عضو مرکزیت کارگزاران گفت انصراف عارف در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ از خودگذشتگی نبود و او چاره‌ دیگری نداشت.

به گزارش مشرق،‌ محمد عطریانفر در گفت‌وگو با روزنامه آرمان اظهار داشت: آقای عارف اگر بخواهد توفیق داشته باشد نباید فراموش کند که باید ذیل جبهه اصلاحات فعالیت کند تا از او حمایت شود. اگر کسی بگوید من کاری با شورای راهبردی ندارم، قطعا رقیب تلقی خواهد شد. بنابراین آقای عارف هم برای ادامه فعالیتشان باید خودشان را با شورای راهبردی هم افق کنند.

عضو کارگزاران می‌افزاید: درباره انصراف آقای عارف از کاندیداتوری ریاست جمهوری در سال ۹۲ هم باید گفت کار او از خودگذشتگی نبود، بلکه یک تصمیم عاقلانه بود چرا که او جز این مسیر، مسیر دیگری نداشت. آقای عارف بر سر یک سه راهی خوب، بد و راه وسط نبود. او بر سر دو راهی خوب یعنی خروج و بد به معنای ماندن و تقبل شکست بود. بنابراین اینگونه نبود که اگر او در صحنه می‌ماند نفرین اصلاح‌طلبان نصیب فرد دیگری به جز او می‌شد. از این جهت ما آقای عارف را ستایش می‌کنیم که به فهم درست دست پیدا کرد و از صحنه خارج شد. اگر آقای عارف انصراف نمی‌داد چه می‌شد؟ قطعا برای آینده سیاسی ایشان هم بد بود و سخت‌تر از همان بلایی که سال ۸۴ بر سر آقای هاشمی آوردند او را مورد نقد قرار می‌دادند. از این حیث تنها راه منطقی ایشان همین بود.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ناشناس ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    0 0
    بالاخره به نفعتان کار کرد. ناسپاس نباشيد.
  • ناشناس ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    0 0
    دکتر عارف اشتباه کرد و فرصت ریاست جمهوری را از دست داد .
  • ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    0 0
    والا راس میگه. عارف رایش کمتر از روحانی بود.
  • علیرضا اهواز ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    0 0
    عارف رای نداشت ، ولی اگر عارف نبود روحانی هم رییس جمهور نمی شد چون از 18 میلیون رای روحانی حداقل پنج میلیون برای عارف بود.
  • محمد علی ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    0 0
    آقای عطریانفر معلوم شد توبه شما در صحن دادگاه یک امر فریبانه و سراسر کذب بود چگونه توبه نصوح کرده باشی لکن هنوز تئوری گروه های ضاله و دشمن شاد کن را به عهده داری.وقتی اصلاح طلبان از سوی رئیس رژیم کودک کش اسرائیل سرمایه آنها در ایران محسوب شده و دشمنان عنود و سیلی خوردگان بدر و خیبر این ملت ،از روی کار آمدن ایشان بارها در مواضع تصریحی و تلویحی حمایت کرده اند این امر مشهود است که شاکله ی اصلاحات که البته انگشت کوچک کارگزاران محسوب می شود تا چه حد شاکله ی ضد ارزشی دارد.فأین تذهبون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس