کد خبر 368687
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۶

مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرده بازیکنان این تیم در دربی وظیفه‌شان را انجام داده‌اند و کار خارق‌العاده‌ای انجام نداده‌اند، اینگونه اظهارنظرها نشان می‌دهد وی اصلا فوتبال، پرسپولیس و دربی را نمی‌شناسد.

به گزارش مشرق، ابراهیم آشتیانی، بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال در مطلبی به نقد مدیریت کنونی این تیم پرداخت.
متن نوشتار وی که در روزنامه آرمان منتشر شده، در زیر می آید: 
مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرده بازیکنان این تیم در دربی وظیفه‌شان را انجام داده‌اند و کار خارق‌العاده‌ای انجام نداده‌اند، اینگونه اظهارنظرها نشان می‌دهد وی اصلا فوتبال، پرسپولیس و دربی را نمی‌شناسد. از روز اول هم گفتم هر کاری تخصص خودش را می‌خواهد و هر کسی تخصص دارد باید وارد حوزه ورزش شود.

روز اولی که امیررضا‌خادم تلاش می‌کرد هیات‌مدیره جدید را معرفی کند گفتم باید پرسپولیسی‌های نسل‌اول به این باشگاه بیایند و امثال سیاسی فقط می‌توانند عضو ویژه باشگاه باشند، نه اینکه عضو هیات‌مدیره و مدیرعامل شوند. باشگاه بایرن‌مونیخ را امثال بکن‌باوئر و رومنییگه می‌چرخانند؛ مثلا صدراعظم و اعضای‌پارلمان‌آلمان کاره‌ای نیستند و اگر دوست داشته باشند علاقه‌شان را نشان می‌دهند و عضو ویژه باشگاه می‌شوند، نه اینکه عضو هیأت‌مدیره یا مدیرعامل باشند.

برخی‌افراد فقط به خاطر پولی که دارند وارد پرسپولیس شده‌اند، اما پول که به تنهایی کاری نمی‌تواند بکند. اگر اینطوری بود که استیل‌آذین قهرمان می‌شد، نه اینکه به دسته پایین‌تر سقوط کند. پول تنها یک عامل است و چرخاندن‌ باشگاهی‌ مثل پرسپولیس مدیریت‌ورزشی می‌خواهد که امثال سیاسی ندارند. مگر اینطوری است هر کسی پول داشته باشد هر کاری بتواند انجام دهد مگر کسی که پول دارد می‌تواند خلبان شود؟ اگر اینطوری بود که هر کسی پول داشت یک باشگاه می‌زد و هر سال قهرمان می‌شد، اما آقایان نمی‌دانند گاهی‌اوقات پول مخرب است و اگر در فوتبال بیش از حد پول بدهند کار خراب می‌شود.

وقتی می‌بینیم برخی افراد که هیچ تخصص و سوادی در ورزش ندارند مدیرعامل یا عضو هیأت‌مدیره پرسپولیس می‌شوند غصه می‌خورم. حق من و امثال من خورده شده که امثال این افراد به باشگاه می‌آیند، چون من از نظر علمی تخصص و دانش این کار را دارم و به لحاظ فنی هم 4‌سال بهترین بازیکن آسیا شدم. من چه گناهی کرده‌ام که باید خانه‌نشین بشوم و امثال این آدم‌ها به پرسپولیس بیایند. من عاشق پرسپولیس‌ام و این تیم باید به دست بچه‌های پرسپولیس اداره شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جاودانی ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    0 0
    آقای آشتیانی ، چرخ دنده های یک کارخانه نیاز به روغن دارن تا راحتتر بچرخند ، امثال سیاسی و هدایتی همان روغن هستند تا چگونه از اونها استفاده شود!
  • نیکان ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    0 0
    وقتی شماها که بزرگترای پرسپولیس هستید یه سال فقط یه سال نمی تونین یه جا با هم کار کنین معلومه ترجیح میدن از حاشیه های شما دوری کنن! هنوز آخرین باری که چند نفر از شما عضو هیات مدیره پرسپولیس بودید رو فراموش نکردیم دونه دونه به نشانه نارضایتی و اعتراض کناره گیری کردید حتی یک سال نتونستید با هم کار کنید
  • فرشاد ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    0 0
    طفلک باشگاه پرسپولیس که اکثر پیشکسوتاش نشستن بالا سرش فقط تیم و میکوبن تا یه پستی بگیرن.از سرمیربی فعلی بگییییر تا .... 4444

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس