رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران کاندیداهای اعضای اصلاح طلب شورای شهر را برای انتخابات شورای شهر تهران اعلام کرد.

 به گزارش مشرق، محمد سالاری در حاشیه جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران درباره انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: دوستان ما در دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب در تلاش هستند برای کاندیداهای مورد نظر خود تلاش کنند.

وی افزود: رأی ورزشکاران شورا برای انتخاب رئیس تعیین‌کننده است و در واقع این‌ که چه کسی رئیس دوره آینده شورا باشد بستگی به رأی ورزشکاران شورا دارد اما دوستان اصلاح‌طلب تصمیم خود را گرفته‌اند.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران تصریح کرد: براساس تصمیمات اخذ شده مسجدجامعی با عنوان رئیس شورا، احمد حکیمی‌پور به عنوان نایب‌ رئیس، اسماعیل دوستی به عنوان سخنگو، محمدمهدی تندگویان و ولی‌الله شجاع‌پوریان به عنوان منشی‌های هیئت رئیسه معرفی خواهند شد.

سالاری بار دیگر تأکید کرد: با توجه به این‌که ترکیب دو طیف اصلاح‌طلب و اصولگرای شورا نسبت به دوره گذشته متفاوت است و ورزشکاران نیز به عنوان افراد مستقل وارد شورا شده‌اند رأی‌شان تعیین‌کننده خواهد بود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس