کد خبر 368904
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴

خودکاری که به عنوان هدیه خریداری می شود معمولا در جعبه های شکیل به همراه یک بسته بندی خاص فروخته می شوند. این خودکارهای کادویی با به راحتی می توانید از لوازم التحریری ها یا کتاب فروش های خاص تهیه کنید و به فردی که می خواهید هدیه دهید.

 به گزارش مشرق،  وقتی صحبت از کادو دادن به میان می آید یکی از اولین مواردی که به ذهن می رسد یک خودکار یا خودنویس شیک و زیباست. بسیاری افراد، اهدای خودکار یا خودنویس های مارک دار را نشانه ای از فرهنگ بالا و اصطلاحا باکلاس بودن خود می دانند.

خودکاری که به عنوان هدیه خریداری می شود معمولا در جعبه های شکیل به همراه یک بسته بندی خاص فروخته می شوند. این خودکارهای کادویی را به راحتی می توانید از لوازم التحریری ها یا کتاب فروش های خاص تهیه و به فردی که می خواهید هدیه دهید.

قیمت یک عدد خودکار هدیه با توجه به شکل جعبه و البته برند آن متفاوت است. پایه قیمت ها با یک مدل ساده از 25 هزارتومان شروع می شود و حد معقول و طبیعی آن برای یک خودکار واقعا شیک با برند معروف نهایتا 300 هزارتومان است اما در فروشگاه های اینترنتی گاهی می توان خودکارهای کادویی خاصی یافت که چند میلیون تومان قیمت دارند.

در سایت های فروش اقلام لوکس خودکار و خودنویس های خاصی با برندهای معتبر دنیا مانند: پارکر، واترمن، تونینو لامبورگینی و... پیدا می شود. این شرکت ها سال هاست در عرصه تولید نوشت ابزار مشغول به فعالیت هستند و برخی نمونه های بسیار لوکس نیز در میان خودکارهای آن ها دیده می شود.

شرکت واترمن در فرانسه واقع شده است و نزدیک به 130 سال قدمت دارد. در تاریخچه این شرکت آمده است که آن ها یکی ابداع کننده گیره برای خودکار و خودنویس بوده اند و در طول سال ها دستاوردهای مختلف داشته اند اما از سال 2000 به طور جدی وارد تولید خودکارهای لوکس شده است و شیک ترین خودکار خود را که چند میلیون دلار قیمت دارد به نام "الگانس" در سال 2009 تولید کرده است.

تعداد خودکارهایی که از این شرکت در ایران فروخته می شود و به عنوان یک برند لوکس شناخته می شود، بیشتر از دیگر برندهاست. خودکارهای واترمن بیش از 1.5 میلیون تومان قیمت دارند و گاهی حتی به 7 میلیون تومان هم می رسند اما دلیل اصلی این قیمت بالا، استفاده از موادی مانند طلا، نقره و پلاتین در ساخت بدنه نوشت افزار است.

قیمت برخی از لوکس ترین خودکارهای موجود در بازارهای ایران به شرح زیر است:
خودنویس‌های میلیونی در تهران+ جدول قیمتخودنویس‌های میلیونی در تهران+ جدول قیمت
منبع: صبحانه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    1 1
    دارندگی و برازندگی
  • ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    3 2
    روایت داریم مداد عالم افضل از خون شهداست. پس صاحب قلم مهم است نه خود قلم.
  • محمد علی ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    0 5
    این دارندگی شیطانی است بنابراین برازندگی اهریمنی است.
  • ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    0 1
    برای من که نمی تونم یک خودنویس ساده چینی رو هم بخرم جالب بود که این خودنویسها فقط در این مرز و بوم گران هستند یا در کل نقاط دنیا. کمی در فضای مجازی سیر کردم و دیدم این قیمتها (با دلار 3300 تومن که در بالا ذکر شده از قیمتهای جهانی ارزانتر است. شاید بشه اینها رو بخرم، صادر کنم و کمی پول گیرم بیاد یه خودنویس چینی بخرم!
  • ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    0 1
    برای من که نمی تونم یک خودنویس ساده چینی رو هم بخرم جالب بود که این خودنویسها فقط در این مرز و بوم گران هستند یا در کل نقاط دنیا. کمی در فضای مجازی سیر کردم و دیدم این قیمتها (با دلار 3300 تومن که در بالا ذکر شده از قیمتهای جهانی ارزانتر است. شاید بشه اینها رو بخرم، صادر کنم و کمی پول گیرم بیاد یه خودنویس چینی بخرم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس