کد خبر 368869
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰

نماینده یک شرکت بزرگ خودروسازی آمریکایی در تهران حضور یافت.

 به گزارش مشرق، یک شرکت بزرگ خودروسازی آمریکایی که تمرکز اصلی فعالیت‌های آن در زمینه‌ی تولید خودروهای برقی است یکی از مسوولان ارشد خود را برای حضور در دومین همایش بین‌آلمللی صنعت خودروی ایران اعزام کرده بود.

نماینده این شرکت خودروساز آمریکایی در زمان حضور خود در تهران مذاکرات مفصلی با یک شرکت خودروساز داخلی در زمینه‌ی چگونگی آغاز همکاری‌ مشترک داشتند.

به گفته یک مقام مسوول مذاکرات نماینده خودروساز آمریکایی با خودروساز ایرانی مثبت بوده و طرفین به تفاهمات اولیه در زمینه‌ی همکاری‌های مشترک دست یافته‌اند.

در این زمینه نماینده شرکت خودروساز آمریکایی با ابراز تمایل برای حضور گسترده در بازار ایران اظهار کرده این شرکت بستر‌های لازم برای حضور در ایران را فراهم خواهد کرد تا به محض محیا‌شدن شرایط فعالیت‌های خود را آغاز کند.

در این زمینه دو خودروساز آمریکایی و ایران به تفاهمات اولیه در زمینه‌ی انتقال دانش فنی، سرمایه‌گذاری و تولید مشترک دست یافته‌اند.

نماینده شرکت خودروساز آمریکایی پس از چند دوره مذاکره در تهران، کشور را ترک کردند.

حضور نماینده یکی از مطرح‌ترین‌ کردن شرکت‌های خودروسازی جهان در حوزه تولید خودروهای برقی در تهران در حالی است که اخیرا وزارت صنعت، معدن و تجارت برنامه‌هایی را در زمینه تولید خودروهای هیبریدی و برقی در کشور تدوین کرده است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    0 0
    هشدار!!!!!!!!!!!!!!! یک استراتژیست روس گفت: تحریمها برداشته خواهد شد و شرکتهای آمریکایی مثل قارچ اقتصاد ایران را خواهند بلعید و با منابع عظیم مالی اقدام به خرید افراد و چینش آنها در مناسب دولتی خواهد کرد و به آرامی انقلاب نرم و براندازی محقق خواهد شد!!! گویا نشانه ها در حال تحقق است!!!!!!!!!!!
  • يوسفي ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    0 0
    يک شرکت خودروساز آمريکايي؟ يک شرکت خودرو ساز داخلي؟ خوب اينا مگه متهم هستند که اسمشون نمي نويسيد؟! يا نکنه خبر فقط يه شايعه هست؟
  • ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    0 0
    البته حتی اگر تحلیل تان درست هم باشد، وقتی یک استراتژیست روس این حرف را می زند باید یقین کرد که آنها نگران منافع خودشان هستند حالا آنرا در پوشش دوستی برای ما می پیچند و الا کیست که نداند روسیه و آمریکا دو رقیب هستند و ما باید مراقب منافع خودمان باشیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس