مشایی، چند روز قبل از مراسم سالروز ارتحال امام(ره)، بیان داشت که اتفاقی در چهارده و پانزده خرداد روی خواهد داد که دهان منتقدین بسته می‌شود. منظور وی این بود که در چهارده خرداد شهید می‌شود و روحش عروج پیدا خواهد کرد و در پانزده خرداد نیز امام زمان(عج) ظهور می‌کند.

به گزارش مشرق ،حجت الاسلام ذوالنور،جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عصر روز گذشته در همایش «بصیرت و جهاد علمی» ابعاد جدید و ناپیدایی را از فعالیت‌های پشت‌پرده و تفکرات جریان انحرافی افشاء کرد. مهمترین بخش های این سخنرانی به نقل از مرکز خبر حوزه به این شرح است:

*همۀ بستگان نزدیک رییس جمهور مخالف ارتباط وی با مشایی هستند، حتی مادر ایشان گفت که شما را عاق می‌کنم، اما آقای احمدی‌ن‍ژاد با این وجود بر حفظ جایگاه مشایی تأکید می‌کند.


* خطر جریان انحرافی حتی از خطر اصلاح‌طلبان بیشتر است. اصلاح‌طلبان، جریان سکولاری بودند که دین را ناتوان در ادارۀ جامعه می‌دیدند، اما افرادی که در این جریان مفسد اقتصادی و سیاسی داخل هستند، با نقاب دین و اهتمام به مهدویت و ولایت فقیه درصدد انحراف انقلابند.

*آیت‌الله مصباح یزدی خطر این موضوع را در طول تاریخ بی‌سابقه و همان جریان فراماسونری می‌داند و بیان می‌کند که امیدی به بازگشت این افراد ندارم.


*حجتیه ها، معتقدند که در زمان غیبت هیچ عَلَم حکومتی نمی‌تواند برافراشته شود، ولی این جریان، همۀ انحرافات فرقۀ حجتیه را در خود دارد و از طرفی نیز محکم به کانون قدرت و ثروت چسبیده است.

* در دورۀ هشت سالۀ اصلاحات، هیچ چیزی از اسلام ندیدیم؛ چرا که جریان سکولاری و لیبرالی بودند که با اعتقاد به عدم صلاحیت دین در ادارۀ جامعه وارد عرصۀ قدرت شده بودند، اما جریان فعلی با نقاب دین، دین را می‌کوبند و در درون خود اقتصادی، فساد سیاسی، وابستگی به بیگانه و... را دارند.

* جریان انحرافی معتقد است که در آخرالزمان، غیبت کبری به غیبت صغری تبدیل می‌شود و در این نوع از غیبت، افرادی می‌توانند با امام زمان(عج) ارتباط داشته باشند. آقای احمدی‌نژاد فکر می‌کند که مشایی با امام زمان(عج) ارتباط دارد.

* در یکی از جلسات هیئت دولت آقای صفار هرندی به آقای احمدی‌ن‍ژاد گفت که رهبری با این موضوع مخالف هستند، اما آقای احمدی‌نژاد در جواب می‌گوید که "حکم است، باید انجام شود". آیا از این گفته، غیر این برداشت می‌شود که ایشان فکر می‌کند توسط رابطی با امام زمان(عج) ارتباط دارد؟

*این جریان، با این که به ظاهر معتقد به نیابت ولایت فقیه از امام زمان(عج) است، اما در باطن فکر می‌کند که با وجود امام عصر(عج) دیگر نیازی به اطاعت از ولایت فقیه نیست.

* دولت جمهوری اسلامی ایران، در اوضاع کنونی جهان عرب، تلاش می‌کند که ارتباط خود را با دولت‌های عربی گسترش دهد! دعوت از عبدالله دوم، پادشاه اردن و علی‌ عبدالله صالح، پادشاه یمن به ایران را چگونه باید توجیه کرد؟

*گفته می‌شود که به خاطر این‌که دولت، وجود دو عبدالله را در رأس حکومت کشورهای عربی را از علائم ظهور می‌داند از سران این دو کشور دعوت به حضور در ایران کرده است.


* آقای رئیس جمهور در بیاناتی از علی عبدالله صالح تمجید می‌کند که "شما نام سه امام و پیامبر را در نامت داری"!

* این جریان اعتقاد داشت که عبدالله دوم، پادشاه اردن، همان سفیانی در علائم ظهور امام زمان(عج) است، به همین علت می‌خواست که در هنگام مسافرت وی به ایران، او را در آبگرم سرعین حاضر کنند تا علائمی که بر کمر و کتف سفیانی در روایات وارد شده است را بر روی بدن پادشاه ملاحظه نمایند.

*آقای مشایی، چند روز قبل از مراسم سالروز ارتحال امام(ره)، بیان داشت که اتفاقی در چهارده و پانزده خرداد روی خواهد داد که دهان منتقدین بسته می‌شود. منظور وی این بود که در چهارده خرداد شهید می‌شود و روحش عروج پیدا خواهد کرد و در پانزده خرداد نیز امام زمان(عج) ظهور می‌کند.

* بعد از این اظهارات، برخی از افراد این جریان، سخت به دنبال ویزای عربستان بودند تا در روزی که ادعا می‌شد ظهور امام زمان(عج) است، در مکه کنار آن حضرت باشند.

* اگر گفته می‌شود که احمدی‌ن‍ژاد دچار سحر و جادو شده است، به معنای این نیست که او اختیاری از خود ندارد، بلکه از برخی پیشگویی‌هایی که مشایی به نقل از پیشگویانی انجام می‌داد، به این نتیجه رسید که این آقا رابط اما زمان(عج) است.

* از اصرارهای سه‌سالۀ این دولت این بود که سال جدید و عید نوروز را در کنار سران کشورهای فارسی‌زبان و برخی از سران عربی در کنار تخت جمشید شروع کنند که هر سال با مخالفت دفتر مقام معظم رهبری روبه‌رو شدند و هدف آنها به سرانجام نرسید.

* به سازمان حج و زیارت گفتند که از روزهای سکونت زائرین در عتبات عالیات کم کنید تا روزی هم به بازدید از مدائن و تیسفون بغداد اختصاص یابد!

* آقای احمدی‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی به بنده گفت که برای مقابله با بدحجابی در جامعه، شخص آقای احمدی‌نژاد جلوی ما را می‌گیرد و نمی‌گذارد تا با فساد مقابله کنیم.

* سردسته‌ جریان انحرافی نیاز به حضور ۱۵۰ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد، او می‌دانست که یکی از مهم‌ترین موانعش وزارت اطلاعات است؛ از این رو می‌خواست وزیر اطلاعات را کنار گذاشته و شخص رییس جمهور عهده‌دار سرپرستی آن شود، تا بتواند بهره کافی را از این مسئله ببرد. آقای احمدی نژاد فکر می‌کرد که مقام معظم رهبری ناگزیر به پذیرفتن استعفای ایشان یا قبول مشایی به عنوان معاون اول است و احتمال نمی‌داد که رهبری با درایت و مثل کوه، محکم در مقابل این درخواست بایستد.

* رییس جمهور در نهایت به خاطر استیضاح نشدن در مجلس، به اجبار تن به برگشت [از قهر ۱۱روزه] داد؛ زیرا اگر قرار به استیضاح آقای احمدی‌نژاد بود، وی، بالاترین رأی عدم صلاحیت سیاسی در تاریخ را از مجلس شورای اسلامی می‌گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 45
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 21
  • یک دلسوز از بابل ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    خیلی مسخره بود ، اصالا از دور دروغ بودنش معلومه
  • ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    بگیرش خلاص
  • ناشناس ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    خیلی عجیبه که مدافعان ولایت فقیه از آقا جلوتر می روند و مساله ای که به فرموده آقا جزء مسائل فرعی است را پیش می کشند تا ملت از اصل نظام دور بمانند.
  • ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    فکر کنم آقای ذوالنور بد جوری ...شدند!!! اینجوری پیش برند از اتاق خواب آقایون که سهله از نیت هایشان که در آینده در دل این افراد انحرافی رسوخ خواهد کرد خبر دار هستند!!!!! خارج از شوخی ای کاش ایشان عنایتی به فرمایشات حضرت آقا داشتند....
  • وحيد بسيجي ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    خبر جديد بذاذيد اينهارو من حدود 20 روز پيش شنيدم
  • ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    بیان کردن نقطه ضعف های احمدی نژاد دشمن شاد کن است فقط از مشایی بنویسید!
  • حق گو ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    بابا شهادت، بابا ظهور ، عجب آدمای باحالی داریما یکی تو ...، یکی تو ... دم به دقیقه پته همو میریزن رو آب اللهم الجعل عواقب امورنا خیرا
  • امير ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    به قول اهل حديث، اخباري كه منبعشون واحد باشه، محلي از اعراب ندارن. جناب ذوالنور هم هميشه مطالبي را مطرح مي كنند كه فقط منبعش خودشه!!! اخبار شاذ و... حدانكنه ايشون با كسي چپ بيفته. يادتون بياد مطالبي كه درباره مهدي هاشمي مي گفت. حالا يه نفر هم نيست به اين آقا بگه افراط و تفريط شما درباره آقاي احمدي نژاد را هيچ كس فراموش نكرده. با چه رويي باز هم ... مي كنيد؟ مقصود دفاع از اين جريان نيست اما دستكم انصاف داشته باشيد!
  • احمدخواجوند ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    روزی دراین کشور چپ وراست بود بعدشد فتنه حالا شده انحرافی .نشان میدهد که اطاق فکر چه دکونی برای این اقایان باز میکونه تا از این بیکاری دربیاند تاحقوقیکه میگیرند حلالشان باشد..کشور رابااین روش نمیشود اداره کرد.
  • پيرو ولايت فقيه ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    مرگ بر ضد ولايت فقيه ان شا ا... هركس و هر شخص از خط ولايت خارج شود به درك واصل گردد.
  • ناشناس ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    آقای امیر با این حرفهایی که گفتی چه بخواهی و چه نخواهی از این جریان دفاع کردی !!!!
  • جلال ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    اگه مشایی یه روز چرت و پرت نگه جای تعجب داره.
  • سربازرهبری ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    واقعا كه... آقایان به اصطلاح عمار که خونی به دل رهبری کردند.
  • ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    دوستان عزیز بهتر نیست اول دفاعیات مشایی بشنوید سپس فحش نثارش کنید تا اونجاییکه من شنیدم خودش همه اینا تکذیب کرده.
  • ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    والله سرکارتون گذاشتند
  • حزب الله ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    لطفاً پشت سر آقا حرکت کنید نه اینکه حرفهای آقا رو گوش ندیدو ازش جلو بزنید .
  • ابراهيم-ف/ شيراز ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    به نظر تمامي علماي علم اسلام، اسفنديار رحيم مشايي از نيروهاي حزب اللهي و معتقد به ولايت فقيه است كه عده اي از روي حسادت و تنگ نظري قصد دارند اون را محكوم كنند اما امروز به صراحت اعلام مي كنم مشايي واقعا مروت داره.
  • سید مصطفی ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    بالاخره توی مملکت ما دموکراسی هست یا نیست؟؟
  • سولدوز ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    به دنبال عدم رسیدگی به مطالبات طلبه سیرجانی و برخورد قهر آمیز نهادهای مسئول با این طلبه عدالتخواه و همچنین عدم پی گیری مجدانه و موثر فرمان 8 ماده ای رهبر انقلاب از سوی برخی نهادها بزرگترین همایش عدالتخواهانه برگزار میگردد قلندری
  • ناشناس ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    انشاا... اقاي احمدي نميداند كه به خاطر اقا اينقدر راي اورده و بهتره از راه اقا خارج نشه كه اتفاقاتي كه نبايد مي افته
  • amir ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    همین شما ها هستید با این دروغ ها هم وجه روحانی را از بین می برید
  • نماینده جریان انحرافی ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    به نمایندگی از طرف جریان انحرافی از آقای ذالنور و همه دوستانی که در چند ماهه اخیر برای ما سنگ تمام گذاشته و باعث افزایش محبوبیت و مقبولیت ما در نزد عوام با بصیرت و خواص بی بصیرت شدند سپاسگزارم یقینا پریزیدنت مشایی قدردان این فعالیت ها و تحلیل های آبکی بوده و در دولت یازدهم به نحو احسن از دوستان منتقد دلجویی خواهد شد در ضمن به فرموده رییس جمهور : آب رو میریزن اونجا که میسوزه...!
  • ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    اقای ذوالنور فکر کنم مردم را بلانسبت ... فرض کردید
  • ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    ان شا ا... هركس از خط ولايت خارج شود به درك واصل گردد
  • ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    واقعاً حالا که تریبون دادند دستت هرچی که خواستی باید بگی کاشکی مدرک مستند رو کنی تا باور کنیم
  • ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    ولی خدایی اینکه امیر میگه آقای ذوالنور از حامیان سرسخت آقای احمدی نژاد بودند درسته،اما اینجا دوتا مسئله است یکی اینکه وظیفه در زمانهای مختلف فرق میکنه و دیگر اینکه ممکنه اون موقع احتمال نمیدادند احمدی نژاد و خصوصا اطرافیانش اینگونه شوند...
  • ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    من یه سئوال دارم. اگر این جریان انحرافیه چرا برخورد نمیشه؟ در جریان فتنه گفتند اقایان راس فتنه تو این سی سال این همه مشکل داشتند اگه اینجوری بوده چرا صبر کردند تا این مسائل پیش بیاد نا این همه ادم بیگناه کشته بشند؟ اگر اقای مشائی منحرفه بگیرندش ختما باید مثل فتنه 88 بشه؟
  • ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    1 0
    احمدي‌نژاد سرباز رهبري و معتقد به ولايت فقيه است. شما هم معلوم نيست چه پدركشتگي با اوداريد كه اينطور حرفهاي باور نكردني مي‌زنيد. يك روز به دو شغله بودن دكتر الهم گير مي‌دهيد، يك روز هم به مشايي و ...
  • ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
    0 0
    خبر آمد أقاي ذوالنور عزيز از سپاه بازنشسته شدند٠بهترين كار را كردند يه مدتي بروند استراحت كنند و از اين افشاگري هاي سطح پايين انجام ندهند. خدا خيرشان دهد. خسته اند. بدجور خسته اند
  • سید مهدی ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
    0 0
    تازه ایشون (آقای ذوالنور) اخیرا خودشونو بازنشسته کردن تا در جای دیگری منشا خدمت باشند(!) آخه میدونید که آخرین مهلت افراد مسئول برای نامزدی مجلس نهم ، 9 تیره و اینکه کسی بازنشسته بشه و بعد بخواد در جای دیگه ای منشا خدمت باشه از اون تناقضات سیاسی است که فقط اینجا رخ میده. حالا معلوم میشه منشا الهامات و اخبار غیبی ایشون به کجا وصل بوده ... به مجلس نهم!
  • ايران ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
    0 0
    خدائيش چي داريد مينويسيد؟ آيا همه اش واقعيته؟ كه شايد خيليش هم باشه. ولي ... بابا خسته شديم از بس اومدم تو اين سايت و هي خبر از اين جريان انحرافي ديدم. مثل اينكه بصورت ميليمتري داريد حركات اينها را تعقيب ميكنيد. پيشنهاد ميكنم كل خبرهاي اين جريان انحرافي را جمع كنيد و مثلا 5 شنبه ها تو يك خبر منتشر كنيد. ------------- خدايا فرج آقا امام زمان را نزديكتر بگردن.
  • حمزه ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
    0 0
    درخواست یه بچه شهرستانی از شما اینه که فایل صوتی این سخنرانی رو گیر بیارید و آپ کنید. خداوکیلی ثواب داره. دمتون گرم!
  • صابر ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
    0 0
    شما رو به خدا هر حرف و مطلبی و آقای ذوالنور گفتند شما ننویسید. حداقل به فکر آبروی پاسدارها هم باشید. خدا جریان انحرافی رو لعنت کنه، ولی این چه حرفهاییه که شما اونها رو تو سایتتون پخش می کنید؟
  • سيد ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
    0 0
    باسلام:امسال آقاي ذوالنور قبلا با تعريف وحمايتهاي بي موردي كه از دولت مي كردند بي تقصير در جريانات انحرافي نيستند.
  • امیرحسین ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
    0 0
    الله اکبر چه دروغ هایی
  • حسن ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
    0 0
    گیرم این بقول شما جریان انحرافی را هم حذف شد مسلما اصولگرائی واقعی پیروز نشده . چون اینگونه رفتارها مخالف اخلاق اسلامی است و وقتی از زبان یک روحانی بیان میشود چیزی جز شکست برای مومنین نیست آقای ذالنور ولایت مداران بر رعایت اخلاق اسلامی بر دیگران ارجحیت دارند . ما که تا کنون جز تهمت چیزی نشنیده ایم و دریغ از یک محاکمه قانونی در قوه قضائیه که متهم بتواند از خود دفاع کند . که این کمترین حق حتی یک منافق از نظام اسلامی است . که رعایت نمی گردد.
  • ناشناس ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
    0 0
    من از سال 76 به اينور مطالعه سياسي دارم ، اتفاقات اين چند سال به من ثابت كرد كه : واقعا امام خميني فرموده بود پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا ... حق است ، اگر رهبري زيرك وآگاه مثل امام خامنه اي نداشتيم چه بر سر اين مملكت مي اومد ، اختلافات مملكت مارو ازبين مي برد اين سياست انگليسيه كه اختلاف بندازو حكومت كن.
  • مهدی ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
    0 0
    دروغ دیده بودیم نه این هوا احمدی نژاد بی خطا نیست. ولی این حرفا خیلی که نه کاملا افراطیه
  • ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
    0 0
    ولنور هم کاندید انتخابات مجلس می شود
  • ره ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
    0 0
    کامنت بلندی دراین رابطه براتون گذاشته بودم که متاسفانه چون به ضررتون بودتاییدنکردید!!بااینکه شایدنسبت به دیگرنظرات ازبی پروایی کمتری برخورداربود!مهم نیست مهم اینه نظرخیلیهابرخلاف نظرشماهاست
  • گل و بلبل ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
    0 0
    اینکه نظرات رو فیلتر میکنید و فقط مرگ و فحش به بعضیها مجازه (اشاره به اخبار دیگر)، نشان دهنده اوج آزادی در این مملکته
  • 1 ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
    0 0
    ظاهراً اکثر بینندگان این خبر اطرافیان جریان انحرافی بودند و قصد متواری کردن اظهانو دارند. پس با این همه نظر منفی نتیجه میگیریم یه خبری هست؟
  • حسین ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
    0 0
    این حرفها را بر چه اساس و سندی می زنند چرا این دروغ های گنده را می گویند البته هر چه دروغ بزرگتر باورش راحت تر به نظر من کسی که اینقدر بی ادبانه درباره رئیس جمهور صحبت می کنند و می گویند اینها لاله و لادن هستند صلاحیت ندارد.
  • محمد ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
    0 0
    این ...چیه که می گید به نظر خودشان در خظ ولایت هستند. به خاطر وجود امثال شماست که ما در این وضعیت هستیم . درود بر احمدی نژاد عزیز که ذره ای از آرمانها کوتاه نمی آید و به خیلی یاد داد که شجاع باشند و جرات کنند از آرمانها سخن بگویند.
  • غیر ناشناس ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    1-در این که انسان جایز الخطاست شکی نیست..! 2- قضاوت ها نباید این قدر زود انجام گیرد . انسان نباید با متهم کردن دیگران از مسیر عدالت خارج شود : و لا یجرمنکم شنئان قوم علی أن لا تعدلوا اعدلوا هو أقرب للتقوی .. 3- نکته بعد این که انتخاب آقای مشایی ، در هر سمتی برا هر منصبی «برای کشور فاجعه خواهد بود!!» 4- نظر شخصی من اینست که جناب احمدی نژاد چنین اعتقادی نسبت به باب بودن مشایی ندارد ، بلکه سفت و سخت پای ولایت نیز ایستاده ولی نظری که نسبت به ولایت دارد به مثابه روابط فرزند و پدری است (که در سخنرانی هایشان نیز اشاره کردند) پس وقتی رابطه امام-امت پدر-فرزندی شد ، فرزند می تواند گاهی از دست پدرش ناراحت شود و قهر کند!! اینجاست که انحراف رخ می دهد... البته من در حدی نیستم که بخواهم به جناب احمدی نژاد انتقاد کنم و نیز اهل نظر هم نیستم... ولی آنچه به نظر می رسد و نیز افراد به آن واقف اند ، یا حد اقل به چشم می آید ،آنست که ذکر کردم 5-.....! 6-و العاقبه للمتقین..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس