نخست وزیر رژیم اسرائیل گفت: ایران بر صنعا، بغداد، دمشق و بیروت، سیطره یافته است.

به گزارش مشرق، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در کنگره گفت که سخنرانی من در کنگره با اهداف سیاسی نیست.

وی در ادامه سخنانش گفت: مهم نیست که کدام طرف قرار داریم چون شما در کنار اسرائیل ایستاده‌اید و روابط آمریکا و اسرائیل همواره فراتر از سیاست‌ها بوده است.

نخست وزیر اسرائیل اضافه کرد: ما از تمام کارهایی که اوباما برای اسرائیل انجام داده تشکر می‌کنم و  اوباما هنگام حملات حماس و تهدید سفارت اسرائیل در قاهره از ما حمایت کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: از حمایت کنگره از سپر دفاع موشکی گنبد آهنین قدردانی می‌کنیم.

نتانیاهو مدعی شد که رهبر ایران به زبان انگلیسی توئیت می‌کند که طی آن اعلام کرده که اسرائیل باید نابود شود.

وی در ادامه سخنرانی‌اش گفت: ایران نه تنها برای اسرائیل بلکه برای تمام جهان تهدید است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: ایران بر چهار پایتخت بغداد، بیروت، صنعاء و دمشق سیطره یافته است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه سخنرانی خود در کنگره گفت: ایران سرگرم فریفتن ملت‌ها است و ما باید همه در کنار هم بایستیم تا مانع از حرکت ایران به سوی کشور گشایی و سیطره و تروریسم شویم.

وی افزود: ایران و داعش در حال رقابت برای دریافت تاج اسلام جهادی هستند و بدترین موضوعی که با آن مواجه هستیم خطر ترکیب تروریسم و سلاح هسته‌ای است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: توافق هسته‌ای پیشنهاد شده به ایران امتیازهایی را به تهران خواهد داد این در حالی است که رژیم ایران همچنان افراطی بوده و همچنان شعار "مرگ بر آمریکا" می‌دهد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: رژیم کنونی در ایران همواره دشمن آمریکا خواهد بود.

وی افزود: زمانی که موضوع به ایران و داعش می‌رسد، دشمن دشمن شما همچنان دشمن شما است.

نتانیاهو گفت: شکست دادن داعش اما اجازه دادن به ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای به معنای برنده شدن در نبرد اما شکست خوردن در جنگ است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: آژانس بین المللی انرژی اتمی روز گذشته دوباره اعلام کرد که ایران همچنان در شفاف  سازی درباره برنامه هسته‌ای نظامی امتناع می‌کند و ایران نه یک بار بلکه دوبار تاسیسات هسته‌ای مخفیانه در نطنز و قم ایجاد کرده، تاسیساتی که حتی کسی از ایجاد آن خبر نداشت.

وی افزود: ایران نه تنها بازرسان را شکست داد بلکه بازی بسیار خوبی برای مخفی کاری و فریب آنها انجام داد. ایران نیز همانند کره شمالی بازرسان بین المللی را شکست داد و این اقدام را در سال‌های 2005، 2006 و 2010 انجام داده بود. ایران همانند کره شمالی قفل‌ها را شکست و دوربین‌ها را خاموش کرد و الان نیز هشدار می‌دهیم که طی 5 سال کره شمالی زرادخانه‌ای با 100 بمب اتمی خواهد داشت.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: صحیح است که محدودیت‌های به خصوصی بر برنامه هسته‌ای ایران اعمال خواهد شد و پایبندی ایران به محدودیت‌ها توسط بازرسان انرژی اتمی نیز بررسی خواهد شد اما یک مشکل وجود دارد. شما خواهید دید که بازرسان نقض تعهدات را مشاهده خواهند کرد اما آنها قادر به جلوگیری در متوقف کردن این نقض‌ها نیستند و در صورتی که ایران بر روی سانتریفیوژهای پیشرفته، سانتریفیوژهای سریعتر و سریعتر کار کند و متوقف نشود، زمان گریز هسته‌ای کوتاه تر و بسیار کوتاه تر خواهد شد و چون برنامه هسته‌ای ایران به صورت گسترده‌ای دست نخورده باقی خواهد ماند زمان گریز هسته‌ای بسیار کوتاه خواهد شد که بر اساس برآورد آمریکا یک سال خوادهد بود اما بر اساس برآورد اسرائیل کوتاهتر است.

نتانیاهو گفت: در غیاب یک تغییر دراماتیک، ما قاطعانه می‌دانیم که هر توافق با ایران به این کشور دو امتیاز بزرگ می‌دهد. اولین امتیاز بزرگی که به ایران داده خواهد شد این است که زیرساخت‌های وسیع هسته‌ای این کشور همچنان باقی خواهد ماند و زمان گریز هسته‌ای کوتاهی برای ساخت بمب به این کشور می‌دهد و بر اساس این توافق، حتی یک تاسیسات نظامی ایران نیز از بین نخواهد رفت و هزاران سانتریفیوژ که برای غنی سازی اورانیوم به کار گرفته می‌شد همچنان دست نخورده باقی خواهند ماند و هزاران سانتریفیوژ به صورت موقت غیر فعال می‌شوند اما نابود نخواهند شد.

وی در ادامه سخنانش گفت: هم اکنون نیز ایران می‌تواند تاسیسات هسته‌ای را که آمریکا و اسرائیل از آن خبر ندارند مخفی کند. همانطور که رئیس سابق بازرسان انرژی اتمی در سال 2013 گفت در صورتی که امروز هیچگونه تاسیسات اعلام نشده‌ای در ایران وجود نداشته باشد این برای اولین بار طی 20 سال است که این اتفاق می‌افتد. ایران بارها ثابت کرده که غیر قابل اعتماد است و به همین دلیل است که اولین امتیازی که بر اساس توافق هسته‌ای به ایران داده می‌شود باعث نگرانی شدید است. این امتیاز به ایران زیرساخت‌های هسته‌ای گسترده‌ای می‌دهد  و این امتیاز خطر واقعی را ایجاد می‌کند که به ایران این امکان را می‌دهد که با نقض توافق به ساخت بمب بپردازد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه سخنرانی خود در کنگره گفت: اما امتیاز دوم بزرگی که به ایران داده می شود بسیار خطرناک تر بوده چون ایران با پایبند بودن به توافق می‌تواند بمب بسازد چون به صورت مجازی تمامی محدودیت‌ها بر برنامه هسته‌ای ایران پس از ده سال برداشته می‌شود. امروز شاید 10 سال زمان زیادی به نظر می‌رسد اما برای زندگی یک ملت یک چشم زدن به شمار می‌آید. این یک چشم به هم زدن برای زندگی کودکان ما است. ما همگی این مسئولیت را داریم که ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد زمانی که توانایی هسته‌ای ایران به صورت مجازی بدون محدودیت خواهد بود و تمامی تحریم‌ها برداشته خواهد شد. ایران در آن صورت برای ساخت توانایی هسته‌ای گسترده که بر اساس آن بتواند بمب‌های هسته‌ای فراوانی تولید کند آزاد خواهد بود.

نتانیاهو گفت: رهبر ایران آشکارا این موضوع را گفته است. وی گفته که ایران برنامه دارد که 190 هزار سانتریفیوژ داشته باشد نه فقط 6 هزار سانتریفیوژ و نه 19 هزار سانتریفیوژی که هم اکنون دارد بلکه 10 برابر این تعداد، 190 هزار سانتریفیوژ برای غنی سازی اورانیوم. با این ظرفیت وسیع، ایران می‌تواند سوخت مورد نیاز برای یک زرادخانه گسترده را تولید کند و زمانی که این تصمیم را بگیرد این فقط چند هفته زمان خواهد گرفت.

وی افزود: دوست قدیمی من، "جان کری" هفته پیش تایید کرد که ایران مشروعیت داشتن سانتریفیوژهای گسترده پس از پایان توافق را خواهد داشت. من الان می‌خواهم که شما درباره آن فکر کنید. حامی پیشروی تروریسم در جهان تنها چند هفته برای غنی سازی اورانیوم برای یک زرادخانه سلاح هسته‌ای زمان نیاز دارد و این با مشروعیت کامل بین المللی خواهد بود. در ضمن، در صورتی که برنامه موشک‌های بالستیک ایران بخشی از این توافق نباشد و تا کنون نیز ایران از قرار داده شدن این موضوع بر روی میز مذاکرات نیز امتناع کرده، ایران می‌تواند این زرادخانه هسته‌ای را به گوشه‌های دور دست زمین از جمله تمام بخش‌های آمریکا برساند.

نتانیاهو گفت: بنابراین دوستان من این توافق دو امتیاز بزرگ برای ایران خواهد داشت یکی رها کردن ایران با برنامه هسته‌ای وسیع و دومی برداشته شدن محدودیت‌های برنامه هسته‌ای ایران طی یک دهه. این دلیل بد بودن توافق با ایران است. این مانع مسیر ایران به سوی بمب نخواهد شد بلکه مسیر ایران به سوی بمب را هموار خواهد کرد. بنابراین چرا باید این توافق بسته شود؟ چون آنها امیدوار هستند که ایران در سال‌های آینده به سوی تغییرات بهتر حرکت کند یا آنکه آنها معتقدند که جایگزین این توافق بدتر خواهد بود؟

وی افزود: من مخالف این صحبت هستم. من اعتقاد ندارم که رژیم افراطی ایران پس از این توافق به سوی تغییرات بهتر خواهد رفت. این رژیم 36 سال است که در قدرت است و میل فزاینده تجاوز این کشور با گذشت هر سال افزایش می‌یابد. این توافق تنها اشتهای ایران را بیشتر خواهد کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: آیا ایران پس از برداشته شدن تحریم‌ها و قدرتمند شدن اقتصادش کمتر تهاجم خواهد کرد؟ اگر ایران هم اکنون و تحت تحریم‌ها چهار کشور را به کنترل خود در آورده پس از برداشته شدن تحریم‌ها چند کشور تحت سلطه آن خواهند رفت؟ آیا زمانی که ایران کوهی از نقدینگی را خواهد داشت کمتر به تامین مالی تروریسم خواهد پرداخت؟ چرا باید رژیم افراطی ایران به سوی بهتر شدن تغییر کند در حالی که در دو زمینه بهترین شرایط را خواهد داشت: افزایش خشونت گری و موفقیت در داخل.

نتانیاهو اضافه کرد: این سوالی است که همه در منطقه ما آن را می پرسند. همسایگان اسرائیل و همسایگان ایران می‌دانند که زمانی که اقتصاد ایران از قید و بند رها شود و مسیر واضحی به سوی بمب پیدا کند، تهاجمی‌تر خواهد شد و بیشتر از تروریسم حمایت خواهد کرد و بسیاری از این همسایگان نیز گفته‌اند به این اقدام با حرکت به سوی دستیابی به بمب اتمی پاسخ خواهند داد. بنابراین این توافق باعث نخواهد شد که ایران به سوی تغییرات بهتر حرکت کند بلکه فقط باعث حرکت خاورمیانه به شرایط وخیم تر خواهد شد. توافقی که با هدف جلوگیری از انتشار هسته‌ای است به جرقه زدن رقابت تسلیحات هسته‌ای در خطرناک ترین بخش از کره زمین منتهی خواهد شد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه سخنرانی خود در کنگره گفت: این توافق به خداحافظی با تسلیحات منتهی نخواهد شد. بلکه با این توافق با کنترل تسلیحات خداحافظی خواهد شد و خاورمیانه به زودی به تقاطعی برای تسلیحات هسته‌ای تبدیل می‌شود. منطقه‌ای که درگیری کوچکی می‌تواند جنگ بزرگی را جرقه بزند و می‌تواند به یک درگیری هسته‌ای تبدیل شود.

وی افزود: اگر هر کسی فکر می‌کند که این توافق می‌تواند مسیر را برعکس کند دوباره فکر کند. این توافق باعث می شود با ایران بسیار خطرناک‌تر، خاورمیانه‌ای با سلاح اتمی و کابوس هسته‌ای بالقوه مواجه شویم.

نتانیاهو اضافه کرد: خانم‌ها و آقایان، من امروز اینجا آمدم تا به شما بگویم که نباید درباره امنیت جهان به این امید که ایران تغییر بهتری خواهد کرد، شرط بندی کنیم. ما نباید درباره آینده‌مان و آینده فرزندانمان قمار کنیم. ما می‌توانیم اصرار کنیم که محدودیت‌ها بر برنامه هسته‌ای ایران تا زمانی که این کشور همچنان به تجاوزهای خود در منطقه و جهان ادامه می‌دهد باقی می‌ماند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: پیش از برداشته شدن این محدودیت‌ها، جهان باید از ایران سه چیز را بخواهد. نحست باید تجاوزها به همسایگانش در خاورمیانه را متوقف کند. دوم باید حمایت از تروریسم در جهان را متوقف کند و تهدید به نابودی کشورم، اسرائیل، تنها کشور یهودیان را متوقف کند.

وی افزود: در صورتی که قدرت‌های جهانی آمادگی اصرار بر ایران برای تغییر رفتارش پیش از امضا شدن توافق را ندارند باید دست کم بر این موضوع اصرار کنند که رفتار ایران پیش از انقضای توافق تغییر کند. در صورتی که رفتار ایران تغییر کند، محدودیت‌ها برداشته خواهد شد. در صورتی که رفتار ایران تغییر نکند محدودیت‌ها برداشته نخواهد شد. اگر ایران بخواهد که همانند یک کشور عادی رفتار کند، اجازه دهیم همانند یک کشور عادی باشد.

نتانیاهو در ادامه سخنان خود در کنگره که همواره با تشویق سناتورها همراه بود، گفت: دوستان من، نظر شما درباره این استدلال که جایگزینی برای توافق وجود ندارد، توافقی که دانش هسته‌ای ایران را نمی‌توان پاک کرد و برنامه هسته‌ای ایران آنقدر پیشرفته است که بهترین کاری که می‌توان انجام داد تاخیر در موضوعی اجتناب ناپذیر است که این در واقع همان چیزی است که توافق پیشنهادی به دنبال آن است؟

وی افزود: خوب، دانش هسته‌ای بدون زیرساخت هسته‌ای کار بسیار زیادی نمی‌تواند انجام دهد. یک راننده خودرو بدون خودرو نمی‌تواند رانندگی کند. یک خلبان بدون هواپیما نمی‌تواند پرواز کند. بدون هزاران سانتریفیوژ و چندین تن اورانیوم غنی شده یا تاسیسات آب سنگین، ایران نمی‌تواند بمب هسته‌ای بسازد.

نتانیاهو گفت: برنامه هسته‌ای ایران را می‌توان به خوبی به پیش از پیشنهاد کنونی بازگرداند که این اقدام را می‌توان با اصرار بر توافق بهتر و نگه داشتن فشارها بر رژیمی که بسیار آسیب پذیر است به خصوص اخیرا که قیمت نفت کاهش یافته انجام داد.

نتانیاهو اضافه کرد: هم اکنون اگر ایران تهدید کند که از میز مذاکرات کنار می‌رود که این بیشتر در بازار پارس‌ها اتفاق می‌افتد، این یک بلوف است. آنها باز خواهند گشت چون آنها بیش از شما به این توافق نیاز دارند. با حفط کردن فشارها بر ایران و کسانی که با ایران تعامل می‌کنند، شما قدرت انجام کارهای بیشتری را خواهید داشت.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت:دوستان من، بیش از یک سال است که می‌گویم عدم توافق بهتر از توافق بد است. خوب، این یک توافق بد است. این یک توافق خیلی بد است. هم اکنون ما می‌گوییم که تنها جایگزین این توافق بد، جنگ است. این صحیح نیست. جایگزین این توافق بد، توافق بسیار بهتر است.

وی گفت: توافق خوب آن است که ایران را با زیرساخت‌های وسیع هسته‌ای و زمان گریز هسته‌ای کوتاه رها نمی‌کند. توافق بهتر آن است که محدودیت‌ها بر ایران را تا زمانی که تجاوزهای این کشور به پایان برسد، حفظ کند. توافق بهتر آن است که مسیر دستیابی ایران به بمب را آسان نسازد.

نتانیاهو اضافه کرد: هیچ کشوری بیش از اسرائیل سهم بیشتری از حصول توافق خوب با ایران که به صورت مسالمت‌آمیز این تهدید را حذف کند، ندارد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: خانم‌ها و آقایان، تاریخ هم اکنون ما را بر روی تقاطع سرنوشت سازی قرار داده است. ما هم اکنون باید میان دو مسیر انتخاب کنیم. یک مسیر به سوی توافق بد منتهی می شود که در بهترین حالت بلندپروازی‌های هسته‌ای ایران را برای مدتی متوقف می‌کند اما سرانجام به ایران هسته‌ای ختم می شود که تجاوزهای آن سرانجام به جنگ منتهی خواهد شد. مسیر دوم اگر چه سخت است اما می تواند به توافق بهتری منتهی شود و مانع از ایران مجهز به سلاح هسته‌ای و خاورمیانه هسته‌ای و پیامدهای خطرناک برای بشریت خواهد شد.

وی گفت: دوستان من، ایستادن در برابر ایران ساده نیست. ایستادن در برابر رژیم سیاه و قاتل هرگز ساده نیست. نباید آینده را برای حال قربانی کرد. نباید برای دستیابی به صلح توهمی، تجاوز به امید را نادیده گرفت. اما من به شما تضمین می‌دهم زمانی که مردم یهود در برابر نسل کشی دشمنان منفعل بودند گذشته است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: ما دیگر در میان ملت‌ها پراکنده و بدون قدرت برای دفاع از خود نیستیم. ما حاکمیتمان را در خانه قدیمی خود بازیابی کرده‌ایم و سربازانی که از خانه‌مان دفاع می‌کنند شجاعت بی حدی دارند. برای نخستین بار طی 100 نسل، ما، مردم یهود، می‌توانیم از خود دفاع کنیم.

نتانیاهو در ادامه سخنانش گفت: این به دلیل آن است که من به عنوان نخست وزیر اسرائیل، می‌توانم به شما یک قول بدهم: حتی اگر اسرائیل مجبور شود که به تنهایی بایستد، اسرائیل خواهد ایستاد. اما من می‌دانم که اسرائیل تنها نخواهد بود. من می‌دانم که آمریکا در کنار اسرائیل خواهد ایستاد. من می‌دانم که شما در کنار اسرائیل خواهید ایستاد. شما در کنار اسرائیل خواهید ایستاد چون شما می دانید که داستان اسرائیل تنها داستان مردم یهود نیست بلکه روح بشریت است که بار دیگر با تسلیم تاریخ به وحشت مخالفت خواهد کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 93
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 24
  • ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    تنها نکته سخنرانی نتانیاهو: اعتراف دنیای استکبار به قدرت جهانی ایران
  • ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    نتانیاهو این بیمارروانی بعنوان یک رئیس دولت خارجی باتحمیل حضور خود درکنگره آمریکا (اصطبلی ازمترسک های پوشالی ) دولت وحتی مردم امریکا راتحقیر و خواروخفیف کرد ونشان داد که این باصطلاح ابرقدرت حتی درخانه خودش مجبور به حقارت درمقابل صهیونیستها تن در دهند.خاک برسر دولتمردان حقیر آمریکا....
  • ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    سلام ... میشه خواهشا فیلم سخنرانیشو هم بذارید؟
  • ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    عمن بمیره چه حرصی می خوری.....
  • عادل ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    باسلام به خدا اين مرد ديوانه است. كي به كي ميگه متجاوز
  • ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    نابودی اسرائیل بسیار نزدیک است ان شاء الله... هیچ ظالمی تا ابد باقی نمی ماند، ...
  • ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    خانه تو از خانه عنکبوت سست تر است. برو پی کارت که هیچ غلطی نمی تونی بکنی!
  • علیرضا اهواز ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    چوب دو سر طلا یعنی همین ! آمریکا عرضه و توان جنگ با ایران رو نداره واسه همین مجبوره توافق کنه ؛ اسراییل میدونه اگر توافق خوبی به نفع ایران بشه پروژه نابودیش سریعتر میشه ! در هر حال توی تصمیم دچار اختلاف شدن ولی هر دو میدونن که چه توافق بشه چه نشه همون میشه که باید بشه !
  • خسرو ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    در دنیا چه کسی هست که نداند. چرندیات نتایاهو سراسر کذب وکودکانه است مگر اینکه آدمهای احمق تر از خودش حرفهای آن را باور کند
  • ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    طهرانی مقدم ....
  • مهدی از قم ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    استراتژی قورباغه:فرانسوی ها برای اینکه این موجود را زنده طبخ کنند ان را در ظرف اب سرد میگذارند و خیلی ارام و ملایم حرارت میدهند و دما را ارام بالا میبرند و حیوان نگون بخت زمانی میفهمد که کار از کار گذشته و تمام بدنش فلج شده است ونمیتواند بیرون بپرد.این کاری بود که با صدام کردند.ابتدا انرژی هسته ای را ازش گرفتند بعد دانشمندانش را بعد موشک هایش را و در اخر کار با یک ضربه کوچک نابودش کردند.همین کار را در زمان دولت ذلت بار اصلاحات هم داشتند با ما میکردند که دولت عوض شد و همه چیز بهم ریخت.امیدواریم که این دولت هواسش جمع باشد
  • policy maker ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    دقت کردین دستگاه دیپلماسی کشورمون رو در حد ........ هم حساب نکرده و تنها و تنها رهبر انقلاب رو طرف حساب خودشون میدونن. ..... کلمه به کلمه صحبت های رهبر انقلاب رو حفظ کرده !!!
  • محسن ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    فقط میشه به این موش صهیونیستی گفت خفه شو! رژیمی که فقط کودکان بی گناه و زن و بچه ی بی دفاع رو میتونه بکشه و این همه جنایت کرده حالا شده مدافع آزادی و صلح جهانی؟؟!! بروو خودتو سیاه کن موش ترسو
  • مسعود ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    همین عصبانیت افراطی نتانیاهو نشون میده که ایران تو مذاکرات داره مسیر درستی رو پیش میره... درود بر سردار دیپلماسی ایران جواد ظریف که اینجوری اسرائیل رو به جنون رسونده.... همین درسته... به شدت از سیاست خارجی دولت حمایت میکنیم....
  • alireza ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    ﻭاﻗﻌﺎ ﺧﻨﺪﻩ ﺩاﺭ ﺑﻮﺩ ﻣﺨﺼﻮﺻﺎ ﻭﻗﺘﻲ ﺑﺮاﺵ ﺩﺳﺖ ﻣﻴﺰﺩﻥ, ﻭاﻗﻌﺎ ﺭﻭ ﭼﻪ ﺣﺴﺎﺑﻲ اﻳﻦ اﺩﻡ ﺷﺪﻩ ﻧﺨﺴﺖ ﻭﺯﻳﺮ. ﻳﻌﻨﻲ ﻳﻪ اﺩﻡ ﺑﺎﺷﻌﻮﺭ ﺗﺮ ﻧﺒﻮﺩ. ﺑﻪ ﻧﻆﺮ ﻣﻦ ﺑﺎﻳﺪ ﻳﻪ ﭼﻬﺎﺭ ﺭاﻩ ﺷﻠﻮﻍ ﭘﻴﺪا ﻛﺮﺩ و ﻳﻪ ﺻﻨﺪﻭﻕ ﭼﻮﺑﻲ و ﭼﻨﺪﺗﺎ ﻭاﻛﺲ و ﻓﺮﭼﻪ ﮔﺬاﺷﺖ و ﺑﮕﻲ ﺑﺸﻴﻦ اﻳﻨﺠﺎ و ﺻﺪا ﺑﺰﻥ ﻛﻔﺶ ﻭاﻛﺲ ﻣﻴﺰﻧﻢ. ﻭاﻗﻌﺎ اﻳﻦ اﺩﻡ ﺑﻜﺎﺭ اﻳﻦ ﻣﻴﺨﻮﺭﻩ ﻧﻪ ...
  • رضا از مشهد ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    این یارو نتانیاهو بد جوری داره می سوزه و هیچ غلطی هم نمی تونه بکنه فقظ زوزه می کشه
  • صفدر ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    ناتانیاهوی نجس هر چه قدر میتوانی واق واق کن مرگتان رسیده است . با این آه وناله والتماس به نمایندگان آمریکا دردی را دوا نمیشود. نمیتوانید خودتان را نجات دهیدباید نابود شوید چون جنایتکار هستید
  • alireza ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    ﻭاﻗﻌﺎ ﺧﻨﺪﻩ ﺩاﺭ ﺑﻮﺩ ﻣﺨﺼﻮﺻﺎ ﻭﻗﺘﻲ ﺑﺮاﺵ ﺩﺳﺖ ﻣﻴﺰﺩﻥ, ﻭاﻗﻌﺎ ﺭﻭ ﭼﻪ ﺣﺴﺎﺑﻲ اﻳﻦ اﺩﻡ ﺷﺪﻩ ﻧﺨﺴﺖ ﻭﺯﻳﺮ. ﻳﻌﻨﻲ ﻳﻪ اﺩﻡ ﺑﺎﺷﻌﻮﺭ ﺗﺮ ﻧﺒﻮﺩ. ﺑﻪ ﻧﻆﺮ ﻣﻦ ﺑﺎﻳﺪ ﻳﻪ ﭼﻬﺎﺭ ﺭاﻩ ﺷﻠﻮﻍ ﭘﻴﺪا ﻛﺮﺩ و ﻳﻪ ﺻﻨﺪﻭﻕ ﭼﻮﺑﻲ و ﭼﻨﺪﺗﺎ ﻭاﻛﺲ و ﻓﺮﭼﻪ ﮔﺬاﺷﺖ و ﺑﮕﻲ ﺑﺸﻴﻦ اﻳﻨﺠﺎ و ﺻﺪا ﺑﺰﻥ ﻛﻔﺶ ﻭاﻛﺲ ﻣﻴﺰﻧﻢ. ﻭاﻗﻌﺎ اﻳﻦ اﺩﻡ ﺑﻜﺎﺭ اﻳﻦ ﻣﻴﺨﻮﺭﻩ ﻧﻪ ...
  • ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    زرشک..........
  • سلامت ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    به سلامتی اون دشمنی که فهمید ما ناتوی انقلاب اسلامی داریم . درحالی که جریان روشن فکری داخلی همچنان اندر خم یک کوچه , در قفس جمهوریت محصور ماندن.
  • ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    لعنت بر نتایابو کثیف ولجن دستش آغشته به خون هزاران کودک وزن وبچه وپیرمردان وزنان
  • عاشق ایران و ایرانی ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    مرگ بر رژیم کودک کش اسراییل. مرگ بر مدعیان دروغین حقوق بشر. مرگ بر رزیم صهیونیستی. زنده باد امام حامنه ای که رژیم صهیونیستی را به التماس انداخته .. زنده باد ملت دلیر ایران. زنده باد من . زنده باد تو هموطن مقاوم و دلیر ایرانیم. جاودانه باد یاد شهیدان و یاد امام شهیدان. نابود باد اسراییل جنایتکار .
  • علوی ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    اگر یهود بمب اتم داره چرا ما نداشته باشیم
  • ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    توله سگ دروغ گو پست رذل کثیف این یهودی ها با این دروغ ها چه جنگایی راه انداختن ولی کور خوندن مثل بز میترسن روز نابودی لجن ها نزدیکه
  • ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    عجب سخنرانیه حماسی و تاثیر گذاری ! از معانی مزخرف و ناشی از حرصش که بگذریم ، باید به نویسندش تبریک بگیم ، یاد سخنرانیای قبل از جنگ تو این فیلمای هالیودی افتادم
  • ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    واکنش اوباما به نتانیاهو؛(این خبر تکمیل می شود: من مطابق منافع مردم آمریکا کار می کنم.!!!!!!!!!! واکنش رهبر حزب دموکرات مجلس نمایندگان امریکا؛ نزدیک بود از توهین نتانیاهو به شعور مردم آمریکا گریه ام بگیرد..!!!!!! نتانیاهو در سخنرانی اش دولت و ملت آمریکا را تحقیر کرد..!!!!
  • yaser ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    "اگر ایران هم اکنون و تحت تحریم‌ها چهار کشور را به کنترل خود در آورده پس از برداشته شدن تحریم‌ها چند کشور تحت سلطه آن خواهند رفت؟" خداییش مایه افتخاره جملات آخرش هم از ترس اینه که مذاکرات شکست بخوره و ایران تلافیشو سر اسرائیل دربیاره و آمریکا هم نظاره گر باشه،وگرنه دلیلی نداره که سه بار پشت سر هم بگه "ما میدانیم شما مارا تنها نخواهید گذاشت" :))
  • hossein ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    نتانیاهو نمی دونه که ایران 190هزار سو می خواهد نه 190هزار سانتیفیوژ حالا ممکن با 8 هزار سانتیفوژ نسل 4 بشه این 190هزار سو را تامین کرد
  • عماد ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    دهنت ببند قاتل کثیف انقدر واق واق نکن تا چشمات دربیاد که تفکر ناب محمدی و شیعی داره همه جا پخش میشه اون وقت شماها با این همه پول و امکانات و... روز به روز پست تر و حقیرتر که ارتشی که میلیاردی خرجش می کنین جلوی حزب الله نمی تونه وایسه چه برسه جلو ایران به راستی که و الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا و ان الله لمع المحسنین
  • ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    خدا شاهده دو تا صور زده به مارمولک !! مظلوم نماییش تو حلق اوباما !!!!
  • ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    این ابله جوری حرف میزند که انگار نه انگار باعث این همه جنگ و خونریزی در دنیا اینها و امریکا هستند . هرکس از ظلم و جنایات اینها بیخبر باشد فریب این مظلوم نمایی ها را می خورد. اما خودشان هم می دانند که سرانجامی جز نابودی ندارند. و خداوند این ترس را در دل آنها قرار داده که با وجود داشتن صدها بمب اتمی هم لحظه ای آرامش ندارند . وما خوشحالیم که شیعیان ایران با توسل برائمه اطهار مسبب این ترس ووحشت هستند . به امیدی روزی که جهان بدون آمریکا واسراییل به جهانی امن برای زندگی بندگان خدا تبدیل شود.
  • كيوان از بوشهر ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    مثل سگ فقط واق واق مي كند اين نتانياهو
  • علیرضا ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    بچه ها به نظرتون این یارو نترسیده؟
  • ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    اگر ایران بخواهد که همانند یک کشور عادی رفتار کند، اجازه دهیم همانند یک کشور عادی باشد. دوستان کلمه عادی را توسری خور بخوانید گستاخی مردک اکسیژن حرام کن را ببینید: اجازه دهیم
  • علیرضا ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    بچه ها به نظرتون این یارو نترسیده؟
  • ایران ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    مرگ بر اسرائیل
  • علیرضا ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    بچه ها به نظرتون این یارو نترسیده؟
  • حسین ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    ایران در آخرالزمان پیروز است و صهیونیست ها را زیر پا میگذارد تا کور شود هر انکه نتواند دید
  • صاعقه ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    جمعش کن، خوبه دو هفته دیگهبیشتر سرکار نیسی، پررو خودم میام تل آویو رو با خاک یکی میکنم، ۱۰۰ نسل ۱۰۰ نسل برا من دراورده، بچه کش، زورت فقط به زنا و بچه ها میرسه بزدل
  • ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    نابودت میکنیم. بیخود زور نزن ...
  • ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    با حذف توهینهایی که به ایران کرد مثلا جنایتکار خواندن حکومت ایران و ....باید همه اش را می گذاشتید.
  • ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    قابل نوجه آقایان دولت لطفا به غرورتان بر بخورد بی زحمت آیا هنوز در اجرای اقتصاد مقاومتی انسان سلیم العقل شک خواهد کرد؟
  • امیر ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    این حرفارو از بازیگر های هندی یاد گرفتی؟ اخه واسه اونا که حرف زدی مردم عادی نبودن. سیاست مدار هستن و میدونن این حرفا شعاری بیش نیس. ما خودمون میگیم این توافق باید بهتر از این باشه... یه حرفت درست بود. که ما شمارو تحدید به نابودی میکنیم... بله نابودم میشید اما نه الان... موقعه ای که رهبرمون امام دوازدهم ظهور کنه... این حرفا شاید رو ابله ها تاثیر بزاره اقای نخست وزیر...
  • آرش ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    تکبیر!!!
  • ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    از ادبیات احمقانه این جنایتکار که بگذریم میشه گفت تا خائن در جهان است جانی در امان است
  • مهدی7 ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    ما به همسایگانمون تجاوز میکنیم ؟ یا شما که روی خاک 3 کشور مثل راهزن ها اردوگاه زدین واسمشو گذاشتین کشور؟! موش کثیف
  • ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    داشت راجب اسراییل حرف میزد یا ایران. فقط خصوصیات اسراییل رو میگفت
  • Ali ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    این واژه مقدس رو برای مسخره کردن این سگ به کار نبر
  • تریستان ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    نطفه ی حرام و لقمه ی حرام و اقامت در زمین غصبی و ریختن خون بی گناهان و کسب درآمد از حرام و ربا و تجارت دختران و مواد مخدر و نژادپرستی را به جای دین جا زدن و پیامبرکشی و قربانی کردن انسان برای شیطان نتیجه ای جز این پست ترین جنبنده ندارد. بنده فقط یک انسان معمولی هستم و ادعای معصومیت ندارم و الان از این لجن پراکنیه این حرامی دارم دق میکنم و حالا درک خون جگر خوردن پیامبران و امامان مظلوم و عزیز برایم آسان تر شد... "اللهم عجل لولیک الفرج" "اللهم صل علی محمد و آل محمد و ترحم علی عجزنا و آغثنا بحقهم"
  • محمد ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    رژیم سیاه و قاتل رو خوب اومدی ببین کی به کی ميگه خوبه خون بچه های غزه هنوز خشک نشده
  • ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    تسلط اسرائیل بر سنا و کنگره آمریکا تأسف بار است، ولی من یه چیزی رو میدونم در مقابل هارت و هورت اینا هرچه محکمتر بایستی جواب بهتری می گیری
  • ahmad ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    اگرایران نروریسم است توچی هستی خیلی رو داری قصاب
  • ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    کفگیر
  • محمد ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    واقعا؟؟؟ یکبار دیگه دقیق سخنرانی رو بخون...
  • کیوان ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    آقای نتانیاهو سخنرانی شما را از بی بی سی گوش دادم .بعنوان یک سیاستمدار ترسو شناختمت . کنگره آمریکا اگر کنگره است بدون غرض تریبون را در اختیار ایرانیها قرار دهد تا ایرانیها هم با اسناد و مدارک موثق جنایت شما را به همه اعلام دارند . شما کسی هستی که چون منافع تو به خطر افتاده دستپاچه به آمریکا رفتی . هرچند من می دانم تمام این صحبتها جنگ زرگری است .
  • ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    حالا که اینطور پر رو هستن از ان پی تی بریم بیرون و تنگه رو ببندیم هر کی می خواد از تنگه رد شه مالیات باید بده . به قابلیت فرار هسته ای هم برسیم مخالف ان پی تی هم حتی نیست.
  • ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    {ﻭاﻗﻌﺎ ﺧﻨﺪﻩ ﺩاﺭ ﺑﻮﺩ ﻣﺨﺼﻮﺻﺎ ﻭﻗﺘﻲ ﺑﺮاﺵ ﺩﺳﺖ ﻣﻴﺰﺩﻥ, ﻭاﻗﻌﺎ ﺭﻭ ﭼﻪ ﺣﺴﺎﺑﻲ اﻳﻦ اﺩﻡ ﺷﺪﻩ ﻧﺨﺴﺖ ﻭﺯﻳﺮ. ﻳﻌﻨﻲ ﻳﻪ اﺩﻡ ﺑﺎﺷﻌﻮﺭ ﺗﺮ ﻧﺒﻮﺩ.} شما فکر می کنید اوباما با هوش تر است. نه، اینطور نیست.اوباما را خود صهیونیست ها بر سرکار گذاشتند. این یک جنگ زرگری است که مردم ایران را برای چپاندن معاهده هسته ای آماده پذیرش کنند که اگر موافقت نکنید جنگ را بر سرتان نزول خواهیم کرد. از هیچ نترسید. فقط باید از مهره های پادو و خائن داخل ترسید. جواب ملت ایران به توهین های اوباما - نوکر صهیونیزم و دلقک تروریست نتیاهو نه است. ملت ایران هیچوقت به این سند رای مثبت نخواهد داد و دست خائنین را برای همیشه خواهد شکست.
  • ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    اگر توی احمق میدانی ایران چنین قدرتی دارد که بر چهار پایتخت جهان عرب سیطره دارد و واقف به ان هستی پس خفه شو وبه به قدرت ایران اگاه باش ما بلر اساس بمب وموشک قدرت نداریم بلکه این قدرت را از ملتمان گرفته ایم مردک قصاب واحمق بدان که مردم جهان کثافتکاریها وجنایات تورا هیچگاه فرموش نخواهند کرد این شومن بازی که تو راه انداخته ای وفیلمی که تو بازی میکنی در هیچ کجای جهان بیننده ندارد وفقط به تو میخندند.
  • ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    اوباما در واکنش به اظهارت نتانیاهو بیان داشت که: هیج حرف جدیدی در سخنرانی او نبود. همین حرفها را پارسال هم زد.هیچ جایگزینی ندارد.به گفته اوباما، این در حالی است که آن توافقنامه به توقف برنامه هسته‌ای ایران و به عقب راندن آن منجر شده است. اوباما در واکنش به اظهارت نتانیاهو بیان داشت که: هیج حرف جدیدی در سخنرانی او نبود. همین حرفها را پارسال هم زد.هیچ جایگزینی ندارد.به گفته اوباما، این در حالی است که آن توافقنامه به توقف برنامه هسته‌ای ایران و به عقب راندن آن منجر شده است. ی ادامه داد من بر روی تئاتر نتانیاهو تمرکز نمی کنم؛ بلکه بر روی راه حل تمرکز کرده ام. تحريم هاى بيشتر و حتى جنگ موثر نخواهد بود؛ بهترين راه حل توافق است. گزینه جایگزین نتانیاهو برای مذاکرات این است که هیچ توافقی صورت نگیرد. مقام های اسرائیلی می دانند که ایران به توافق اولیه عمل کرده است.!!
  • ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    خیلی جالب شده. این جنگ زرگری خیلی ها از جمله دلقک نتانیاهو و اوباما نوکر صهیونیزم را بخوبی بی آبرو کرده است. ملت ایران با کمال راحتی تکیه به صندلی دهد و با خیال راحت این کمدی - تراژدی را تماشا کند. خاک بر سر پلوسی که از توهین دلقک و بچه کش نتانیاهو به مردم آمریکا نزدیک بوده گریه کند اما جلوی گریه اش را گرفته است. از مشتی جاکش که زیر نام سیاستمدار خود را به مشتی نادان فروخته اند بیش از این انتظاری نیست. این جنگ زرگری را باور نکنید. دست آمریکا و اسراییل برای نابودی ایران در دست هم است و بهمین منظور یک رییس جمهور سیاه از طرف بانکداران صهیونیست انتخاب و به مردم بیسواد چپانده شد. انتخابات در آمریکا وجود ندارد . رییس جمهور از طرف بانکداران و دزدان صهیونیست انتخاب و به دیگران حقنه می شود. این روش از زمان انتخاب بیل کلینتون شدت پیدا کرده است. سیاستمداری در کنگره و کاخ سیاه وجود ندارد. این افراد جاکش صهیونیزم اند.
  • سید ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    نامرد تو سخنرانیش گفت ما نوادگان ملکه ایستر هستیم و همانطور که اون یهود رو از یک توطیه نجات داد ما هم همین کار را میکنیم کافیه تو گوگل به فارسی اسم این ملکه ی نامرد رو یه سرچ کنید
  • علی ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    وعده خدا نزدیک است به گوش باشید
  • ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    حرف مفت نزن
  • ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    بمب اتم به درد ما نمیخوره
  • مداح اهلبیت ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    پاینده و محفوظ باد ولی امر مسلمین که با توکل به ذات باریتعالی و توسل به اهل بیت و تدابیر مدیریتی و سیاسی ایشان ، رعب الهی در دل دشمنان ایجاد شده است . از طرفی این ملعون فکر کرده برای دانش آموزان سخنرانی میکند و با شعار هاو تهدیدات تلویحی خود نمایندگان سیاسی مردم آمریکا را به سخره گرفته است . همانگونه که حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری فرمودند اسرائیل و این غده سرطانی باید نابود شود.ان الله بالغ امره قد جعل الله لکل شی قدرا .
  • امین ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    با سلام.از سایت شما ممنون هستم که بصورت کامل متن سخنرانی را گذاشتید تا فرد خواننده خودش کلاه خودش را قاضی کندودر مورد این سخنان قضاوت کند.
  • ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    تقاطع خاوریمیانه در زمانی است که 200کلاهک شما نابود بشه جنابان اسرائیل
  • mohsen ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    سلام واقعا نمايندگان گنگره امريكا چقدر بيكار و علاف هستند ك نشستن مزخرفات اين ديوانه رو گوش ميدن حداقل از جان كري ياد ميگرفتن رفت با ظريف خودمون حرف بزن شايد ي چيزي گيرشون بياد
  • قلیچ ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    ایرانیان عزیز.حرف های نتانیاهو را وللش.مشرق جان از جبهه جنوب سوریه در مرز جعلی اسرائیل واز جبهه شمال در حلب ودر جبهه عراق وجبهه یمن وشمال افریقا بگو.این ها از این نبرد ها می ترسند.ببین تورا خدا ببین چقدر ترسیده...پیروزی با ماست
  • مهدی عزتی ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    نخست وزیر آشغال وکثافت اسرائیل بدان که خون نجس تو را خواهم ریخت ومثل یک سگ تو را می کشم وهرچه اسرائیلی کثیف مثل تورا 0 ( مهدی عزتی از ایران)
  • علیرضا ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    اینم لابی در سطح جهانی :| :| :|
  • مجید ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    امیدوارم یه توافق بد به زعم اسرائیل و عربستان سعودی شکل بگیره تا با ایران در آستانه هسته ای بسوزن و بسازن و دم هم بر نیارن
  • ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    مساله این است که همین کذب را هنرمندانه می گویند که افراد اسیر در چتگال هژمون امریکا باور می کنند ولی ما حرف حقمان را چرا با افتخار نمیگوییم؟
  • ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    غلط ترین برداشت ممکن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    اقتصاد مقاومتی را اجرا کنید هر چه سریعتر اگر هم رخوت و سستی مجالتان نمی دهد عرصه را به جوانان با عرضه واگذار کنید
  • حسین ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    حال میکنم وقتی میبینم نتانیابو اینقد از قدرت ما ایرانیها ترسیده.یکی نیس بش بگه جان مادرت به این سربازای شجاعت بگو جیگرشو دارن بیان سمت ما...وقتی تونستی یه گروه کوچیک مثل حماسو شکست بدی اونوقت به فکر حمله به ایران باش....زنده باد حاج قاسم سلیمانی
  • ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    می خوام بدونم الان نتانیهو بیشتر عصبانی یا زمانی که دوستان دیگر داشتن مذاکره می کنن؟ اگر بزرگترین دشمن ایران خودش و داره به در و دیوار می کوبه که آی و وای ... این یعنی که ما شکست خوردیم در مذاکرات؟؟؟!!! واقعاْ این طوره به نظرتون؟؟!!!
  • شهرضايدالله شاهچراغي ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    باسلام اين جرثومه فسادكه خودودوستانش منشاء پروش تروريسم مي باشددم ازتروريست بودن ايرانيان مي زند وازچندين هزارسانتيفيوژ ايراني مي ترسد مابه اومي گوئيم اشتباه مي كني بدان هرايراني يك سانتيفيژ است كه درحال چرخيدن است وهيچ ابرقدرتي قادربه نگه داشتن آنهانيست ما در زير لواي مقام معظم رهبري آماده هستيم حال بااين 75 ميليون سانتيفيوژ حسابش رابكند درعرض چندثانيه چه تعدادبمب هسته مي شودآماده كرد مافرزندان پرورش يافته مكتب امام حسين ع هستيم كه فرمودهيهات من الذله
  • محمد ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    مرگ بر آمریکا مرگ براسراییل نتانیهو مردنی است وآمریکا هم به فضل خدا مثل شوروی نابود خواهد
  • زمان ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    طبق احادیث برای دومین بار یهودیان شکست خورده و نابود می شوند
  • فدایی ولایی ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    ای سگ هار صهیونیست ها تو بالاترین هنرت کشتن کودکان بیگناه فلسطینی است هر چه بیشتر عوعو کنید خود را بیشتر به مردم جهان می شناسانی . در ضمن ایران بر چهار پایتخت عربی سیطره نیافته است بلکه ایران بر کل جهان سیطره یافته است چشم تو کور است نمی توانی ببینی امروز در دنیا یک انتخابات آزاد برگزار شود همه به طرفداری ایران رای می دهند البته اخر این خوره تو سگ هار را از پای در خواهد آورد.
  • افشار ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    همین دولت احمدی نژاد بود که باعث شداسراییل تودنیا مظلووم نمایی کنه و هرروز هم تحریم های جدیدی برای ایران بزارن ..
  • فکور ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    بمب برای استفاده نیست برای توازن قوا و جلوگیری از تعرض کثافتهایی مثل نتانیاهوست.
  • افشار ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    اون داره ایران هراسی راه میندازه اونوخت تو خوشحالی خخخخخخخخخ
  • مهدی از قم ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    این ملکه با نزدیک شدن به خشایار شاه توسط عمویش مردخای در روز 13فروردین 80000ایرانی را گردن زد.اسرائیلی ها در این روز جشن پوریم برگذار میکنند.این مسئله ای است که هیچ کدام از باستان گرا های ما بهش اشاره ای نمکنند
  • صداقت ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    تقصیر این دولت است که اینقدر نتانیاهو گستاخ شده است. در دولت قبل نقاشی در سازمان ملل نشان می داد.
  • ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    ترسیده مثل سگ
  • راست پندار ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    یک سئوال از مستر نتانیاهو: شما که مدعی هستی ایران بغداد و صنعا و بیروت و دمشق رو در تسلط داره، با این تسلط چه چیزی بدست آورده و چه چیزی به اونا داده. آیا غیر از اینه که کمک کرده به استقلال سیاسی و اقتصادی برسن و یا به اونا در ساختن بیمارستان و یا کارخانه و امثال اونا کمک کرده، در مقابل شما و انگلیس و آمریکا برای این کشورها چی کار کردید. فقط اسلحه مرگبار فروختید و طالبان و داعش رو بوجود آورید و دیدید که دود این کارهای خبیثانه هم به چشم های خودتون رفت.
  • ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    غلط اضافه کردین. همه فشارها و تحریم های موثر بعد از کثافت کاری شما سال 88 علیه کشور وضع شد. جوری که آمریکایی ها برای تحریم های جدید دیگه دنبال اجماع هم نبودن و هر غلطی دلسشون میخواست میکردن
  • ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    نتانیاهو میگه حالا که ما به کمک اعوان داخلیمون این همه زحمت کشیدیم و یقه ایران رو توی تحریم ها گرفتیم ( به خصوص بعد از وقایع 88) چرا نباید حداکثر استفاده رو بکنیم. همین. اون برداشت های تخیلی شماها هم به درد لای جرز که نه به درد باد هوا میخوره
  • hossein ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    beshmar
  • سید ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
    0 0
    جانب گرایانه نگاه نکنیم این مردیکه کودن سگ صفت ( نتانیاهو ) درست میگه، با این وضع بازار نفت، تحریم ها، تورم و رکود اقتصادی ایران و اقتصاد فروپاشیده نفتی ایران، اگه تحریمها رو بیشتر کنن امتیازات بیشتری میتونن از ایران بگیرن. ولی دموکراتها ( اوباما ) به فکر تاریخ سازی هستن، به فکر انتخابات ریاست جمهوری بعدی هستن، امریکاییها میدونن که ایران خیلی مزیت های بهتری از کشورهای دیگه خاورمیانه ( عربستان، ترکیه، همین اسراییل که همیشه درگیر جنگ آدم گشی هست دارد ، بهتر با هم کنار میان، با هم همکاری میکنند تو مسائل منطقه ای. یا شایدم اینقدر امتیاز از ایران گرفتن که دیگه شرم میکنن چیز دیگه ای بخوان.
  • سید ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
    0 0
    جانب گرایانه نگاه نکنیم این مردیکه کودن سگ صفت ( نتانیاهو ) درست میگه، با این وضع بازار نفت، تحریم ها، تورم و رکود اقتصادی ایران و اقتصاد فروپاشیده نفتی ایران، اگه تحریمها رو بیشتر کنن امتیازات بیشتری میتونن از ایران بگیرن. ولی دموکراتها ( اوباما ) به فکر تاریخ سازی هستن، به فکر انتخابات ریاست جمهوری بعدی هستن، امریکاییها میدونن که ایران خیلی مزیت های بهتری از کشورهای دیگه خاورمیانه ( عربستان، ترکیه، همین اسراییل که همیشه درگیر جنگ آدم گشی هست دارد ، بهتر با هم کنار میان، با هم همکاری میکنند تو مسائل منطقه ای. یا شایدم اینقدر امتیاز از ایران گرفتن که دیگه شرم میکنن چیز دیگه ای بخوان.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس