کد خبر 368189
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲

مهاجم پیشین تیم ملی سوئد یکی از گزینه‌هایی است که به مدیرعامل پرسپولیس معرفی شده اما حاضر به دادن تست فنی نیست.

به گزارش مشرق، عدم حضور بازیکنان برزیلی در تمرینات سرخپوشان باعث شد حمیدرضا سیاسی قید جذب آنها را بزند. با توجه به این قضیه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حال بررسی گزینه‌های دیگری است که به او پیشنهاد شده است.

یکی از گزینه‌های پیشنهاد شده به سیاسی مهاجم پیشین تیم ملی سوئد، ماتیاس رانیگی 30 ساله است که در حال حاضر در تیم انگلیسی میلوال بازی می‌کند. دوران اوج این بازیکن 196 سانتیمتری بر می‌گردد به سال‌های 2011 و 2012 که او موفق شد با زدن 13 گل در 26 بازی آقای گل لیگ کشورش شده و کفش طلا را از آن خود کند. بعد از آن رانیگی راهی تیم ادوینزه ایتالیا شده و دو فصل را در کالچو سپری کرد. او با پیراهن ادوینزه در 24 بازی موفق به زدن شش گل شد و در سال 2014 به لیگ فوتبال انگلیس رفت.

رانیگی در تیم دسته اولی واتفورد 10 بازی انجام داد و موفق به زدن چهار گل برای این تیم شد. در ابتدای فصل جاری لیگ دسته اول انگلیس این مهاجم سوئدی به طور قرضی به تیم میلوال از دیگر تیم‌های این لیگ پیوست اما با شروع تعطیلات ژانویه او باید به تیم واتفورد بازگردد.

در کارنامه فوتبالی این مهاجم 30 ساله 15 بازی ملی دیده می‌شود که مربوط به سال‌های 2010 تا 2013 است و او فقط یک گل ملی به ثمر رسانده است. البته او در تیم ملی بیشتر ذخیره زلاتان ابراهیموویچ بوده و در چند بازی نیز در کنار او بازی کرده است.

چنانچه باشگاه پرسپولیس خواهان جذب رانیگی باشد باید بدون تست فنی او را به خدمت بگیرد، چرا که مدیر برنامه‌هایش تأکید داشته است این بازیکن فقط در تست پزشکی شرکت می‌کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس