کد خبر 376004
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶

در ایالت آیداهوی آمریکا کودکی دو ساله به طور اتفاقی اسلحه‌ای را که در کیف دستی مادرش بود برداشت با شلیک آن مادر خود را کشت.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، پلیس شهر «هایدن»، آیداهو که در ابتدا هویت و ارتباط قربانی را با این پسربچه دو ساله پیدا نکرده بود، ساعاتی پس از واقعه اعلام کرد «ورونیکا راتلج»، 29 ساله، توسط پسر خودش کشته شده است. این حادثه روز گذشته (سه‌شنبه 30 دسامبر 2014) در یکی از شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای «وال مارت» در شهر هایدن روی داد.

به گزارش بی‌بی‌سی، پلیس اعلام کرده که راتلج مجوز حمل این اسلحه کمری را به صورت غلاف‌شده داشته است. حادثه هنگامی رخ داد که پسر بچه دو ساله به کیف دستی مادرش سرک کشید و پس از پیدا کردن اسلحه آن را به سوی او نشانه رفت.

حادثه که در بخش انتهایی فروشگاه و قسمت لوازم الکترونیک روی داد در دوربین‌های مداربسته فروشگاه ثبت شده و پلیس بر اساس این تصاویر و گفته های شاهدان عینی به این نتیجه رسیده که این شلیک تصادفی بوده است. فروشگاه وال مارت، محل وقوع حادثه فعلا تعطیل شده است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • mohtaj ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    0 0
    دوسالشه مادرشو کشته بزرگ بشه چه کار میکنه؟
  • ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    0 0
    تهیه گننده و کارگردان فیلم های مشابه خانه پدری را حمایت خواهند کرد
  • mohtaj ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    0 0
    عکس این مادر و بچه رو تو صفحه اول یاهو گذاشتن جالبه که چهره بچه رو شطرنجی کردن!!!!!
  • فرشاد ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    0 0
    موش نخورتت با مزه!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس