کد خبر 445060
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

رئیس مجلس با بیان اینکه جمع‌بندی مذاکرات وین در بخش‌های مختلف کارشناسی در حال بررسی است و گزارش آن به مجلس ارائه می‌شود، گفت: نباید جای نگرانی برای نمایندگان مجلس درباره مذاکرات وین وجود داشته باشد.

به گزارش مشرق، صفر نعیمی‌رز سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز شورای مرکزی این فراکسیون، گفت: جلسه شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس صبح امروز و پیش از آغاز جلسه علنی مجلس با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس و حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نایب رئیس اول مجلس برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مسائل منطقه‌ای، بین‌‌المللی و داخلی، به خصوص موضوع جمع‌بندی مذاکرات وین  و نیز دستورکارهای آینده مجلس از سوی اعضای شورای مرکزی این فراکسیون  مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

همچنین اسماعیل جلیلی یکی دیگر از اعضای شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس به جلسه امروز شورای مرکزی این فراکسیون اشاره کرد و گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی در این جلسه معتقد بودند که موضوع جمع‌‌بندی مذاکرات وین تخصصی است و بهتر است این کمیسیون آن را پیگیری و بررسی کند.

وی افزود: در ادامه این جلسه مقرر شد که با توجه به اینکه تشکیل کمیسیون ویژه بررسی"برنامه جامع اقدام مشترک" در صحن علنی مجلس و با رأی اکثریت نمایندگان تصویب شده است، بنابراین اعضای شورای مرکزی این فراکسیون بر پیگیری و بررسی این موضوع در کمیسیون ویژه تأکید کردند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، تصریح کرد: آقای لاریجانی در این جلسه گفت که ارزیابی‌های جمع‌بندی مذاکرات وین انجام شود تا کار کارشناسی بر روی آن صورت گیرد.

جلیلی اضافه کرد: رئیس مجلس در این ادامه این جلسه به نگرانی‌های نمایندگان مجلس در رابطه با جمع‌بندی مذاکرات وین اشاره کرد و گفت که این موضوع در بخش‌های مختلف کارشناسی در حال بررسی است و گزارش آن به مجلس ارائه می‌شود، بنابراین نباید جای هیچ‌گونه نگرانی برای نمایندگان مجلس وجود داشته باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در بخش دیگری از این جلسه مواردی درباره طرح‌‌ها و لوایح مجلس مطرح شد و اعضای شورای مرکزی این فراکسیون نیز دیدگاه‌های‌شان را بیان کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس