کد خبر 485438
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۷

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مرودشت در بیانیه ای از حضور وزیر اسبق امور خارجه انگلیس در این شهرستان اعلام انزجار کرد و نوشت: از اینکه روی خاک شهر«۱۲۰۰شهیدگلگون کفن » قدم می‌زنید احساس خوبی نداریم

به گزارش مشرق، متن بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مرودشت در پی سفر وزیر اسبق امور خارجه بریتانیا به شهرستان مرودشت و شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع) بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

از طرف جمعی از جوانان انقلابی شهرستان شهیدپرور مرودشت وزیر اسبق امورخارجه بریتانیا؛

آقای جک استراو!

شنیده‌ایم چندروزی است برای تفریح و گردشگری به سومین حرم اهلبیت و شهر۱۲۰۰ لاله به خون نشسته قدم گذاشته‌اید. البته که رسم ما ایرانی‌ها این است که حضور مهمان را خیرمقدم و «خوش‌آمد» گفته و آداب مهمان‌نوازی را به جا می‌آوریم؛ اما زبان ما به «خوش‌آمدگویی» به شما نمی‌چرخد! راستش را بخواهید ما از حضور شما در شهرمان اصلاً خوشحال نیستیم. نه که خوشحال نباشیم، بدبین و مشکوکیم! از اینکه روی خاک مهد تمدن ایران قدم می‌زنید احساس خوبی نداریم.

این روزها شهر و کشور ما سیاه پوش عزای سیدالشهدا(ع) است و حسینیه ایران خاص‌تر و ویژه‌تر در تب و تاب مظلومیت و شهادت امام حسین(ع) به عزاداری مشغول است. اینکه در چنین روزهایی که خون بچه شیعه‌ها از ظلم و ستم رفته بر خاندان پیامبر(ص) به جوش است و روزی چند بار «حرب لمن حاربکم» بر زبان‌شان می‌گذرد، کسی مثل شما در این شهر به تفریح و قدم‌زنی مشغول است، بیشتر آزارمان می‌دهد.

آقای استراو!

مردم ایران خاطرات خوبی از شما و حکومت بریتانیا در ذهن ندارند. حافظه تاریخی ما صحنه‌های بد و آزاردهنده‌ای از حضور انگلیسی‌ها در ایران به یاد می‌آورد!

خودتان بهتر می‌دانید که چه جنایات و توطئه‌های فراوانی به دست کشور شما علیه مردم این سرزمین مقدس رفته است.

ما «پیمان پاریس» و جدا کردن افغانستان از ایران را یادمان نرفته است!

قراردادهای حیله‌گرانه دارسی، تالبوت، رویترز، رژی و... هنوز در تاریخ ما مانده است!

یادمان نرفته چطور انقلاب مشروطه ایران را به انحراف کشاندید و از دل آن دیکتاتوری گوش به فرمان خود در آوردید!

سال‌ها چنبره بر منابع طبیعی و به خصوص دزدی و غارت نفت ایران را هم فراموش نکرده‌ایم!

اشغال کشورمان به دست شما و همدستان‌تان در جنگ جهانی و تحمیل قحطی به مردم و بیماری و مرگ و میر هزاران نفر از هم‌وطنان مظلوم‌مان را در ذهن داریم!

نقشه شوم حکومت شما برای فرار رضاخان از ایران و روی کار آوردن پسرش، محمدرضا هم فراموش نکرده‌ایم!

نقش آشکار و مستقیم اسلاف حیله‌گر شما در کودتای سیاه ۲۸ مرداد را خوب به یاد داریم!

حمایت‌ها و کمک‌های مالی و معنوی شما از ماشین جنگی صدام و یاری او در به خاک و خون کشاندن سرزمین‌مان را از یاد نبرده‌ایم!

پناه دادن به نویسنده مرتد و موهن به قرآن و اسلام نیز در کارنامه ننگین بریتانیا ثبت است!

انواع و اقسام حمایت‌های حکومت استعمارگر شما از گروهک‌های تروریستی و معاند با جمهوری اسلامی در خاطره ما هست!

مشارکت دولت انگلیس در تحریم‌های ظالمانه و ناجوانمردانه علیه مردم ایران را در حافظه‌مان نگه داشته‌ایم!

از توهین گستاخانه شخص شما به مسئولان کشورمان در جریان مذاکرات هسته‌ای سال‌ها پیش در کاخ سعدآباد، هنوز بغض و کینه داریم!

یادمان هست در جریان فتنه سال ۸۸ چگونه از سران فتنه و اغتشاش‌گران و اراذل و اوباش حمایت کردید!

آقای استراو!

اگرچه لیست کردن جنایات و فتنه‌گری‌های حکومت بریتانیا برای شما تکراری است و برای ما دردآور، اما گفتیم که بدانید ما فراموش‌کار نیستیم و شما را خوب می‌شناسیم. به خاطر همین سیاهه توطئه‌های تاریخی است که ایرانی‌ها لقب «روباه پیر استعمار» را به بریتانیا داده‌اند و هیچ وقت دل خوشی از حضور و ظهور انگلیسی‌ها در کشورشان نداشته‌اند.

از وقتی خبر حضور شما را در استان فارس شنیده‌ایم، در این فکر هستیم که باز چه نقشه‌ای در کار است؟! جک استراو چرا به ایران و آن هم به فارس سفر کرده است؟! چه فتنه‌ای قرار است در پی حضور او رخ دهد؟! و این به خاطر سابقه منفی و نفرتی است که از فتنه‌گری‌های انگلستان در حافظه تاریخی ما نهادینه شده است.

این روزها ما جوانان حسینیه ایران، عزادار حضرت سیدالشهدا(ع) هستیم و درس و رسالت تاریخی ایشان به شیعیان‌شان را مرور می‌کنیم و هر روز و شب «هیهات منا ‌الذله» حسین(ع) را درون خود فریاد می‌زنیم.

چشمان تیزبین فرزندان معنوی امام خامنه‌ای به روی دسیسه‌های پلید آمریکا و انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی باز است. خیال نکنید فضای سیاسی حاکم بر ایران و پذیرش توافق هسته‌ای می‌تواند روزنه‌های نفوذ شما و یاران‌تان را به این نظام باز کند. سربازان خامنه‌ای این روزها به پیروی از رهبرشان صبر انقلابی می‌کنند و با جهاد فرهنگی و سیاسی خود راه‌های استحاله انقلاب امام خمینی را خواهند بست.

بدانید که ما بغض و کینه‌مان علیه دشمنان این انقلاب اسلامی را در دل نگه داشته‌ایم تا در موعد مقرر بر سرشان خالی کنیم و مطمئن باشید آن روز، روباه پیر استعمار هم از این کینه در امان نخواهد ماند.لذابسیج دانشجویی دانشگاه ازادمرودشت ازمسولین شهرمیخواهدکه جهت جلوگیری از دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وحامیان فتنه ی ۸۸دراین شهرشهیدپرورجلوگیری کنندوزمینه را برای حضوراصحاب فتنه فراهم نکنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 24
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 20
  • رها ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
    0 0
    ماشاالله به غیرت ایرانی اسلامی این مردم
  • ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
    0 0
    این روباه چه نقشه ای داره؟
  • ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
    0 0
    این تازه اولشه حرامیان انگلیسی تازه بوسیله برخی مسولین ضعیف دولتی در ایران جای پا باز کرده اند
  • ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
    0 0
    اگر این طور است کدام بی رحمی این فرد را به این مملکت دعوت کرده اونهم تو این روزها نکنه دو باره تاریخ مثل صد بار دیگه تکرار بشه و خون صدها هزار شهید فرزانه مجاهدت عالمان دلسوختگان دین و عزت و شرف ما به دست این بی غیرتها بر باد بره؟
  • جعفر ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
    0 0
    احسنت.مسئولین کجایند؟چرا این مفسد فی الارض پای کثیفش رو توی خاک کشورمان گذاشته.ما به مسئولین قدرت دادیم که انقلابی عمل کنند نه اینکه فکر مال و جاه و مقام باشند و از همه جا غفلت کنند.
  • عابدی ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
    0 0
    اینکه کپی متن نامه تشکل های انقلابی یزد به جک استراو هست؟!! چرا قبلش نامه یزدی ها رو منتشر نکردی مشرق؟!
  • حسيني ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
    0 0
    دشمن كار ميكند و مسئولين چشمان و دهان را بسته اند و به دوشمن باج ميدهند ژس اين چيست
  • ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
    0 0
    این جاسوس پیر کفتار در ایران چه غلطی می کند؟! دیروز یزد، امروز مرودشت، فردا ...؟! مگر مسوولین سیاسی و امنیت کشور ....اند؟! کافی است یک کازشناس سیاسی یا روزنامه نگار متعهد موضعگیری ها و اظهارات دشمنانه این موجود در زمان تصدی پست وزارت خارجه اش را بازیابی و منتشر کند تا یادمان نرود از چه مار افعی ای پذیرایی می کنیم!
  • ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
    0 0
    پیشنهاد می کنم پلیس فتا کسانی را که رای منفی می دهند شناسایی و معرفی کند تا مردم جاسوسان انگلیس را بهتر بشناسند.
  • ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
    0 0
    شیراز مرکز انحراف بزرگی است بنام بهاییت بهاییتی که دست پخت جاسوسان انگلیسی در قرن گذشته است شاید برای کمک به بازمانده های فریب خورده این تفکر انحرافی به شیراز آمده است
  • ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
    0 0
    همزبانی در برابر دشمن واحد پیامی واحد دارد
  • ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
    0 0
    میخواهی این طوری جلوی رای منفی را بگیرید؟ آلمان توسط انگلیس در انتهای جنگ جهانی ویران شد ولی این تنفر دامنه داری که ما در ایران تبلیغ میشود به هیچ وجه آنجا وجود ندارد. ببینید ما باید با چشم باز و بصیرت باید با دنیا رابطه داشته باشیم. اگر ما نقه ضعف درونی نداشته باشیم تمام دنیا هم نمیتواند ما را تضعیف کند ولی اگر از درون ضعیف باشیم همیشه از رابطه با دنیا می ترسیم.
  • ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
    0 0
    ازادی بیان چی میشه یعنی هرکس نظرش بده رو باید بگیرن عقده ای
  • مهماندار هواپیما ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
    0 0
    کسانی که منفی می دهند ستون 5 انگلیس هستند و داعش پسند
  • جوان بهائی ره یافته به تشیع ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
    0 0
    اخیرا هر بهائی با حمایت های مالی داخلی و خارجی چند دستگاه رایانه کنارش دستش گذاشته و مثبت و منفی میده به امید اینکه در فضای مجازی خودشون رو اکثریت جامعه نشان بدهند
  • پارسا ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
    0 0
    خون دویست وچهل هزار شهید که باعثش همین اقایون بودند رو ممکنه برخی سازشکارانفراموش کنند ولی ملت ایران هوشیارند.اقایون سازشکار الانم داریم تو سوریه شهید میدیم دست همین روباه پیر وشیطان بزرگ تو کاره.خودتونو با اقدامات سازشکارانه و منفعلانه منفور نکنید.
  • ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
    0 0
    چوب را که برداری گربه دزده در میره. جهت آگاهی و توجه مسئولین ذیربط. نویسنده این متن، خودش را لو داد. آیا باید به این عناصر خود فروخته رحم کرد؟
  • مطلع ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
    0 0
    با وجود اینکه از سایت محافظه کار مشرق به شدت متنفرم و بدم میاد اما به بچه های دلواپس و مردم ایران میگویم حضور این جنایتکاران را فعلا تحمل کنید قطعا مصلحتی در ان است
  • ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
    0 0
    این روباه چه نقشه ای داره؟
  • ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
    0 0
    آفرین بهشون.ایول
  • ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
    0 0
    این روباه چه نقشه ای داره؟
  • جعفر ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
    0 0
    احسنت.مسئولین کجایند؟چرا این مفسد فی الارض پای کثیفش رو توی خاک کشورمان گذاشته.ما به مسئولین قدرت دادیم که انقلابی عمل کنند
  • ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
    0 0
    این روباه چه نقشه ای داره؟
  • اسمعیل ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    0 0
    افرین به بچه های بامرام وولایت مدارمرودشت بزرگ وقهرمان .همین تیزبینی های شمابینی دشمن روبه خاک مذلت کشونده کاش بعضی مسولین ترازاول استان هم نگاه های نوک بینی روتوسعه میدادن وتکذیب نمی کردن .اخه بی رحمی به خون شهدا تاکی اقای.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس