کد خبر 371757
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۹

پلیس گروه داعش ۴ مرد را در حومه حمص در مرکز سوریه به اتهام «اهانت به ذات الهی» گردن زد.

به گزارش مشرق، گروه تکفیری داعش با برداشت غلط از اسلام و قوانین شرعی، همچنان به جنایت‌های خود علیه مردم این کشور ادامه می‌دهد.

مرکز موسوم به دیده‌بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که عناصر داعش ۶ مرد و یک زن سوری را در مرکز و شمال سوریه اعدام کردند.

این مرکز روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: پلیس گروه داعش ۴ مرد را در حومه حمص در مرکز سوریه به اتهام «اهانت به ذات الهی» گردن زد.

حکم گردن زدن این چهار مرد در حمص شرقی به دست «پلیس داعش» اجرا شده است.

یک مرد و یک زن هم در شهر منبج در شمال سوریه به اتهام فحشا اعدام شده‌اند.

دیده‌بان حقوق بشر سه شنبه گذشته هم در گزارشی مشابه، از اعدام یک مرد در یکی از روستاهای شمال سوریه به دست داعش و به اتهام توهین به خدا خبر داده بود.

تروریست‌های تکفیری داعش با پیروی از افکار نظریه‌پردازان سلفیت وهابی، مفاهیمی همچون شرک و کفر را با نگرش انحرافی خود تفسیر می‌کنند و بدین ترتیب بسیاری از مردم را به اعدام محکوم می‌کنند.

منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 29
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • رضا07 ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    1 0
    خدا لعنتشون کنه
  • حسین ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    لعنت الله علیهم
  • اسد ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    2 0
    و نیز خدا لعنت کنه شخصی رو که به این نفرین منفی داده باید بهش بگم که این نفرین ها خدائی است و احتیاج به لعن و نفرین بندگان خدا نداره بدبخت داعشی یا طرفدار داعشی کثیف انشااله ببینم روزی رو که گردن تو را هم همون یاران داعشی وحشی ات به یک جرم من درآوردی یا واقعی بزنن تا بفهمی که نشا...ده شب درازه به امید آن روز و به امید اضمحلال و نابودی همه جانیان و ظالمان سلفی و داعشی و وهابی به حق مردم مظلوم عراق و سوریه و ... اعم از شیعه و سنی و علوی و ایزدی و کرد و هر قبیله ای که آتش این ظالمان دامنگیر آنان شد.
  • علی ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    فلش بک به 1400 سال پیش
  • ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    لعنته الله علی القوم ظالمین اللهم الشغل الظالمین بالظالمین
  • kambiz ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    تف به قبر پدر نامرد بی پدر هر چی داعشیه بی وجدان ها حداقل یه کنده بزارید زیر گردنش . زجر کششون میکنین این طوری
  • ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    خدا به آبروی امام حسین - به عزادارن امام حسین- به اشک ریزان امام حسین - به نذری دهنده گان امام حسین-به سینه زنان امام حسین.به 72 تن شهید کربلا-به دستای قلم شده حضرت عباس-به گلوی تیر خورده حضرت علی اصغر باب الحوائج-به آبروی مقربین در خانه خدا و امام حسین. شر داعشی ها رو به خودشون برگردون و نسلشون و نبهتر بگم نسل این حیوانات دو پا رو نابود کن. و از زمین محو کن. ایشالله آمین
  • ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    تورا بخدا این عکسها را نگذارید مردم افسرده و غمگین میشوند ذات پلید آنها برای همه روشن است .
  • ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    تزویر ابتدا امان میدهد تا مقاومتتان را بشکند اما.....
  • ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    مردم موصل و شمال عراق خودشان خواستند
  • علی ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    سردارسلیمانی مادر همه شونو به اعضاشون میشونه
  • nader ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    يعني چي؟
  • یوسی ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    میشه یکی منو قانع کنه؟چرا خدا به اینا فرصت میده؟
  • ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    یک اشتباهی دارد صورت می گیرد و آن اینکه بعضی خیال می کنند داعش بد است چون گردن زدن بد است و هر کس گردن بزند بد است! حال آنکه این یک اشتباه بزرگ است. اشکال کار این است که ما باید به مردم بگوییم که افعال فاقد حسن و قبح ذاتی هستند و آنچه حسن و قبح ذاتی دارد اعمال هستند. فعل از جوارح سر می زند مثل خوردن و کشتن و زدن و...اما حسن و قبح ندارد. اما عمل از جوانح صادر می شود مثل دوست داشتن و نفرت و ترس و اراده کردن و....و این عمل است که حسن و قبح ذاتی دارد و در قیامت مورد سوال است. و یک وقت عمل می شود جهاد در راه خدا که حضرت علی علیه السلام سر عمر بن عبد ود را از تن جدا می کند. و یک وقت می شود سر بریدن شمر از امام حسین علیه السلام. ظاهر هر دو فعل یکی است اما عمل یکی جهاد در خدا است و عمل دیگری جنگ با خدا. و ان دو عمل از هم متمایزند جون نیت متفاوت دارند که انما الاعمال بالنیات. و برای همین اصلا افضل الاعمال حب علی بن ابیطالب علیه السلام! چرا؟ چون حب یک مومن به خاطر خدا عین عبادت است. ولی اگر کسی تمام عمرش فعل نماز خواندن و روز و حج به جا آورد و بین صفا و مروه بمیرد اما حب علی علیه السلام را نداشته باشد اهل جهنم است و هیچ چیز برایش نیست! چون عباداتش دروع است. محال است کسی خدا را دوست داشته باشد اما مومن آنهم علی بن ابیطالب علیه السلام را دوست نداشته باشد. لهذا باید اول به مردم فهماند که آری. درست که داعش ظواهر اسلام را رعایت می کند اما این ظواهر لزوما کسی رابه حقیقت و اسلام واقعی نزدیک نمی کند و یک هندو که حب علی علیه السلام دارد و به بت سجده می کرد به حق نزدیکتر است تا این داعشیها که نماز اول وقتشان ترک نمی شود. و برای همین است که ما الان به امثال جنبش خلق برای آزادی فلبسطین یا بشار اسد بعثی یا چاوز مسیحی اعتقاد داریم و کمک می کنیم اما داعش و یا النصره را اهل باطل می نامیم با آنکه دنیا آنها را به عنوان اسلامگرا می شناسد. اما دیگر این لغت اسلامگرا برای ما ارزشی ندارد. چون بر پایه اسلام واقعی نیست. ما دیگر لزوما متقد نیستیم کسی که مسلمان شود به حقیقت نزدیکتر شده است. ما ابتدا حقیقت و عدالت را با زبان فطرت مشترک بین همه مردم دنیا به آنها معرفی می کنیم مردم خودشان خود به خود و بی نیاز هر تبلیغی به سوی اسلام واقعی جذب خواهند شد. و این همه آنچه بود که گوینده اش را تکفیر کردند.
  • سجاد ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    برای امتحان من و شما برادر
  • محمد ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    سر بهترین بنده خدا رو بریدن خدا بهشون فرصت داد سر اینا ک چیزی نیست.. به قول آقا سجاد خیلی ها دارن امتحان میشن...هم اون ظالمی که سر میبره..هم اون مظلومی که سرش بریده میشه..هم من و شما که شاهد این ظلم هستیم... پناه بر خدا از این امتحان ... فکر میکنید چند چندیم؟
  • ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    لعنت الله علی القوم الظالمین..
  • ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    نادر جان خیلی ریز داره میگه صدر اسلام. این فرد از هموناییه که میگه یکی 1400 سال قبل توی کربلا کشته شد الان چرا براش عزاداری میکنید. این افراد نمیگن قانون اساسی آمریکا (کشور مورد علاقشون) بر گرته از روم باستان یعنی 200 سال قبله. یا 2000 سال قبل یهودیها توی فلسطین بودند و کوچ کردند چه ربی به الان داره که به عنوان مدرکی بر حقانیت اسرائیل اشاره میشه. این افراد نمیگند هنوز نظام سیاسی و حقوقی فرانسه و انگلیس و غرب مخصوصا غرب آنگلوساکسون بر مبنای نظام حاکم بر آتن 1400 سال قبل هست. بعد میاین به اسلام گیر میدند و کار گروهایی مثل داعش رو با سیاه نمایی نماد اسلام میدونند. حیف این اسم که برای تو انتخاب شده.
  • فرهاد ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    کاش داعش رو خدا نابود کنه و شما رو هم خدا راهنمایی کنه که ادبیات رو دوباره پاس کنی... اعضاشون = عزاشون .میدونی که مساوی هم نیستن
  • ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    لعنت خدا به داعشی ها و لعنت خدا به طرفدارها و منفی دهنده ها که قطعا از نسل هم.ن داعشیانن
  • dada ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    موافقم گردن زدن یک نوع اعدام است اما این داعشی ها مغزشون رو خالی کردن جاشو با پهن پر کردند! لطفا تایید و چاپ شود
  • محمد ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    بای ذنب قتلت
  • سعيد چوكامي ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    لايغيير ما بقوم حتي يغيير ما بانفسهم خداوندسرنوشت هيچ قومي راتغييرنمي دهدمگراينكه خودشان سرنوشتشان راتغيير دهند اين يه بحث مفصلي كه حداقل نياز به 1ساعت بحث داره ؛اماهمين قدر بگم كه: خداوند به انسان وقت ميده چون به انسان اراده داده ؛وچون به انسان اراده داده انسان رومسئول كارهاي خودش مي كنه،وانسان بااراده واختيار خودش يكي ميشه مثل اين داعشي پليد كه قرآن درموردش ميگه ‍«كالانعام بل هم اضل » ويكي هم ميشه مدافعین عراقی و سوری پس خداوند به مافرصت داده تااون چهره واقعي مون رونشون بديم تابعدش اگه مارومجازات كرد يابه ماپاداش داد مادر مقابلش هيچ بهونه اي نداشته باشيم.... نمي دونم چقدر تونستم قانعت كنم!
  • جوادی ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    یکی ترجمه کنه این اقا چه میگن تا + یا- بدیم
  • محمد ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    خدایا فرج مولایمان را برسان
  • ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    یک سوال خارج از تمام این کثافت کاری داعشی های کثبف چرا صورت نجس اون کسی که لباس نظامی تن داره محو شده ؟؟!
  • یحیی ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    1400 سال پیش مولایمان حضرت امیر در نهروان به جنگ این خشک مغزها رفت و با آنان وانحرافات انان جنگید تا نتوانند چهره رحمانی اسلام ناب را خدشه دار کنند . پس عزیزان اسلام پیامبر اکرم وائمه معصومین از این رفتارهای وحشیانه مبرا است اما امروز این توطئه چند رده دارد 1- فکر ودسیسه غربی صهیونیستی 2- تدارکات وپول اعراب منافق ومزدور 3 - پیاده نظام مشتی اراذل واوباش هدف | 1- ناامن کردن خاورمیانه وتضعیف محور مقاومت 2- تخریب شدید ووسیع چهره اسلام ناب ورحمانی 3- تخریب زیر ساختهای کشورهای بزرگ اسلامی منطقه 4- راه اندازی جنگ شیعه وسنی وقتل وکشتار و تفرقه عاملان 1- آمریکا - انگلیس - فرانسه - اسرائیل 2- عربستان - قطر - ترکیه - امارات 3- پیاده نظام از اراذل واوباش چچن شمال آفریقا و بخشی از اروپائیها
  • ناشناس ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    این روش یزیدیان است وداعشی ها از نسل یزیدیان وحرامزادگانند که بازیچه دست ابلیس و فرزندش انگلیس وبرخی کشورهای عربی و غربی وخودامریکاست که به انها سلاح میدهد تا مسلمانان ومومنان واقعی رابکشند اگردقت کنید گردن زدگان ادمای عادی و بی ازارند.
  • ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس