیل و مبارزه در ترکیه می گوید که این کشور، بهشت جاسوسان صهیونیست به شمار رفته و بسیاری از جذب های این رژیم، در این کشور صورت می گیرد.
در زمینه علوم دینی نیز با وجود مدعیات عجیب و عمدتا غیر الهی فرقه هرمی حلقه، طاهری در هیچ حوزه دینی و اسلامی تحصیل نکرده است. در حقیقت، ارتباط رسمی و جدی با نهادهای رسمی حوزوی و دینی نداشته است.
 مرقومات وی نیز نشان از این دارد که هیچگاه از محضر مراجع عظام یا اساتید مطرح حوزوی یا دانشگاهی بهره نبرده است. موضوعی که منجر به این شده تا برخی نزدیکانش، مدعیات وی را حاصل شهود و دریافت های ماورایی وی کنند. و تو بخوان حدیث مفصل از این مجمل!
 
سود هنگفت و درآمدهای میلیونی فرقه حلقه كيهاني
محمدعلی طاهری که در این سال ها کلاس های متعددی توسط وی و یارانش در نقاط مختلف کشور برگزار کرده، درآمدهای میلیونی و چه بسا، میلیاردی داشته که تا کنون معلوم نشده، دلیل دریافت آن وجوه چه بوده است. در حقیقت، زمینه دریافت چنین مبالغی از سوی مسترها (مربیان) و سایر اعضای این فرقه چه بوده است؟ نکته بعدی، این مبالغ در کجا هزینه شده است؟ تا کنون آمار و اسنادی ارائه نشده که چنین حجم قابل توجهی از سرمایه، در کجا خرج شده است.
 البته، برخی مواقع ادعا شده این مبالغ، صرف امور خیریه شده؛ اما صرفا در حد یک ادعا باقی مانده است. شاید بتوان پاسخ این پرسش را در منبع مالی خرید خانه وی در نقاط شمالی تهران یافت. یا تغییر اتومبیل همسر وی از پراید به ماسینی 50 میلیونی یا حساب های بانکی وی و سایر اعضای مرکزیت حلقه که این روزها، آنها نیز در سایه این شخص مانده اند.
 وقتی پاسخگویی وجود ندارد، هر چیزی امکان پذیر است! نباید فراموش کرد که فهم درست این فرقه هرمی، بدون اشخاصی چون ویدا پیرزاده، خانم بهارزاده، مهدیه کسایی زاده، پدرام سعیدی، شهناز نیرومنش و ...، کاری نادرست است چرا که اینها هستند که طاهری را تغذیه فکری می کنند. این واقعیتی است که سرکرده حلقه هرگز به صورت منفرد در مناظره ها شرکت نمی کند چرا که قلت سواد و دانشش موجب می شود تا نتواند برابر پرسشگران، تاب پاسخگویی داشته باشد. بگذریم که وی در این اواخر، حتی در مناظران هم حضور نمی یافت و از زیر بار آن شانه خالی می کرد.
 در این بین، دریافت مدارکی چون دکترای افتخاری از سوی برخی مراکز در انگلیس و ارمنستان نیز جای تعجب دارد. ابهام اول در معتبر بودن مراکز صادرکننده این مدارک است. اینکه آیا موسساتی بین المللی و مورد تایید وزارت علوم بودند یا مانند صدها مرکز تولیدکننده مدارک غیرمعتبر هستند که این روزها در تمام دنیا رشدی قارچ گونه دارند.
 از سوی دیگر، چه دلیلی موجب توجه این مراکز غربی، به خصوص انگلیسی، به طاهری شده است؟ پاسخ این پرسش ها هم در نوع خود، راهگشا است.از سوی دیگر، به دلیل نداشتن تحصیلات مشخص علمی توسط طاهری، توصیه مکرر نهادهای مختلف به وی برای دریافت مجوز قانونی برای فعالیت نیز بی ثمر بوده است. معلوم نیست به چه دلیل، وی و همراهانش اقدامی در جهت دریافت مجوز از وزارت بهداشت نداشته اند.
به هر حال، فرادرمانی مورد ادعای وی باید در چهارچوب بحثی علمی قابل اثبات باشد. همین اجتناب و تاکید بر فعالیت غیرقانونی است که بر دامنه شبهات درباره اقدامات وی می افزاید.

مهمترین انحرافات و فحشا در فرقه حلقه
یکی از اصول عرفان کیهانی یا حلقه جواز عدم اعتقاد به هیچ دین و مکتبی است، یعنی فرد صرف نظر از هرگونه اعتقاد حتی عدم اعتقاد و ایمان به خدای واحد می تواند از شبکه شعور الهی استفاده کند. این اصل که بارها در کتاب انسان از منظر دیگر رئیس فرقه عرفان کیهانی آورده شده است برای جذب جوانان و افراد دین گریز است؛ به عبارت روشنتر این راه میانبری است که فرد حتی بدون انجام واجبات به وصال خدای می رساند و او را از لطف خدا سرشار می کند امّا این خدای عرفان کیهانی نه آن خدای است که ما می پرستیم بلکه خدایی است که نه محرم نا محرم دارد، نه ایمان به امام و پیامبر و نه دین و مذهب.
 در واقع میانبر آقای محمدعلی طاهري میانبری است بسوی پرتگاه مرگ، مرگ معنوی که به مخاطبش یقین می رساند که وجوب واجبات برای هزاره حاضر قدیمی است و کهنه پس مخاطبش را ناگزیر می سازد تا با درک این مطلب برای خود و اجبات دیگری را مانند شفای دیگر مریضان، نشستن چندین ساعته به صورت ریلکسیشن، قرار گرفتن در هرم جمع مرید و.. را برای خود واجب کند مهمترین اشكال و انحراف این فرقه مبارزه آرام و اصطلاحا زیر پوستی با دین،و اعتقادات مردم است.غیر وحیانی دانستن قران، اهانت به رسول گرامی اسلام صل الله علیه و آله با عنوان تناقض گویی ،غیر معصوم خواندن ائمه اطهار صلوات الله علیهم، شرك دانشتن زیارت قبور ائمه اطهار، تمسخر رجعت و مهدویت، تمجید از شیطان رجیم و موحد خواندن این ملعون رجیم، ادعای خروج جن از درون مردم، ترویج زیركانه تناسخ، نفی برخی از مسلمات مانند ادعای وجود نداشتن حضرت عزرائیل ،لمس و تماس غیر شرعی با بدن زنان نامحرم به بهانه درمان عرفانی و دهه ها انحراف دیگر.
 همچنين فرقه حلقه ابزاری است برای براندازی نرم جمهوری اسلامی. حمایت همه‌جانبه غربی‌ها از محمدعلی طاهری و سفرهای او به كشورهای اروپایی و برگزاری جلسات مختلف مسئله ای است كه یك فرد معمولی نمی‌تواند آنها را انجام دهد. شیوه كار غربی‌ها در ایران جزیره جزیره‌ای است. در ایران كار می‌كنند بعد یك فرد را لیدر قرار می‌دهند تا بتوانند جنگ فرقه‌ای در كشور ایجاد كنند. سپس این افراد كه عموماً سوابق نامعلومی دارند در یك دوره وارد كار می‌شوند. سابقه طاهری و همسرش به چریك‌های فدایی برمی گردد. بعد خبری از او نبود. خودش می‌گوید در تركیه درس می‌خوانده است ولی وقتی بررسی می‌شود می‌بینیم كه این سال تحصیلی وی با سال تأسیس دانشگاه هماهنگ نیست. كار این فرقه‌ها مبارزه با آموزه‌های دینی است.
طاهری به صورت عمد اول قرآن را زیر سؤال می‌برد اعتقاد دارد قرآن ناقص است و نوشته پیامبر است بعد با اعضاء شبكه كه هرمی است طرح می‌كنند كه باید ناقص بودن قرآن را در جامعه بنشانیم تا بتوانیم حرف‌های خود را اثبات كنیم. مرحله بعدی زیر سؤال بردن ائمه است، چون ستون تشیّع است؛ لذا سعی می‌كند آن را بكوبد در سخنانش زیارت ائمه را شركت می‌داند. زیارت قبور را كثرت‌گرایی می‌داند. مهدویت را می‌كوبد. امام زمان(عج) را مسخره می‌كند و می‌گوید منجی عقل است. بعد جایگزین برای عقل می‌گذارد كه جایگزین خودش است.
فرقه حلقه به دنبال زدن چهارچوب‌های اصلی دین ماست. كسانی كه وارد این فرقه شدند بی‌موالات شدند. دختران مذهبی كه وارد این فرقه‌ها شدند الان حجاب ندارند. برخی از بچه ‌مذهبی‌ها كه از شاگردان برخی عرفا بوده‌اند وقتی وارداین فرقه شدند كم‌كم منحرف شدند. اندیشه‌های طاهری اندیشه‌های التقاطی برگرفته از مسیحیت است. مطلب دیگر اینكه این فرقه‌ چارچوب مشخصی ندارد. چارچوب طاهری است و تنها جاذبه آن به دروغ مسئله "شفاء" است. البته مسئله خارج كردن جن از كالبد بدن كه متأسفانه در سراسر كشور نیز رایج شده، از دیگر جاذبه های این فرقه است.

مبناي تفكرات و آموزه هاي عرفان حلقه
مبناي عرفان حلقه را مباحث ماترياليستي و ديالكتيكي تشكيل مي دهد و براساس ادعاي سركرده اين فرقه هيچ فردي نمي تواند به خداي واقعي از طريق معصومين(ع) و قرآن دست يابد. مبناي تضاد ديالكتيكي از اصلي ترين مباني اين ديدگاه بوده و هر آن چه وجود دارد قطعاً در درون خود ضد خود را نيز پرورش داده و با كمك شناسايي ضد يك چيز مي توان اصل آن را شناسايي كرد. بر همين مبنا شعور و ضد شعور، ماده و ضد ماده، آگاهي و ضد آگاهي ، عرفان و ضد عرفان و .... اين گونه شناخته مي شود.
 اين فرقه انحرافي شبه عرفاني، عرفان را دنيايي بدون ابزار معرفي مي كند و با تامل در اين نكته مي توان دريافت كه نظريات ماترياليستي عمق پيچيده اي در اين فرقه دارد. نكته ديگر اينكه ديدگاه هاي كاباليستي نيز در لابه لاي تعاريف ديالكتيكي اين شبه عرفان وجود دارد. سركرده 54 ساله اين فرقه مدعي است كه آن چه مي گويد را در دوران جواني و از طريق كائنات و جهان هستي دريافت كرده و در اين باره از هيچ فردي نكته اي نياموخته و كتابي نيز در اين باره نخوانده است.
 وي مي كوشد اين گونه القا كند كه آن چه تاكنون مطرح كرده از طريق وحي و الهاماتي از مركز هوشمند جهان كسب كرده است. وي در گفتار و نوشتار خود اين هوشمندي را گاهي روح القدس، گاهي يدالله و گاهي روح آلامين و پاره اي از مواقع خدا معرفي مي كند. براساس اخبار و اسناد به دست آمده سركرده فرقه انحرافي «عرفان كيهاني » در مباحث كميته عرفان علاوه بر اين كه شيطان را تطهير مي كند، مي كوشيد شبهاتي را نسبت به تلاش هاي انبيا در اذهان ايجاد كند.
سركرده فرقه انحرافي «عرفان كيهاني » همچنين با ادعاي دارا بودن نگاه فرادرماني مدعي بود كه ويروس هاي شبكه منفي در افراد جن زده را خارج مي كند. طاهري "عرفان كيهاني" تعريفي ويژه از بهشت و جهنم و ملكوت ارائه مي كرد كه با ديدگاه كاباليستي كاملا انطباق دارد. البته از منظري ديگير مي توان گفت،‌ وجود محمدعلی طاهري به عنوان سر سلسله این گروه هرمی، همان وجود مرشد در تصوف است و دقیقاً با همان قدرت دیکتاتوری به طوری که حتی گرفتن لایه دفاعی از شبکه شعور کیهانی (خدا) با اجازه او انجام می گیرد و فردی که این لایه را تحویل می گیرید سوگند نامه ای را به سر سلسله می دهد تا او لایه دفاعی و شفابخش را به فرد مرید تفویض کند. از سوی دیگر هرگونه تعّدی از دستورات سرسلسله و مرشد این گروه انحرافی موجب فعالیت هورمونهای دورن ریز می شود که نتیجاً فرد نافرمان را تهدید به مرگ و نقض عضو می کنند!(نوار ضبط شده مکالمه مستر ب.س در تبریز با یکی از مریدان و تهدید به مرگ آن فرد توسط غدد و هورمونهای درون و برون ریز در نزد نگارنده موجود می باشد!)
 
رهبر فرقه کیهانی: از 10 آبان 1357 به من الهام می شود!
 
مطلب زیر گزیده ای از ادعای رهبر فرقه ضاله "عرفان کیهانی" می باشد.
این فرد در ادعایی تامل برانگیز مدعی شده بیش از 30 سال است که به او الهامی از قبیل وحی های پیامبران می شود. «...عامل ایجاد این رشته، مواجه شدن اینجانب (بنیانگذار فرادرمانی و سایمنتولوژی) با وقایع و حقایق هستی است که از دوران طفولیت به شدت توجه مرا به خود جلب می کرد؛ تفکر نسبت به این که "از کجا آمده ایم؟ چرا آمده ایم؟ به کجا می رویم؟ خالق کیست؟ چرا خلق کرده است؟ نتیجه ی این خلقت چیست؟ انسان کیست؟ راه های نزدیکی و شناخت او چیست؟ توان بالقوه ی او چگونه فعال می شود؟ زندگی و مرگ چیست؟ و ...". یعنی، اشتیاقی بیش از حد برای فهم جهان هستی و پی بردن به رمز و راز خلقت داشتم؛ به طوری که این افکار لحظه ای مرا رها نمی کرد. تا این که در دهم آبان سال 1357 به یکباره با الهام ها و دریافت های ذهنی ای روبرو شدم که به دنبال آن زوایایی از هستی و انسان بر من آشکار شد و در نتیجه ی آن به این آگاهی رسیدم که بر جهان هستی، شعور و هوشمندی عظیمی حاکم است. این هوشمندی همانند یک «اینترنت کیهانی» همه ی اجزا و زیر مجموعه ی خود را تحت پوشش هوشمندانه ای قرار داده است. این آگاهی نه تنها در برگیرنده ی موضوعات نظری بود، بلکه اطلاعات کاربردی و دستورالعمل استفاده و بهره برداری عملی از آن را نیز شامل می شد و نحوه ی استفاده از چنین اینترنتی، دستمایه ی بنیانگذاری طب های مکمل ایرانی (فرادرمانی و سایمنتولوژی) و چند رشته دیگر گردید.»
 
تجربه ای از عرفان کیهانی
 
قرآن و کتاب دعا و نام اهل بیت را از خانه تان دور کنید
مدتی پیش یکی از دوستان قدیمی که خانواده اش هم در عرصه سیاست شهره بود و هم به کسوت تدین و تقید دینی آراسته، به خانه مان آمده بود. مادرم شروع کرد از برخی دردهای جسمانی گفتن و اینکه به متخصصان فراوانی مراجعه کرده است. دوست مهمانمان ناگهان گفت که شاگرد نزدیک استادی است به نام " محمدعلی طاهری" که دوای همه دردهای انسان را می شناسد. گفت که می تواند با مکتب عرفان کیهانی اش، دردهای هر فرد را آن هم از راه دور شفا بخشد. دوست قدیمی خانوادگی ما انگارحسب رسالتی که داشت خواست که عزم کرده تا مشکلات جسمانی مادرمان را برطرف نماید. بعد گفت که می رود تا از استادش برای ارتباط با علم کیهانی و مداوای عرفانی اجازه بگیرد. مدتی بعد دوباره به منزل مان آمد و گفت که تلاش کرده اما ارتباط کیهانی با خانه ما برقرار نمی شود! پرسیدیم چرا؟ گفت دو دلیل دارد.
 یکی اینکه مادر ما معلم قران است و اهل دعا. پس اول باید هرچه کتاب دعا و قرآن داریم از خانه خارج کنیم و دیگر این کتاب قرآن عربی را کناربگذاریم و به صوت قرآن هم گوش ندهیم. دلیل هم آورد و گفت: " این کتاب عربی متعلق به عرب است و خداوند متعلق به همه انسانهاست. ما ایرانی هستیم و باید مستقیم با خدا ارتباط برقرار کنیم و این ارتباط نیازی به هرچه از جنس کاغذ و کتاب و کلمه است ندارد" ! بعد گفت :" در مکتب عرفانی ایشان و استادشان - طاهری- حلقه دل انسان مهم است و خدای انسان. نه کاغذ و کتاب و با کمال جسارت پیشنهاد داد که ترجیحا هرچه قرآن و کتاب دعا داریم در حیاط بسوزانیم. پرسیدیم شرط دیگر این ارتباط عرفانی چیست؟
به چند تابلوی نصب شده در محیط خانه اشاره کرد که همه نام اهل بیت عصمت و طهارت بر آن نوشته شده بودند و گفت: " دوم اینکه این تابلوها را از خانه تان دور کنید. این نام های عربی و قهرمانان عربی هستند که 1400 سال پیش عرب ساخته و مانع ایجاد حلقه ارتباطی انسان با خدا هستند و ...." بعد قرار شد ما اگر می خواهیم عضو جلسات عرفان حلقه انها شویم ، هر دوره ای 50 هزار تومان هزینه بپردازیم و جمعه صبح ها به خانه آنها در سعادت آباد تهران برویم تا با مکتب استاد محمد علی طاهری آشنا شویم. مادر ما که از گفته های آن دختر گرامی که ریشه در خانواده ای مذهبی و سیاسی هم داشت متعجب شده بود، نمی دانست چه بگوید.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 187
  • در انتظار بررسی: 102
  • غیر قابل انتشار: 148
  • حجت ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    72 45
    سلام، چیزیکه مشخص و واضح است اینکه این ابلیسها اصل دین اسلام و بخصوص مذهب شیعه رو هدف قرار دادند انشا... پروردگار عظیم شان بزودی ذلیل و خوارشون کنه.(آمین)
    • ابلیس پدرته NL ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      3 23
      اخه اصلا تو در حدی نیستی که من بخوام جوابتو بدم فقط میتونم بگم تو خود زاده فکر ابلیسی
  • نيلوفر ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    45 34
    سلام چه قدرم تابلو اين عرفانارو درست ميكنند راسته كه دشمنان ما از ابلهان هستند
  • ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    77 32
    بعد از اينهمه كار نفهميديد با كوبيدن نمي تونيد چيزي را ثابت كنيد عرفان حلقه هر چه هست داراي اموزه هاي شبه علمي است بنابر اين به نويسنده اين متن انتقادي بگوييد براي مدعياتش به نويسنده رفرنس بدهد اين نوع برخوردها براي اول انقلاب خوب بود نه الان داداش
  • سید مصطفی ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    47 21
    عکسش رو اون بالا گذاشتید! اونوقت فیلمش رو سیاه کردید؟؟!؟ دوما: این چه اعتراف مسخره ایه ازش گرفتن؟؟ تابلوئه که زوریه!!
  • پارسا ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    36 18
    من با یکی از اعضای این فرقه‌های ساختگی بحث کردم هیچ مبنا و دلیل عقلانی در حرف‌هاشون وجود نداره و هرچی اساتیدشون بهشون بگن براشون قابل قبوله و همش ادعا می‌کنن که ما چیزی رو درک کردیم که شما قادر به فهمش نیستید. جالب اینجاست که وقتی در مورد اشکالات اساسی و مبهم عرفانشون ازشون سئوال می‌کنی طفره می‌رن و پاسخ‌ بی‌ربط می‌دن!
  • امید ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    38 33
    بوی تعفن کابالا رو میشه حس کرد از این فرقه پلید حلقه!
  • ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    29 24
    چقدرابلهند كه يه بي سواد خرشون كرده
  • فاطمه ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    63 20
    من اعتقاد ی به این عرفان حلقه ندارم ولی واقعا این اعترافاتی که گرفتند تابلو است که زوریه ! آخه أدم میاد علیه خودش خیلی قاطعانه حرف بزنه و اینقدر خودش رو خونسرد نشون میده؟!!!واقعا احمقانه است، انگار میخوان بچه گول بزنند! جمع کنید این بساط رو ! مگه مردم خرند؟ هر کیو که بخواید میرید اونقدر شکنجه اش میکنید که به هر چی شما خواستید اعتراف کنه!!وقعا براتون متاسفم که اینقدر مردم رو خر فرض کردید!!
  • صالح ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    2 10
    من نفهمدیم ، اون خانوم رو جلوی جمع وشکون گرفت که یکهو جیغ زد یا اینکه واقعا ...
  • فرهاد ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    43 11
    اعوذ با الله من الشیطان الرجیم بجای اینکه این همه هرم هرم کنین برین بانک قوامینتون رو جمع کنین که یک ابلیسک تمام عیار هست و جالب که تو همه شهر ها درست بغل مصلی ها ساختین. اعوذ با الله من الشیطان الرجیم
  • ناشناس ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    28 13
    کاملاً مشخصه که این اعتراف هم مثل اعترافات ساختگی سیاسی بعد از انتخابات دو سال پیش زوریه!!
  • ناشناس ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    19 13
    کاملاً مشخصه که این اعتراف هم مثل اعترافات ساختگی سیاسی بعد از انتخابات دو سال پیش زوریه!!
  • فرشته ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    21 11
    خدا به دادتون برسه از جوسازی واسه چیزی که نمی دونین!! از گذشتگان درس بگیرین !! خورشید پشت ابر نمی مونه !!!
  • شناس ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    22 9
    این فیلم دست تو چیکار می کنه دلسوز ؟!
  • قاضی ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    17 7
    با استناد به اظهار دادستان محترم : تا زمانی که فرد در دادگاه محاکمه نشده مجرم نیست. و لذا این موارد تنها چیدمان گزینشی از اتهامات فرضی افراد خاص و مدعی محسوب می شود.
  • حجت بالغه ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    5 8
    منظورتون همین مشرقی هاست دیگه!
  • ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    5 10
    معروف است که می گویند: قافبه که به تنگ آید شاعر به جفنگ آید!!! خلاصه پس از بیش از سه سال و نیم زور زدن و دایما در این پروژه مردم هراسی شکست خوردن، نتیجه نشخوار همین مطالب تکراری و جفتگیات خنثی شده فوق خواهد بود. و مکروا و مکرالله والله خیر الماکرین
  • مهدی ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    18 17
    تا کی تهمت ؟؟ تا کی افترا ؟؟ حداقل مطالب رو درست مطالعه کنید و اطلاعات اشتباه به مردم ندید من از مخالفان حلقه هستم ولی چرا اینقد دروغ و افترا به این نابغه ایرانی میزنید ؟؟ طاهری باعث افتخار تمام ایرانیان تو دنیاست و بدون شک مرد علمی قرن خواهد شد..فقط چند سال صبر کنید ببینید دارید چه اشتباه بزرگی میکنید
    • ابراهیم IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۳
      3 0
      دوست عزیز خالی کردن جیب مردم شده نبوغ این نکبت طاهری باعث فخر ما میخواد بشه بگو بیاد خودم باعرفانش میفرستمش پیش دست خدای ساختگیش
    • ابراهیم IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۳
      3 0
      دوست عزیز خالی کردن جیب مردم شده نبوغ این نکبت طاهری باعث فخر ما میخواد بشه بگو بیاد خودم باعرفانش میفرستمش پیش دست خدای ساختگیش
  • ف.آ ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
    13 10
    تهمت زدن خجالت داره...
  • reza ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
    18 16
    متاسفانه مطالب فوق ناکافی و فاقد نگرش علمی به فرادرمانی و سایمنتولوژی است تاکنون بیش از 45 مراکز تحقیقاتی بزرگ دنیا روی این دو علم ارایه شده توسط استاد طاهری گار می کنند و در کشور ما متاسفانه مورد بی مهری مسولان و مورد خشم مافیا و قاچاق دارو و مواد مخدر قرار گرفته تا جایی که اتهام اخلال در امنیت ملی به ایشان زده شد پس از سه ماه دستگیری و تحت فشار قرار دادن ایشان و دوستانشان قبل از هرمحاکمه قانونی و تخلف در امور قضایی کشور علی رغم توصیه های مقام معضم رهبری اقدام خودسرانه و ساده اندشانه و عجله و تهیه شویی بنام اعتراف دلیل محکمی از ترویج و رسوخ قدرت مافیا در رسانه ها و .. دارد . همین قدر بس که هرروز نسبت به تحقیقات دنیا در مورد بیماری های ذهنی که تاکنون ناشناخته مانده بود و این دسته بیماران را روانی خطاب می کردند این افتخار در تاریخ بنام ایشان ثبت گردیده و زمان این ادعا را به مانند همه رسوایی ها در دنیا ثابت خواهد گردید و باز متاسفانه عدم واکنش مراکز دانشگاهی تحقیقاتی ایران به این دستاوردهای عظیم بی اعتباری این دستگاهها را در دنیا بدنبال خواهد داشت چرا که علوم در مانی وپزشکی از شاخه های علوم تجربی است و باید تجربه و ارایه شود بدست آوردن یه دکتری افتخاری و چندین جایزه بین المللی دلیل بر این مدعاست دنیا کاری ندارد ما چگونه در این باره می اندیشیم و بی بهره ایم بهره ها را خواهند برد و دست ما کوتاه تر از دستاوردهای این علوم
  • ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
    19 7
    با غافلان مگویید اسرار عشق و مستی تا بی خبر بمیرند از درد خو دپرستی
  • همراه ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
    23 11
    طاهری اگر بحث علمی داره باید از طریق مراکز علمی جلو میرفت . مگر آدما موش آزمایشگاهیند که طاهری فرضیه هاشو رو مستقیم روی آدما پیاده کرد. می دونید چه آدمهایی در اثر جن گیری ایشون و مسترهاشون مریض شدند. ماشا الله از رو هم نمیرند هر کی مریض میشه میگن برون ریزی داره. الان که الحمداله طاهری تو بازداشت خودش داره برون ریزی می کنه. راستی یکی از بچه های صدا وسیما می گفت فیلم های دیگه هم داریم از اینها که به موقعش پخش میشه. یکی دو تا سوال ما رو هم هنوز هیشگی جواب نداده. یکی اینکه دیپلم طاهری دست کیه.چرا نمیاره بده تا خیال همه راحت بشه. دوم اینکه کسی که دیپلم نداره چه جوری رفته تو دانشگاه ترکیه درس خونده یا دانشگاهش در پیتی بوده یا اصلا دانشگاهی در کار نیست. همین دروغا که گفته شده معلوم میکنه که عرفان حلقه رو دروغ بنا شده حالا میخاد سایمنتولوژی حق باشه یا نا حق دروغ، دروغه دیگه. مگه کسی سایمنتولوژی بلد باشه حق داره دروغ بگه. تازه طاهری سایمنتولوژی رو پیش کی خونده. استادش کیه؟ وقتی استاد زمینی معرفی نکنه پس حتما میخاد بگه سایمنتولوژی رو از حضرت روح الامین درس گرفته! خب اینم یه دروغ دیگه میشه. تو یه کتابش میخوندم که گفته بود شیطان «ملک تضاد» این هم یه دروغه دیگه چون طبق آیات الهی شیطان هیچ وقت ملک نبوده است مگر اینکه مهر ملک بودن رو طاهری به سینه شیطان زده باشد و الا شیطان جز کفر و دروغ و خیانت کار دیگری بلد نیست.او اولین دروغ گوی جهان است نه اولین معلم. ولی طاهری میگه شیطان اولین معلم است. خب لابد اولین معلم طاهری است چون ما اعتقاد داریم اولین معلم انسان خود خداوند است نه کس دیگه، اینهایی که فکر می کنند به طاهری تهمت زده میشه علتش اینه که دروغای طاهری رو باور کردن.مثل روز روشنه که طاهری نه عارفه نه عالم و نه پزشک..... بقیشو بعدن میگم.
  • خدا جوي ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
    10 11
    كاري نكنيد كه رو سياهتون با اين قضاوتهاي سري سري و بدون مطالعه در تاريخ ثبت بشه . برادر اول يك كمي تحقيق كن نه اينكه نوشته هاي روزنامه ها را جمع كني و پشت سر هم بزاري
  • ناشناس ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
    13 13
    (خدا نویسنده مطالب را به راه راست هدایت کنه )این تمام حرف عرفان حلقه است
  • عبداللهی ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
    9 14
    کسیکه با اونور اب بویژه انگلیس ارتباط داره معلومه که یه چیزی تو مایه بهائیته بر علیه دین ومذهب واعتقادات مسلمین بویژه شیعه.اگه راست میگه با علمای میان دستی ما مناظره کنه.مردم بهوش باشند وفرزندانشون رو آگاه کنند.مشرب عرفان از دل تعالیم حیاتبخش قرآن و وائمه معصومین بدست می آید وباید انراازعلمای ربانی آموخت نه هر آدم فرنگ رفته ای که تابع خواهشهای منحرف نفسانی خودش است وبیمار که اول باید بیماری خودش رو درمان کنه که داره روزبروز وخیم تر میشه بیماری دل ازهمه بدتره که این آقا گرفتارشه.نابینایی عصا کش نابینای دیگر چون شود؟!!!
  • شكارچي ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
    19 9
    چه خبره !!!! همه شدن طرفدار طاهري .طاهري نه پزشكه نه معجزه گر .فقط يه سواستفاده گره كه تو توهمه. يكي از شاگرداي كلاسشو ميشناسم كه با تمام ايماني كه بهش داشت هيچ جوابي واسه بيماري قندش نگرفت.طاهري دكان باز كرده بود و واسه كلاساش ترمي فلان قدر پول از افراد ميگرفت.تازه اگر هم معجزه ويا نيروي شفا بخشي در كار باشه خدا ميگه مفت گرفتيد مفت هم بدهيدنه مثل طاهري كه پولكي بود.تازه عقايد طاهري كه ميگه فقط قرآن براي ما كفايت ميكنه آدمو ياد حرف وهابي ها ميندازه . خدا اسباب هدايتو براي هممون فراهم كنه وانشا الله هر چه زودتر امر ظهور امام زمان محقق بشه.
  • علی آذرمهر ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۷
    10 11
    خدا خیرتون بده این جفنگیات چیه نوشتید؟ انگار با آقای طاهری دشمن خونی هستید!!! کمی هم به درون خدوتون نگاه کنید و از شیطان های درون خود که وسوه انگیز شماست دوری کنید. سوره ناس رو هم یک بار بخونبد که وسوسه گر شما کیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟درونتان یا آقای طاهری؟
  • ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۷
    5 7
    برو بابا پی کارت با این به اصطلاح روشنگری که کردی زرشک!
  • ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۸
    3 5
    لعنت به روح شما
  • انسان ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۸
    2 1
    ببخشيد منظرتون از اين جمله چي بود ( اين حرفا براي اول انقلاب خوب بود ؟؟؟؟) مگه انقلابي كه اسلامي بوده و هست تغيري كرده؟ يا قراره بكنه؟؟؟ در ثاني الان وقت گفتن چه حرفاييه؟؟؟؟
  • ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۱
    7 6
    استاد طاهری هم مثل تمام انسانهای مطرح دنیا همه جور طرفداری دارن بهتره به جای گذاشتن عکسهای طرفداران بی حجاب ایشون چند تا عکس از طرفداران محجبه ایشون هم بگذارید هرچند من معتقدم انسان آزاده و هر جور می خواد می تونه باشه انسانیت / کرم /توجه به همنوع هیچ ربطی به حجاب نداره مگه همین خواهران گشت ارشاد نیستند دیدید که چجوری با مردم رفتار میکنند این تازه یه نمونشه
  • ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
    12 0
    به خدا دین خودمون قوی تر از هر دینو عرفانو ....هست چرا از دین خودمون دور شدیم.
  • سيذ شمس الدين حسيني ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۷
    9 7
    من كه تو اين كلاس ها شركت مي كردم با شجاعت به استاد م آقاي عازمي خواه مي گفتم واقعا حيف است كه داريد وقتتون توي اين راه مي گذاريد يادم تو سايت هم چند بار يادداشتهاي تند اما مادبانه براي طرفداران ساده لوح مثل خواهرم و ديگران مي نوشتم اما كجا بود اين گوش شنوا خدا راشكر كه اين نو آوري عرفان حقيقيت ش براي مردم فاش شد.-درود بر عارفان حقيقي مرحوم نخودكي و جعفر مجتهدي من راه وروش اين بزرگان رو در پيش گرفتم دوستان اگر اهل عرفان هستيد يك سري به روش اين بزرگان بزنيد -درود بر همه هم وطنان چه طرف دار طاهري چه مخالف همه شما را دوست دارم.ارادتمند-
  • بنده خدا ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
    6 6
    خیلی بی انصافین واصلا رفتار اسلامی نداری
  • سيد شمس الدين حسيني ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    4 5
    نمي دونم چرا ميگيد بي انصاف من چهار دوره شركت كردم و در اين چهار دوره نتيجه گرفتم و عقيده خودم را گفتم اگه شما هنوز هم فكر مي كنيد كه اين گروه در مسير صحيح سمت و سو گرفته خوب ادامه دهيد اما يادمون باشه بزرگي گفت چندين چراغ دارد بي راهه مي رود بگذار بيافتد و بيند سزاي خويش اميد وارم موفق باشيد .
  • ايليا ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    1 1
    خوب اي كيو اون علامت playرو بزن تا ببينيش!البته لطفا!!!!!!!!!!
  • ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    6 33
    برای همه مخالفان استاد طاهری عزیز متاسفم که اینقدر عقب مانده و متحجرند. اگر حرفهای این مرد بزرگ را نمی فهمید از عقل ناقص و نادانی خودتان است. اگر همین حرف ها را یک آدم خارجی میزد همتون دهنتون باز می ماند. الان فقط از این آتش گرفته اید که یک ایرانی از شما برتر و فرزانه تر است. درود بر تفکر شرقی و عرفان حلقه. زنده باد استاد طاهری نازنین. به کوری چشم همه بدخواهانش.
  • بابل ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
    5 6
    درود بر آنان که سختی تازه می گویند و نفرین بر آنان که مردم را از شنیدن باز می دارند
  • ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۸
    5 8
    این استاد طاهری کیست که عرفان داشته باشد اصلا موچه چیست که کله پاچه داشته باشد
  • پژوهنده ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۲
    3 4
    سلامی به گرمی آفتاب و به روشنی نور بد نیست تحقیق و تفحصی در سایر علوم داشته باشیم از جمله فیزیک کیهانی و فیزیک کوانتوم و نور و طب مکمل و ... و دست از مجادله برداریم که امر درستی نیست و مانند امام جعفر صادق با دلیل و و استناد علمی و ... به مباحثه بیردازید و نه مانند انسانهای عجول دست به مدافعه یا حمله بزنید با دلیل و منطق و نه داده پردازی و صغری کبری چیدن مشکلی حل نمیشه و کار انسانهای بدون علم و متحجر می باشد
  • مریم ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
    15 2
    سلام. من با اقای طاهری یک دوره دیدم .وکسانی را دیدم که در این کلاسها به بیماریهای روحی دچار شدند وهرگز درمان نشدن و سوال هم می کردند می گفتند برون ریزی است جن ها دارند از بدن شما خارج می شوند خوشحالم که مردم به این اگاهی رسیدند که این راه چیزی جز تباهی درش نیست
  • ناشناس ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۱
    6 3
    ما یاد گرفتیم عشق بورزیم . پس برای قلبهای سخت و سرد مثبت 1 اعلام میکنیم .
  • مهسا ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    3 3
    با اينهمه قضاوتو تهمت به كجا ميرسي؟ گاهيم به دلت و حقيقت رجوع كن و انقدر دنبال تعصب كوركورانه نباش. اگه وقتش باشه خدا كمكت ميكنه
  • طه ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۶
    2 3
    اين گونه بازيها تنها براي قشر عقده اي و بي سواد جامعست كه سواد كافي ندارند .
  • انسانی از جاده های دور ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    1 1
    واقعا این طاهری کیه تو رو خدا یکی حقیقت رو بگه بدون هیچ گونه غرض ورزی
  • بی نام ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
    1 3
    واقعا شما نمی دونید که شیطان از ملائک مقرب بوده . ؟؟/!!!
  • ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
    5 6
    شکارچی ، لطفا از خودت قصه نگو. استاد طاهری " مقالات زیادی در مورد عاشورا و غدیر دارند و نطر خاصی به نهج البلاغه و احادیث معصومین. تویی که کلت پر قرمه سبزیست ، وقتی نمی دونی بپرسی ، بد نیست.
  • مونا ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
    4 2
    دوست گلم ، از اینکه از جاده های دور آمدی تا حقیقت را بدانی خوشحالم.
  • مونا ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
    5 2
    دوست خوبم ، نرو تو فاز منفی !
  • ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
    3 3
    بدحجابی یا آزادی یا اسارت یا هرجوری بودن آیا با سرشت خلق که مخلوق خالق آگاه و قادر متعال و رحمان است می تواند همسنخ باشد . شرط مخلوق ، بندگی است .َرط بندگی اطاعت.
  • ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
    7 0
    الهی مارا از سرچشمه زلال حقیقت سیراب گردان تا گرفتار گندابهایی که به فریب شیطان آراسته شده اند گرفتار نیائیم.
  • عبد الهادی ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
    7 1
    الهی مارا از سرچشمه زلال حقیقت سیراب گردان تا گرفتار گندابهایی که به فریب شیطان آراسته شده اند گرفتار نیائیم.
  • mehdi ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
    4 4
    لطفا یه سری به آرشیو صدا و سیما بزنین کانال 4 تمجید و تشکر فراروان از استاد طاهری شده و لوح سپاس از مسئولین گرفتن و آقای لاریجانی ایشان را تعریف و تمجید کردن .اگر اینطوره پس چار یکدفه تغییر می کته همه چیز ؟
  • فاطمه ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
    6 3
    توي اين كلاسها انقدر قشنگ روي مغز آدمها تاثير ميذارن كه هرچقدر هم كه براشون دليل و برهان بياري و بهشون بگي كه رفتن به اين كلاس ها مشكل داره باز هم حرف خودشونو ميزنن و حرف هيچ كس رو قبول ندارن اينجور كه معلومه هيچ كس زورش به اينجور آدمها كه دين رو به بازي گرفتن و اينجوري مغز آدمهارو شست و شو ميدن نميرسه پس بايد بشينيم و دعا كنيم كه امام زمان هر چه زودتر ظهور كنن
  • آنتی کیهان ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
    9 2
    خیلی عجیبه چرا خداوند متعال در قرآن اسمی از آقای طاهری نیاورده؟ ولی شاید اگر بگردیم پیدا کنیم ها ؟؟!! بابا ایشون باب تازه ای سوی خدایند. به موافقان و طرفداران ایشون تبریک میگم تو این بی کاری خوب همتون باهم رفتید سر کار
  • حسام ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
    15 4
    بعد از چندين جلسه شركت در اين كلاسها احسنت و مرحبا گفتم به اين تشكيلات سازمان يافته و بسيار حساب شده!! چرا كه بسيار هوشمندانه و دقيق دست روي حساس ترين احكام و قوانين دين مبين اسلام خصوصا اعتقادات شيعي گذاشته و مي خواهند قرآن را با خود قرآن سر نيزه ها كنند! لطفا توجه فرماييد: 1. نماز صرفا يك ارتباط است(جالب كه اكثر كلاسها هم در وقت نماز تشكيل مي شود): اين در حالي است كه بر احدي پوشيده نيست كه نماز مهمترين و اولي ترين فريضه اسلام است كه پيامبر اكرم(ص) از همان آغاز بعثت (كه گروهي گفتند اي محمد نماز را از احكام دينت حذف كن تا ما ايمان بياوريم و حضرت رسول با لحني محكم نماز را ستون دين خود معرفي كرده و آنان را طرد ميكنند. امام حسين(ع) حتي در ظهر عاشورا نماز را برپا داشتند! 2. هدف عاشورا صرفا قيام عليه ظلم بيان ميشود و اين در حالي است كه هدف اين واقعه عظيم بسيار متعالي تر بوده و امام حسين(ع) خود هدف قيامشان را اقامه نماز، امر به معروف و نهي از منكر، عمل به سيره حضرت رسول و امام علي(ع)، جدا شدن حق از باطل، ستاندن حق مظلوم از ظالم و... بيان فرموده اند 3. يكي ديگر از نكاتي كه مرتب در اين كلاسها بر آن تاكيد ميشود شاهد بودن و قضاوت نكردن در هر گونه امري است كه دقيقا نشانه گيري حكم بسيار مهم و اساسي اسلام يعني امر به معروف و نهي از منكر(در معناي وسيع كلمه) بوده و به طور كامل تشويق به منفعل بودن و عدم موضع گيري در قبال حق و باطل است! 4. يكي ديگر از ايرادات بنيادي بر اين آموزه ها عدم اعتقاد به توحيد در ربوبيت پروردگار متعال است كه مرتبا توصيه ميكنند كه دعا و نذر و... هيچ تاثيري در تغيير آينده ندارد و انگار خدا جهان را يك بار آفريده و آن را مانند ساعتي كوك كرده و ديگر دخالتي در او ندارد و اين در حالي است كه خداوند سبحان در آيه 77 سوره فرقان چنين ميفرمايد:"اي رسول به امتت بگو اگر دعاي شما نبود خداوند توجهي به شما نمي كرد!" 5. ديگر حيله گري و فريبكاري اين فرقه در اين است كه تمام آيات روشن و آشكار قرآن كريم را با اين حيله كه معناي اين آيه چيز ديگري است شروع به تفسير به راي كرده و صريح ترين آيات را تكذيب ميكنند در حالي كه كلمه "آية" به معني چيز "روشن و آشكار" است و ظاهر آيات قرآن نياز به تفسير ندارد و آن بطن آيات است كه فقط توسط معصوم تفسير و تبيين مي شود! 6. آموزه هاي اين فرقه تماما هدفمند بوده و با بكارگيري فن مغالطه(مخلوط كردن صحيح و ناصحيح) و با رعايت تدريج و حركت گام به گام صورت ميگيرد و هدف آن درآوردن دين از حالت كاربردي و پويا به حالت افعال و صرفا تصوراتي ذهني است كه در واقع با تحقق اين هدف ديگر هيچ تهديدي از جهت اسلام براي دشمنان آن يعني صهيونيزم جهاني وجود نخواهد داشت و بايد با چشم هايي تيز بين نگريست تا ديد كه دشمن نقاط قوت و اسيب ناپذير اسلام و شكست خود را بسيار خوب شناسايي كرده و نشانه رفته است. كمي دقت كنيد خواهيد ديد كه در اين كلاسها هيچ توصيه اي به والاترين ارزشهاي اسلامي و حتي انساني از جمله روحيه شهادت طلبي و ايثار و از خود گذشتگي و جهاد، وظيفه ي بسيار بسيار مهم امر به معروف و نهي از منكر، برپاداشتن تمام ابعاد و ارزشهاي نماز، تولي و تبري يعني دوستي با دوستان خدا و بيزاري از دشمنان خدا، انفاق و... خبري نيست زيرا دشمن تجربه كرده است كه درست از ناحيه همين ارزشها ضربه ديده است! 7. اما چرا؟ چرا برخي از دوستان و آشنايان عزيز ما فريب اين افراد و صدها مكتب و فرقه و عرفان هاي گوناگون گمراه و يا مزدور و مكار را مي خورند؟! به نظر ميرسد كه دلايل زيادي وجود دارد كه همه آنها در يك كلمه يعني عدم بصيرت و آگاهي كامل خلاصه ميشود اما در كنار اين موضوع اعمال و رفتار صادره از برخي مقدس مآب ها و زاهدان و عالمان بي عمل در گذشته و حال نيز مؤثر به نظر ميرسد طوري كه مردم عزيز در جستجوي راهي غير از بيراهه اين افراد فاسد (كه مردم را از دين فراري داده اند) گرفتار چنين مكاتب و فرقه هاي ضاله ميشوند.
  • یه ادم ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
    5 8
    نمی دونم چی باید بگم شرمنده ام از روی خودم و همه آدما ؟ بگم که نکنید این کارارو زشته ؟ بگم که انسان هستید شماها ؟ متاسف باشم که تو اینجا با این آدمای به اصطلاح اهل خدا زندگی می کنم ؟ چشماتون رو باز کنید این جملرو بخونید من طرفدار نه طاهری نه هیچ کس دیگه تو کل تاریخ نیستم من خیلی هنر کنم خودم و درون خودم رو بشناسم اما گوسفند نباشید توروخدایی که قبولش ندارم اصلا به من چه سرتونو کنید زیر برف با برف بعدی شماها هم دفن می شید ایشالا و وقتی که به آگاهی نسبی از انسانیت رسیدید دوباره جوونه می زنید طاهری مرد بود واقعا و هست و بزرگترین مردیش هم اینه که فهمید انسانه :) امیدوارم نیرومند بمونه همیشه و آزاد
  • میلاد اصفهانی ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
    10 4
    به دوستانی که معتقدند اقای طاهری افکارشان صحیح است: معنای این جملات در قرآن کریم با توجه به مبانی آقای طاهری چیست: کل شی ء هالک الا وجهه هو الاول و الاخر و الظاهر و الباطن اینما تولوا فثم وجه الله و در روایات یا هو یا من لا هو الا هو یا اول الاولین و یا اخر الاخرین لا هو الا هو اگر عزیزی در پی حقیقت می گردد چه اشکال داره علاوه بر کتب اقای طاهری کتاب های عرفای بزرگ اسلام و شارحین آن ها را نیز مطالعه کنه و خودش قضاوت کنه چه فرقی میان عرفان حلقه و عرفان اسلامی وجود داره اشخاصی مخاطب من هستند که می گویند عرفان حلقه منطبق بر عرفان اسلامی است حرف های ایشان با مبانی معرفه النفس کاملا در تضاد است.مراجعه کنید به کتاب ده نکته از معرفت النفس استاد طاهر زاده-یا فتوحات مکیه ابن عربی-یا جامع الاسرار و منبع الانوار سید حیدر املی-یا کتب استاد حسن زاده ی املی-و اگر طبع شعری دارید به اشعار ابن فارض مصری-و اگر توحید ناب شیعی را می خواهید به مکتب سید العرفا سید علی آقای قاضی مراجعه کنید و خوب اختلافات رو خصوصه در مباحث فنای اسماء در یکدیگر و فنای نفس انسان و احاطه ی او بر عالم کون و تجلیات افعالی و صفاتی و ذاتی و رسیدن به مقام ولایت ائمه ی معصومین مطالعه کنید البته اگر طالب حقیقتید الذین یستمعون القول و یتبعون احسنه قران می گوید مومنین کسانی اند که اقوال را می شنوند و بهترین آنها را انتخاب می کنند
  • ل ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
    3 6
    حرفی برای گفتن نیست. همیشه انسانهای متعصب که به تحقیق اعتقادی ندارند بزرگترین ترمز های تاریخ بوده و هستند. ولی بشر به سمت حقیقت میره . این مسلمه... من امروز عاشقانه زیستن با خدا رو تجربه می کنم. و نمی تونم چیزی رو منکر بشم.. طاهری رو چوب بزنید .. اون دردش نمی یاد، جدا دوستون داره..
  • ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    6 3
    سلام گذشت زمان گوياي حقايق خواهد بود من رفته بودم كتاب فروشي براي دوستم هديه بخرم عجيب اينكه چقدر از كتابهاي بودايي امريكايي الماني ترجمه شده كه پيشنهادات زندگي و ارامش ميدادند بود كتابهايي كه اصلا با فرهنگ ما جور نيست تعجب كردم از وجود چنين كتابهايي در سبد كتابخانه كشور اسلامي ما موجود است انوقت گير داده اند به فردي از كشورمان كه صاحب انديشه است است كه با گفتارش همه رابسوي خدا جذب كرده افسوس اينهمه دانشمند صاحب نظر خارجي را قبول دارند حتي بودايي ها را اما فردي از ديار خودمان را مورد بي مهري وبايكوت قرار ميدهند كتابهاي امريكايي كه عملا فرهنگ امريكايي ميان زوجها را اشاعه ميدهدبراحتي بفروش ميرسد براي من كه وجود چنين كتابها غير فابل باور است اما متاسفانه چسبيديم به خراب كردن انديشه ايراني
  • ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    4 1
    شیطان (ابلیس) از جن‎ها است که به خاطر عبادات بسیار، زمانی در زمره‌ی ملائک مقرب قرار گرفته بود. اما ذاتاً موجودی مختار و مکلف است و با ملائکه تفاوت دارد.
  • عرفانی ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
    13 5
    تو فاز منفی نمیرم اما برای مخالفان استاد عزیزم +1 اعلام می کنم
  • تورج از تبریز ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
    9 3
    به نام بی نام او من در چند دوره از کلاسهای عرفان حلقه شرکت کردم و هیچ نشانه ای از کتمان خدا یا دین اسلام یا اصول دین را در این کلاسها نشنیدم. اتفاقا تشویق می شدیم قبل از نماز ارتباط بزنیم. پس هموطنی که گفته بودند عرفان حلقه نماز را واجب نمی داند اشتباه می کنند. در مورد نذر و دعا هم هموطن دیگری به غلط مطالبی نوشته بودند. اتفاقا گفته می شود دعا اگر با تعداد بیشتری از انسانها انجام بگیرد نتیجه بهتری هم خواهد داشت. حتی گفته شد در شبهای شهادت امامان معصوم و شبهای جمعه و تمام شبهایی که برای همین به ظاهر مومنین مهم است، به خودتان ارتباط بزنید. در مورد نذری هم گفته شد وقتی نذری بکنیم در همان زمان باید آن را بدهیم. اگر مصلحت باشد که انجام می شود وگرنه نمی شود. یعنی اگر صبر کنیم تا آنچه می خواهیم به انجام برسد و بعد ما نذرمان را ادا کنیم غلط است چرا که در این حالت ما برای پروردگارمان شرط می گذاریم که غلط است. یعنی با خدا معامله می کنیم که غلط است. در کل در زمانیکه در کلاسها حضور داشتم مورد خاصی که مخالف با دین باشد ندیدم. در مورد بقیه مسترها یا جلساتی که برگزار می شود هم نظری دارم که امیدوارم بقیه هم نظراتشان را در این مورد بدهند. می دانیم هر دینی پیامبری دارد و پیامبر دین اسلام هم حضرت محمد ص می باشد. در خود دین اسلام که یک دین است و کتاب آسمانی به نام قرآن هم دارد ، چقدر دخل و تصرف شده است؟ چه تعداد از طرفداران آن توانسته اند به این دین پایبند بمانند یا توانسته اند گفته های پیامبرشان را به درستی به بقیه انتقال دهند؟ این همه تفرقه در خود مسلمانان از چه چیزی نشات می گیرد؟ با این همه مواردی که بنده ذکر کردم و حتما موارد بسیاری هم می توان به آن اضافه کرد ، نمی توان گفت که چون یک مسلمانی خلافی کرده است پس دین اسلام غلط است و پیامبرش ملهد و کافر. موفق و شاد کام باشید
  • سپیده ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
    5 13
    درود بر استاد طاهری. احمق هایی مثل شما با این متن سراسر جفنگیات نمی تونن استاد رو خراب کنن.
  • خرد ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
    10 3
    حق در جهان پراکنده است وهرگز نزد یک قوم و آیین نیست. آینه حقیقت که از بالا افتاد و در دنیا قرار گرفت هر تکه اش جاییی رفت. حق در انحصار یک دین نیست.
  • عبدالله ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
    2 0
    بسم الله الرحمن الرحیم الذین فی قلوبهم مرض- فزادهم الله مرضا صدق الله العلی العظیم
  • بنده ی خداا ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
    6 9
    نمیدونم چی باید بگم ؟؟؟ برای آرامش همتون دعا میکنم و برای استاد طاهریه عزیزم هم که در زندان هستند آرزوی سلامتی دارم. همه ی مخالفان عزیز سوپر دانا هستید و بحث با شما بی فایده است نرود میخ آهنین در سنگ!!!
  • ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
    3 5
    عجب فیلم تابلویی. تابلو تر از این نمیشه!!!!! تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو تابلو
  • ناشناس ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    3 4
    اینها جز فریب هیچی دیگه ندارن جوانان ما باید خودشون برند دنبال حقیقت وفریب این گروهها رو نخورنداگه کسی واقعا دنبال حقیقت باشه خداکمکش می کنه فقط با خلوص و ایمان حقیقی باشید تا خدا راه را نشون بده قران را از روی اخلاص بخونید ببینید چقدر کمک میکنه
  • صوری ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
    4 7
    واقعا این کلاسها عالی هستش. به هیچ عنوان به دین و مذهب هم کاری نداره.
  • ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
    4 2
    پول هم می گیره !
  • ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
    2 3
    خود طاهری در فیلم بالا این فرقه انحرافی را رد می کند
  • عاشق استاد ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
    5 5
    مخالفان استاد غافلید از این که هر شب براترون فرادرمانی یه طرفه اعلام میشه
  • عاشق استاد ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
    4 6
    والا ما هم کلاس میریم ولی از اینجور چیزا نمیبینیم
  • ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
    4 3
    درنیابد حال پخته هیچ خام پس سخن کوتاه باید والسلام
  • حال گير ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
    6 2
    ببخشيد سه هزار ميليارد چند تا صفر داره؟
  • انسان ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    2 2
    سلام اساس عرفان درک مستقیم وقتی کسی چیزی رو با تمام وجود درک کرد مثل نصب کامل و صحیح 1 برنامه در رایانه شماست و درک مطلب را نه با زور و تهدید نه با بول و تشویق نمیشه بهش رسید.بس گول این تبلیقات مزخرف رو نخورید.زندگی من با عرفان رنگ گرفت من از افسردگی و حس بوچی به این واقعیت که اشرف مخلوقات قادر به انجام هر کاریست رسوند.و عشق به خدا و همه بندگان خدا از ادم تا خاتم رو به دنبال داشت من فکر نمی کنم کسی از این که عاشقانه دوستش داشته باشن بدش بیاد
  • الهام ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
    7 0
    بسم الله الرحمن الرحیم مکرو و مکر الله و الله خیر الماکرین صدق الله العلی العظیم
  • مجید ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
    2 1
    1+ اون که بسته و بازه
  • سارا ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
    3 3
    ایشالله خدا همه شماها رو هدایت کنه. به جای اینکه صحبتای دولتیها رو علیه طاهری گوش بدید برید یک تحقیق کامل از کتابها سخنرانیها و نظرات شاگردان مختلفش انجام بدید. خداروشکر در اسلام هم گفته که برای اینکه دین خود را انتخاب کنید نیار به تحقیق است در نتیجه شماها قبل از اینکه کسی رو اتهام کنید برید و یه تحقیقی در مورد ایده ها و نظرات استاد انجام بدید. خواهشنا کورکورا نظرات دیگران را قبول نکنید.
  • ناشناس ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
    4 2
    به جاي تعصب بيجا تحقيق كنيد و مطالعه
  • مریم ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
    4 2
    الله ولی الذین آمنوا یخرجهم من الظلمات الی النور میبینید ظلمات جمع بسته شده و نور مفرد آمده یعنی حق و راه رسیدن به آن یک چیز است آن هم خارج شدن از تاریکی ها که تازه این کار خود خداست در قبال کسانی که به وجود ویگانگیش ایمان دارند. پس دیگر این عرفان ها با نام های گوناگون چیست که ما راه رسیدن به معبودمان را از آنها طلب می کنیم. که چی به ما بگویند دسته جمعی دعا کنیم بهتر است یا نذرمان را باید اینگونه ادا کنیم و...؟ مگه اینها رو در کتاب های دینی مدرسمون به ما یاد ندادن؟ این همه پول میگیرن که همین ها رو بگن؟ قطعا در کنار همه این حرف های خوب اهداف پنهانی وجود دارد.
  • بی نام ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    1 5
    تا چیزی نمیدونید درباره ی هیچی نظر ندید نباید به واسطه ی خوندن چیزی توی اینترنت و مجله درباره ی کسی قضاوت کرد و اسم شیطانی روش گذاشت قاضی خداست
  • درویش ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
    2 4
    ای کسانی که ایمان آوردید ایمان بیاورید-از خدا بترسید و به کسی تهمت نزنید-عزیزانم همه مطالب فوق دروغ است و بدون سند و مدرک.من 20 سال کتابهای آقای نخودکی و غیره را مطالعه کردم به جایی نرسیدم-رسم جوانمردی را از علی بیاموزید به الکی یا علی گفتن چیزی نمیدن-درود بر مردان نیک روزگار
  • ZORO ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
    0 5
    من خيلي دلم ميخود بيشتر در مورد واقعيت اين عرفانبشم لطفا بهچند تا مركز و ادرس و سايت معرفي كنيد.
  • موسي ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
    2 5
    خدا لعنتشون كنه وگرفتار غضب الهي بشن
  • هادی دهقانی ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
    1 9
    سلام خدمت برادرا و خواهرایی که با پیامهاتون به کسی مثل من اونقدر امید دادید ولی خدا رو شاهد میگیرم خیلی از شیعه بودنم شرمنده هستم که نمیتونم کسایی مثل طاهری رو زنده زنده بسوزونم تا دینم رو به اسلام و حضرت محمد (ص) ادا کنم خیلی بدم اومد چون دشمنای ما شیعیان خیلی خار و خفیفن
  • رضا ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۶
    5 2
    ایکاش مثل استاد مطهری یک دانشمند در این 33 سال تربیت شده بود تا نقدی عاقلانه و هوشمندانه و منصفانه به جوانان ارایه کند . وما را از بند تعصبات برهاند.
  • علی ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
    3 5
    شما فقط کافیه کسایی رو که بواسطه فرادرمانی بهبود یافته اند رو ببینید و یه کم تحقیق کنید تا حقیقت رو پیدا کنید باید بدون پیشداوری و محققانه وارد عرفان کیهانی شوید استاد کتاب های فراوانی منتشر کرده و جوایز بین المللی فراوانی کسب کرده و طب مکمل ایشان در دانشگاه ارمنستان هم اکنون تدریس میشه
  • حسین ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۱
    1 1
    از همه دوستانه مخالف وموافق درخواست دارم توهین کردن به هم را کنار کذاشته و فقط دیدگاه خود را بگویید با توهین کردن هیچ نتیجه ای به دست نمی ایید
  • seyed ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
    7 2
    عاقلان دانند.
  • محمد ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
    4 2
    +1 براي همه
  • دوست ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
    1 3
    سلسله موي دوست حلقه دام بلاست بزرگترين اشتباه اتكا كردن به يك حرف و يك نفر و يك انديشه است. اگر عاقلانه به عرفان حلقه نگاه كنيد و خدا رو در همه حال در نظر بگيرين مشكلي واسه كسي پيش نمياد. كسي كه دنبال سعود باشه اين جور عرفانها حتي اگر غلط باشند هم براش روزنه هاي بهتر شدن رو باز ميكنن كسي هم كه دنبال سقوط باشه هم عصر خود پيغمبر و صحابه هم كه باشه آخرش ميشه ابو سفيان! يكم كمتر نق بزنيد بيشتر فكر كنيد
  • سين ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 2
    erfan be manie shenakhte ke az shahvat hasel nemishe???!!!??!!!???!
  • فرهاد ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    5 5
    اول حرفهای این بنده خدا رو گوش کنید بعد قضاوت کنید... من همه جزوه های استاد طاهری رو از ترم یک تا ترم هشت رو دارم.... هرکی میخواد بهم ایمیل بزنه براش بفرستم..
  • ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    3 4
    اگر شما زمان پیامبر بودید چیکار میکردید؟؟؟/معلوم نیست چه تهمت هایی میزدید شما که خیلی قران بلدید یکم از ایه های اون رو بخونین نه صرفا بذارید کنار خونتون وبگید ما مسلمون هستیم لطفا خودتون تحقیق کنید و مطالب خود استاد رو بخونید بعد به من بگید کجا به قران و ائمه و پیامبر اهانت کردند!!! کسانی که به سخن گوش فرا میدهند و بهترین ان را پیروی میکنند ایشانند کسانی که خدا هدایتشان کرده و اینان خردمندانند سوره زمر ایه 18 با ارزوی توفیق الهی
  • رضا ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
    1 4
    سلام راه یکیست.تعصب جاحلییت الان چرا.بهتر از اینه که یه عمر به ما خدای خشن و عصبی معرفی کردن.
  • هم نوع ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    4 5
    من به عنوان کسی که هم قران خونده هم در کلاس بوده هیج منافاتی دراین عرفان با قران ندیده ام وبرای همه هدایت اتهی راخواهانم.1+
  • زینب ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۲
    5 2
    سلام بر شما .الله اکبر .خداوند بزرگتر از نیرنگهای که شیطان صفتان روز وشب تلاش میکنند نورخدارا بادهان خود خاموش کنند ........این افکار وهرچه بدعتیکه وارد دین اسلام میشه مردود
  • فاطمه ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۳
    2 3
    سلام من جزوه ها رو می خوام لطفا
  • ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
    2 3
    آدم بودن پیشکش قدومتان ؛ انسانیت اوج مقامتان. آمد ندا از اندرون ای بی خبر از ما برون اول چنان روی نمان آخر چنین روی کشان ( طلب خیر جهت نویسنده ناآگاه +1 ) !!!!
  • محمد ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    نميدونم... منتظرم ببينم اخرش چي ميشه
  • abadan ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
    2 2
    +1
  • سروش ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
    1 4
    من نمی دونم این آقایانی که همش دم از مبارزه با غرب و فرقه های متفرقه می زنند، چرا نمی رن این نماد های شیطان رو از سطح شهر پاک کنن که صبح تا شب توی چشم ملته. به جای اینکه دروغ می بندید به دیگران کاری را که وظیفه خودتان هست را انجام بدید. یانک کارآفرین - هرم از بالا + تک چشم بانک صنعت و معدن - تک چشم به همراه هرم از بالا بانک توسعه تعاون - تک چشم قوامین - تک چشم صالحین - تک چشم بانک سینا - تک چشم بانک گردگری - تک چشم http://dl.picnama.com/upload/part11/vector/bank%20logo/bank%20logo%20p.jpg
  • ندا ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
    1 1
    مگه استادای بزرگ عرفان از کتاب های دینی دوران بچگی عارف شدن که شما اینجوری می نویسین یا تو همون کتابها گفته برای بیرون گذاشتن موی سر دخترا اون هارو تو خیابون بزنین و بزور تو ون گشت بندازین تا محجبه بشن و از دین بیزار
  • ندا ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
    2 0
    نه به پرچمت نه به شعارت قسمت رو باور کنیم یا دم خروستو
  • نگار ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    1 0
    آفرین!
  • فاطیما ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    1 5
    سلام.میشه جزوه هاشون رو برام میل کنین.دوست دارم ازشون بیشتر بدونم.مرسی
  • سپیده ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    5 7
    متاسفم برای این جماعت بی اطلاع و وقیح که به خودشون اجازه قضاوت درباره این مرد رو میدن و اونقدر شعور ندارن که اگه چیزی رو نمیدونن اظهار نظر نکنن ـ عزیز دلم چیزی نمیدونی نظر نده!‌ باشد که هدایت شوید
  • aref ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
    4 2
    شما هدایت شدید کافیه مارو خدا و رسولش ومولا علی و اولادش بسه طاهری و هدایتش مال شما....
  • ناشناس ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    5 3
    من دقیقا نمی دونم تو این کلاس ها چی میگن و چی کار میکنن اما به اونهایی که فکر می کنن اقای طاهری مرد اصلاح اندیشه هست و دانشمنده و برای هدایت اومده باید بگم که یکم به گذشته برگردن کدوم دانشمند و هدایت کننده ای بود که برای این که مردم رو به خدا وحقیقت برسونه ازشون پول میگرفت و کلاس برگزار میکرد؟ یا این که انقدر سریع با یه زندان و این چیزا حرفشو پس بگیره؟ اونا همه ی تلاششون این بود که همه ی انسانها حقیقت رو بفهمند و برای این کار سختی زیادی میکشیدند مثل دانشمند بزرگ گالیله یا مثل هدایت کننده ی بزرگ ابراهیم. من چندتا نظر از اونهایی که موافق عرفان حلقه بودن خوندم همشون فقط از مدارک و دانشگاهای اقای طاهری که راستو دروغش اون قدر ها هم مهم نیست حرف می زدند چرا هیچ کدومشون در مورد یکی از کارها یا حرفایی که تو کلاسها زده میشه توضیح نمیده بعد با یه دلیل منطقی بگه که چرا درسته بعضی ها که فقط میگن باید درک بکنیم.یعنی خدایی که به ما عقل داده گفته که برای رسیدن به مهمترین موضوع که خدا و حقیقته نباید از استدلال و عقل استفاده کنیم؟ پس این مغز که پیچیده تر از اون تو خلقت پیدا نشده وبخاطر اون بابقیه خلقت فرق میکنیم رو برای این داده تا بفهمیم وسایل جنگی مون و چه جوری بسازیم یا چه جوری پارتی بازی کنیم؟ یا یاد بگیریم لباس چه جوری بدوزیم یا سقف خونمون و چه جوری گچ بری کنیم؟ منطق من که همچین چیزی رو قبول نمکنه. توی قران چند بار جمله ی برای قومی که می اندیشند وجمله های مشابه اومده چند بار به اندیشیدن تاکید شده؟ شما که میگین با اسلام و قران مطابقت داره. معلومه که به این چیزها توهین نمیکنن فکر میکنین اگه توهین میکردن بازم انقدر طرفدار داشتن؟اگه جوابی برا سوالام دارین لطفا بگین چون اونوقت شاید منم جزو موافق ها شدم.
  • ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    2 3
    این روش تلفیق جند روش خصوصا متاثر از ریکی است چندان ابداعی نیست ولی به نوعی زیادی آمیخته شده به جن گیری و............ ولی به هر حال حقیقت دارد
  • سجاد ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    0 0
    ...
  • علی ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
    1 1
    با سلام اگر یاد خدا مایه آرامش است ، که هست ، پس چرا افراد باید دنبال بساط خود پرستی بروند.
  • ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    2 2
    آخه 50 هزار تومن شد دکان باز کردن تو آجیل میخری 50 هزار تومان نمیری سر دکان طرف .....
  • ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    1 2
    اشتباهي منفي دادم
  • ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    3 2
    شما که عقلت کامله آخه متحجر تویی که به شیوه ی قبل از حضرت نوح دنبال خدایی واقعا برات متاسفم یه کم مطالعه کنی بد نیست که انقد شعورت و انسانیتت زیر سوال اون نابغه نیست ادمای ابله و ساده لوح ی که حرفشو به راحتی و بدون چون و چرا قبول کردن و حتی در مورد تناقض حرفاش ازش سوال نکردن اونو نابغه کردن
  • ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    6 3
    استادتون ارزونی خودتون
  • ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    2 0
    همچنین
  • ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    4 2
    پیامبر آخرین پیامبر خداست که تو قران اومده نکنه استاد شما پیامبره اصلا نکنه تو قرانم اسمش اومده ما خبر نداریم
  • ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    1 1
    قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود
  • hosein ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    2 4
    چیزی که باعث بی سوادی نویسنده می باشد تقلید کورکورانه از عقاید کارفرمای خویش است اسلام مظلوم را تیکه پاره کردید آقای نوسنده !
  • محمود ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
    4 1
    من نمیدونم چرا انقدر بعضیها احمقند خدا دین خدا پیغمبر خدا امامان معصوم رها کنیم بریم یه یه مشت بوزینه بی هویت بچسبیم خدیا پناه میربریم به خودت الهم عجل لولیک الفرج
  • علی ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
    7 1
    این تجربه شخصی بنده است از عرفان کیهانی: من از آقایی در مورد عرفان کیهانی چیزهایی در انجمن خامگیاهخواری شنیدم. به اینترنت مراجعه کردم. کتاب " انسان از منظری دیگر " را خریدم و 2بار به دقت مطالعه کردم و در نوبت سوم که می خواندم نصفش که می خواندم کاملا به این نتیجه رسیدم که نوشته ها با عقل و علم و قرآن جور در نمی اید. و کتاب را کنار گذاشتم به یک مستر خانم در باغستان کرج مراجعه کردم چند دقیقه باهم بحث کردیم یک حرفی زد که دال بر اینکه اینکه ایشان واسط بین بیماران و شعور حاکم بر جهان (خدا) هستند . من آیه 186 سوره بقره را برای وی خواندم. نامبرده از من پرسید حوزوی هستی گفتم نه من فوق لیسانس کتابداری واطلاع رسانی هستم وکارمندم. گفت اگر دیپلم بودی بهتر می دونستی من چی می گم و چیکار می کنم. بد با بی احترامی منو بیرون کرد. در این را گفته باشم که هرکس قرآن را خوب مطالعه کند و از عقل خودش هم خوب استفاده کند تابع خرافات و احساسات و عرفانهای دروغین و کمک گرفتن از ضریح و .... نمی شود. فقط خدا همه کار است و ائمه الگو و راهنمای ما هستند. خدا در آیه 186 به پیامبر می فرماید: ای پیامبر بندگان من از تو در مورد من سئوال می کنند بگو من به شما خیلی نزدیکم هرکس مرا بخواند من اجابت می کنم بس فقط مرا بخوانید و به من ایمان بیاورید تا از رستگاران باشید.من هم مثل انبیا وائمه فقط از خدا هر چی نیاز داشتم می طلبم نه غیر خدا. ائمه و قرآن و انبیا الگو و راهنما و اسوه من هستند.
  • niki ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    4 1
    +1
  • niki ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    3 1
    دکتر متاسفم +1
  • niki ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    3 1
    +1
  • شانی ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
    2 2
    بایدم زورکی باشه؛ کی دلش میخواد دکونش تخته بشه؟؟!! اعتقادات مردم به درک
  • 1234 ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
    2 1
    بله من کسایی رو میشناسم حجاب 50 سالشون رو ول کردن این آزادی دقیقا خود اسارته
  • sareh ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    4 0
    به خدا ایمان بیاورید و اونوقت تاثیر واقعیش روتوی زندگی می بینید فقط همینون بس خدا و قرآن را فراموش نکنید
  • aref ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    3 3
    تو ایران رسمه بعد از مرگ از ادم اسطوره میسازن مثل ایت الله بهجت و... ولی خدا رو شکر استاد ما تمام دانشش رو به ما اموخت و خودش گفت برنده بهانست پرواز را به یاد بسپارید در ضمن کوبیدن شخصیت هر فرد راحته هنر دارید حرفهایی بزنید که بالا تر از حرفهای استاد باشه
  • ******* ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
    5 2
    بر فرض هم از این قدرت ها باشه . تمام استاداش هم جمع بشن به یک گوشه چشم انداختن امیرالمونین علی (ع) که نمیرسن ! میرسن؟؟؟؟ این قدر سمت حاشیه نرید بابا بسه . مالسلام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • taha ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    3 3
    این موضوع در قالب یه تحقیق و نتیجه گیری چه اشکالی می تونه داشته باشه همه اونهایی که رد میکنند یا تاعید بیان بشینن و علمی منطقی این موضوع ویروس های غیر اورگانیک یا جن یا هر چیزه دیگه ای رو برسی کنند به نتیجه برسونن نه این که یه تهمت یا یه پاپوش درست کنن و طرف هرچی اصلا کافر به دون هیچ نتیجه ای به زندان بندازن
  • افسانه ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    6 1
    به نام خرا و درود بر محمد(ص) و خاندان مطهرش . راه درست و حقیقی فقط یکیست و اون اسلام ناب محمدیست
  • بنده خدا ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    5 1
    فقط انسان باشیم و انسان زندگی کنیم همین ممنون از نظرتون عزیز
  • نرگس ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    3 2
    شما نمی ترسید دنبال این کارا راه می افتید مرداتون باید با هزار بدبختی پول در بیارن شما از روی بیکاری و خرافات اینطوری اونا رو هدر میدید این همه فقیر و بیمارو محتاج توی جامعه هست، دست یکی از اونا رو بگیرید تا این بلاها از تون دور بشه.
  • ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
    2 3
    كجاي اسلام به شما گفته كه عكسهاي خانوادگي مردم نمايش بديد
  • محسن ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
    2 3
    به قولي مارمولك : ( راه براي رسيدن به خدا بسيار است) دين اسلام هم در قرآن گفته كه براي بدست آوردن دين و پيروي از آْن حق تحقيق داريد اما در قرآن نگفته كه در ايران اين كار را نبايد انجام داد چون حواسش نبوده
  • ممد ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    5 0
    مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراییل مرگ بر منافقین و صدام
  • رضا ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
    2 3
    در صورت امکان با هر هزینه ای جزوه ها را برای من بفرستید.من تعصب خاصی روی هیچکس ندارم.قاضی خداست
  • sahar khaghani ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    3 4
    باسلام بنده تمام کلاسهای عرفان حلقه راگذرانده وواقعا نتیجه عالی گرفتم .
  • سارا ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
    3 6
    مسخ شدگان رو ببین چه دفاعی هم می کنن از ابلیس
  • game 008 ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
    2 3
    داستانی کوتاه و اموزنده اوایل سال 1356 با آسید محمود (آیت الله طالقانی) هم سلولی بودم، یک شب بی وقفه سیگار می کشید و راه می رفت، نیمه شب بهش گفتم:خفه خفه شدیم از دود چرا نمی خوابی؟ ایشان گفت: مگر نمی بینی ؟ مگر نمی شنوی؟ گفتم:چی رو گفت: صدای مردمو ! انقلابو !پیروز میشن! من گفتم: خب بشن چه بهتر ایشان در جواب گفت: چرا متوجه نیستی ! شاه می رود، مردم به ما مراجعه می کنند، بلد نیستیم مملکت داری را، همین یک ذره دینی را که هم دارند از کف می دهند این مردم بی نوا..
  • سوگل ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    3 4
    بهتره تاچیزیو نمیدونیم نظر ندیم!! این کلاس به خیلیا زندگی دوباره داده..
  • الهام ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    4 2
    مرده شور خودتو كسايي كه ازت پيروي ميكننو ببرن طاهري بي سواد موش مرده
  • مصطفی ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
    2 1
    دوست عزیز من خیلی با نوع شما سر و کله زدم. شما نه قرآن رو قبول دارید نه حدیث رو نه منطق و عقل رو و نه علوم تجربی رو. می تونم سوالهایی که از دوستاتون پرسیدم و جوابهای سربالایی که دادن رو براتون بذارم اگر جواب بهتری شما دارید بدید!
  • مصطفی ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
    6 0
    دوست عزیز خدا توفیقتون بده. آقای نخودکی هم خودشون از امام زمان و بقیه ائمه می گرفتن. شما هم برید سراغ سرچشمه. غیر از 14 معصوم همه ممکن الخطا اند
  • مصطفی ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
    3 2
    دوست عزیز. دوست داری در زمینه فیزیک مدرن و ادعاهای استادتون در زمینه صفر ثانیه صحبت کنیم؟ من رشتم فیزیکه با کمال میل حاضرم ببینم چطور کلمه صفر ثانیه رو که ایشون به عنوان مثال برای لازمانی و لامکانی می زنن توجیح می کنین؟ یک آدم بی سواد باید پیروهای بی سواد تر از خودش هم داشته باشه
  • مصطفی ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
    2 2
    متاسفانه وقتی شما چشمات رو بستی و خودت رو تسلیم چیزی که نمی دونی چیه کردی تا ببینی چی میشه، مرده جن بهت مسلط میشن و وقنی در حُقه رو باز کردن دیگه نجات خیلی سخته. مثل اینکه به آدم تشنه تو بیابون بخوای حالی کنی بابا این سرابه الکی نرو طرفش
  • مصطفی ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
    1 0
    همون محی الدین عربی که در مکاشفه شیعیان حضرت علی رو به شکل خوک دیده؟ و مقام خودش رو تلویحا بالاتر از پیامبر خاتم دونسته چون به پیغمبر وحی میشده و به خودش نه؟!!!
  • رضا ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    4 2
    منم میخواستن به دام این فرقه بندازن......
  • مریم ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    3 2
    اخیرا شخصی به نام وحیدنوری که خودشو دکتر و فیزیوتراپیست معرفی کرده توی شاهرود و تهران اقدام به تشکیل گروه و عضوگیری کرده و ادعا کرده شخصی به نام حاج کاظم که تو مشهده چشم برزخی داره و آینده رو میبینه که متاسفانه دوست من هم به دامشون افتاده . عقاید شیطانی دارن بعنوان نمونه اینکه واسه نماز احتیاج به وضو نیست و یا لمس کردن دست نامحرم اشکالی نداره و از این حرفهای احمقانه و شرک آمیز ... لطفا اگه کسی اطلاعاتی از این شخص و گروه داره بگه که دیگران با خبر بشن و در دام نیفتن
  • ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    1 0
    گل گفتي
  • Turkan ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    8 2
    متاسفانه ایرانیا خرافه پرست و احساسی هستند. و همیشه چیزهای منفی رو میگیرن. مثلا دخترا به جای اینکه شخصیت و الگوی خود رو از کسی مثل صدراعظم آلمان بگیرند. میرن شلوار ساپورت و کفش چکمه ای می پوشند. در حالی که نمیدونند اینها رو تو کشورهای خارج .... هایی میپوشند که ساعت 2 شب منتظر ماشین هستند.! اونایی که طرف عرفان حلقه رو میگیرن. با شمام. گوسفندی بیش نیستید. دارین مثل گوسفند زندگی میکنید. خودتون مریض هستید و قبل از هر چیزی نیاز به درمان دارید!!!!!
  • حنظل ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    3 5
    شان وجایگاه ی انسان ب برهنه یابوشیده بودنش نیست!! ب ظرفیت وجودیشه...اینکه همه رو باره تنت ببینی و..وهمه رو از ته قلب دوس داشته باشی باورکن ...
  • حنظل ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    5 3
    این کلاس هیچ ربطی ب دین وایمان نداره! والا منم کلاس رفتم این جفنگیاتو از کجا دراوردین!؟؟ اگه قرار باشه ایمان ادم با ی کلاس رفتن از بین بره. اون ایمان از اول ایمان نبوده!!!
  • شروین ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    4 1
    بامدعی مگوییداسرار عشق ومستی...تابی خبر بمیرد ازدرد خودبرستی
  • مسعود ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    2 3
    علممممممممممممممممممم منظورت رمالی و جنگیری قاپ انداختنه
  • العبد ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    5 3
    1400سال بیش قرآن درمورد حرکت خورشید حرف زده وامروز ینی قرن 21 فهمیدن خورشید یه سمت ستاره ای به نام وگا درمسیری مستقیم می چرخد...علم و وحی ینی این نه حرف های یه دیبلم ردی مث طاهری....خواهشمندم که درقرآن تفکرکنید...درمنظومه شمسی تفکرکنید...افلایتفکرون
  • ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    4 2
    باید هرچه زودتر این شیطان رو اعدام کنند تا زمین از نجاسات این شیطان صفت تان پاک شود. کسی که قرآن پیامبر و ائمه را قبول ندارد باید برود و در کنار شیطان زندگی کند
  • فیروز ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    3 0
    اشهدان لا اله الا الله اشهدان محمدا رسول الله
  • ازاده ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
    4 2
    خدا رو شکر حکم اعدامش اومده. فایزه هاشمی هم ازش طرفداری کرده. خخخخخخخ
  • سارا ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    3 3
    متاسفم براتون که یکی راحت میاد ادعای معجزه و نمیدونم کوفت درمانی و زهرمار درمانی میکنه و انقد مغزتونو شستشو میده!بخدا قسم مردم زمان جاهلیت شرف دارن به شماها! فقط باید دعا کنیم امام زمان بیاد و شما بفهمید جی به جیه
  • رسول زمانی ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    4 3
    اگه همینطور ادامه پیدا کنه چند وقت دیگه شاهد عرفان واشر سر سیلندر وعرفان های مذخرف هستیم.من نمیدونم این چه عرفانی هست که ابوعلی سینا و خیام و خدای عرفان علی ابن ابی طالب این عرفانو نفهمیدن اونوقت این اقای طاهری یهو فهمید و میخواد یاد همه بده.جل الخالق از نفهمی بعضیا
  • علی ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
    6 3
    جمع کنید با این فرقه ها ، عشق فقط اسلام و شیعه چقدر ادعا داره دو کلاس سوادی خائنانه تو فلسفه بخونی من من من تو نیم منم نیستی
  • ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    2 3
    عزیزان و دولت مردان عزیز لطفا در این باره کمی بیشتر تحقیق شود
  • مرید الله ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    8 3
    کدوم نابغه؟ کسی که بر علیه اسلام و شریعت حرکت میکنه کجاش نابغست؟ میگن نماز نخون , قرآن نخون همین حرفشون ثابت میکنه که مخالف دین مبین اسلام هستند
  • محمد ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    4 1
    ای کسانی که ایمان آوردید ایمان بیاورید؟!!؟!
  • محسن ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
    5 2
    من این کلاس. ها رو رفتم در نبود اسباب بازی بچه خاک بازی خواهد کرد رمالی های کامپیوتری هستش که روش جدیده عصره حاضر میبا شد هیچ پایه ی علمی و اثباتی ندارند. تنها به میزان توهمات داخلی خودتان بستگی دارد که چه مقدار باور کنید نظریات رمال معابانه بقول مولانا گیریم که در سقین. شخصی. دو کمان دارد زین هر دو یکی گم شد ما را چه زیان دارد عزیزان تنها راه تکامل و رشد کار و. کار. و کار. وکار. میباشد اینگونه مهملات نه رشد می اورد و نه رستگاری رستگاری در دستان پینه بسته ی کارگران و زحمتکشان نهفته. نه در سخن پراکنی رمالان که از چیزی سخن میگویند که خودشان هم بر آن اشرافی ندارند
  • ابراهیم ازتهران ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
    11 4
    سلام . ازاین که اطلاعات صحیح دراختیار مردم می گذارید ..متشکرم ..همگی دعاکنیم که خداوند متعال تمام گرفتاران عرفان حلقه نجات دهد .
  • تار ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    2 1
    صحبت در باب متافیزیک ادعای بزرگی هست از هرکس....
  • استغفروالله ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
    5 0
    استغفروالله
  • ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
    7 0
    فقط خداوند مهربانم
  • ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
    4 0
    الله
  • یازهرا س ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
    9 4
    سلام ممنون ازینکه روشنگری میکنید.اجرتون با سالار شهیدان
  • ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    7 2
    با سللام به دوستان، اول و آخر وقتی مردند اونوقت میفهمند خدایی هم هست، وقتی انسان رو میخوان بذارند درون قبر هی میزنند زیر سرش میگن افهم افهم بابا اون بدبخت 70 سال نفهمید از حالا به بعد هم نمیفهمه، در کل این هم یک روش کلاه برداری نوین هستش.
  • رقی IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
    10 3
    خدا لعنتشون کنه به روح و روان و زندگی خیلیا گند زدن خدا نسل این ابلیس هارو نابود کنه
  • یک دوست IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
    1 0
    اهدنا الصراط المستقیم خدایا ما را به راه راست هدایت کن و همه ی افرادی که از این عرفان...به بیراهه کشیده شدند را متوجه اشتباهشان کن به خود بیاییم شاید زمانی دیر باشد اللهم صل علی محمد و آل محمد
  • mahdi IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
    1 2
    مگه شناخت خدا دیپلم و لیسانس میخواد این طور که میگید شناخت خدا معرفت میخواد که خیلی ها تو این کشور ندارن.
  • ا IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    1 0
    تهش یاشیطان پرستی ودرصورت انصراف جن زدگی
  • IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    1 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    2 0
    این ها یک حقه دارند که بهش میگن شعور کیهانی یا اتصال این چیزی نیست به جز استفاده از ماده مخدر که در صورتی که استفاده نکنی موجب فلج شدن بدن می شود به همین خاطر پیروان این فرقه مجبورن اتصال برقرار کنند وگرنه از لحاظ جسمی دچار مشکل میشوند
    • رضا MY ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      0 1
      چرا وقتی نمیدونید حرف بی ربط میزنید یکم خواندن که بلدی برو مطالعه کن .
  • لطف الله IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    0 0
    هرکه نباید خودش برود درستی نادرستی این به اصطلاح فرقه را کشف کند.تا جدایی که من داده ام به خدا پامیر خدا اولیای خدا نزدیکتر شدم تا این که دور شوم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس