حسین شهابی کارگردان سینما که تحصیلات دانشگاهی‌اش در حوزه موسیقی است، پس از پایان فیلمبرداری تازه‌ترین فیلم خود با عنوان «دوران سرطانی» مشغول ساخت موسیقی آن نیز شده است.

گروه فرهنگی مشرق - حسین شهابی کارگردان سینما که تحصیلات دانشگاهی‌اش در حوزه موسیقی است، پس از پایان فیلمبرداری تازه‌ترین فیلم خود با عنوان «دوران سرطانی» مشغول ساخت موسیقی آن نیز شده است.کارگردانی که موسیقی فیلمش را خودش میسازد

پروانه ساخت این فیلم سینمایی در تاریخ ۱۶ اسفند سال گذشته صادر شد. شهابی که نویسندگی و تهیه‌کنندگی «دوران سرطانی» را نیز بر عهده دارد فیلمنامه آن را با مشاوره مستقیم مراکز پزشکی، علمی و دانشگاهی نوشته است.در خلاصه داستان این فیلم آمده است: نویسنده ادبی مشهور کشور دچار سرطان خون است و همسر او تلاش دارد از طریق کار شبانه روزی هزینه‌های درمان شوهرش را تامین کند.در چهارمین ساخته حسین شهابی بازیگرانی از جمله پیام دهکردی، مرضیه وفامهر، کرامت رودساز، محمد اکبری، بهدخت ولیان، محمد کارهمت، ندا مقصودی، پیمان مقدمی، فرزانه سهیلی و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

عوامل تولید فیلم «دوران سرطانی» عبارتند از تهیه کننده، نویسنده و کارگردان: حسین شهابی، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، مشاور هنری: بهاره انصاری، مشاور پزشکی: دکتر حسین دانشور، تحقیق و پژوهش: مریم الهامیان، مدیر تولید: وحید مرادی، طراح گریم: محمد قومی، موسیقی متن: حسین شهابی، تولید شده در خانه فیلم باران.

کارگردانی که موسیقی فیلمش را خودش میسازد

سومین ساخته سینمایی شهابی فیلم «حراج» بود که تیر سال ۹۳ در سینماهای اکران شد. «دوران سرطانی» چهارمین ساخته سینمایی این فیلمساز در مقام تهیه کننده، نویسنده و کارگردان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس