آيت‌الله صافي گلپايگاني در ديدار با آيت‌الله مهدوي کني گفت: بنده در تمام ملاقات‌هاي خصوصي با مسئولين و ائمه جمعه سفارش مي‌کنم که تقويت آقاي خامنه‌اي تقويت نظام و انقلاب است.

به گزارش مشرق به نقل از فارس اخيرا آيت‌الله‌ العظمي صافي گلپايگاني در ملاقات با آيت‌الله مهدوي کني دبيرکل جامعه روحانيت مبارز و اعضاي جامعه روحانيت و برخي از مسئولان کشور درباره لزوم حمايت از رهبر معظم انقلاب گفته است: "در نظامي که آقاي خامنه‌اي هست چه کسي را سراغ داريد که از ايشان مومن‌تر و دلسوزتر باشد؟ ما نظرمان همين است و شماها هم بايد تقويت کنيد.بنده در تمام ملاقات‌هاي خصوصي با مسئولين و ائمه جمعه سفارش مي‌کنم که تقويت آقاي خامنه‌اي تقويت نظام و انقلاب است، خدا را شکر کنيد که ايشان در تمام مسائل و تمام خطرات پيشقدم بوده‌اند و واقعا ناخداي خوبي است در اين درياي طوفان زده. مخصوصا بعد از انتخابات که با درايت خاص، همه قشرها را در صحنه نگه داشتند.
شما خيال نکنيد اگر ما اعتراض داريم، مخالف روند نظام و انقلاب هستيم، نه بلکه از روي دلسوزي براي نظام و تقويت رهبري حرف مي‌زنيم و در تمام مراحل، پشتيبان هستيم.
ما چه حکومتي را بپذيريم که در رأس آن مثل آقاي خامنه‌اي را پيدا کنيم؟ کي بهتر از ايشان که با تمام وجود مقابل دنياي زورگو و بي‌منطق ايستاده است و دنيا هم از ايشان حساب مي‌برد و ما بايد او را کمک کنيم ".

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس