کد خبر 368176
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹

بعد از مسجل شدن دریافت گل‌های تعمدی توسط حامد لک، باشگاه تراکتورسازی این دروازه‌بان را از امروز به پادگان عاشورای تبریز می‌فرستد.

به گزارش مشرق، اتفاقاتی که در دیدار حساس روز سه شنبه تیم‌های فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز در اردوی سرخ‌پوشان تبریزی رخ داد تصمیماتی جدی را برای سه بازیکن این تیم به دنبال داشت. دیداری جذاب که تراکتورسازی نتیجه آن را 3 بر 2 به میزبان خود واگذار کرد تا پس از هفته‌ها صدرنشینی، این عنوان را از دست بدهد.

گل‌هایی که تراکتورسازی در این بازی دریافت کرد اگرچه حاصل حملات بی‌شمار شاگردان اسکوچیچ در تیم فولاد خوزستان بود اما تبریزی‌ها معتقد هستند که حامد لک دروازه‌بان این تیم در دریافت این گل‌ها مقصر بوده است. دست کم روی گل‌های اول و سوم این بازی نقش این دروازه‌بان ملی‌پوش انکار ناپذیر بود.

بعد از دریافت گل سوم این بازی بود که درگیری بین بازیکنان تراکتورسازی و حامد لک به وجود آمد و چند دقیقه بعد رسول خطیبی که در اوسط نیمه نخست این بازی حساس اخراج شده بود از روی سکوها به دستیارانش دستور تعویض لک را صادر کرد. لک که از تعویض خود ناراضی به نظر می‌رسید هنگام تعویض با داود نوش صوفیانی که به جای او وارد دروازه شد حاضر به دست دادن نشد.

اتفاقات حاشیه‌ای بعد از این بازی به همین جا ختم نشد. کادر فنی تیم تراکتورسازی بعد از این دیدار بلافاصله با هماهنگی سران این باشگاه تصمیم گرفت حامد لک را برای ادامه خدمت سربازی به پادگان بفرستد. این تصمیم که ظاهرا از قبل اتخاذ شده بود پیش از ظهر امروز چهارشنبه به اجرا در می‌آید و لک باید ساعت 10 صبح خود را به پادگان عاشورای تبریز معرفی کند.

کاظم شهریاری، مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی تبریز در این باره گفت: حامد لک سرباز بوده و برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتورسازی آمده بود. برای باشگاه این بازیکن با دیگر سربازان فرقی ندارند و او چون در فوتبال تخصص داشت در تیم فعالیت داشت درست مثل سربازی که به بخش رانندگی می‌رود اما حالا وضعیت طوری شده که باشگاه احساس می‌کند بودنش در تیم به ضرر است بنابراین تصمیم گرفت به پست اصلی خود یعنی همان پادگان سربازی فرستاده شود.

به نظر می‌رسد که باقی مانده خدمت سربازی حامد لک کمی بیش از سه ماه است اما شهریاری موضوع دیگری را مطرح کرده و گفت: مشخص نیست که چقدر او باید در پادگان بماند. به طور حتم او هم مثل دیگر سربازان دارای پرونده است که باید بررسی شود چقدر اضافه خدمت دارد. این اضافه خدمت را هم باشگاه بررسی می‌کند و تصمیم‌گیری خواهد کرد که الان میزان آن مشخص نیست.

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا برای باشگاه مسجل شده که لک گل‌های تعمدی دریافت کرده است، گفت: از مدت‌ها قبل به ما می گفتند که لک گل‌های بدی دریافت می‌کند و در تبریز همه می‌گفتند که این کار عمدی صورت می‌گیرد. کارشناسان دروازه‌بانی هم در این باره نظراتی دادند که باشگاه را به واکنش وا داشت. تقریبا از بازی با نفت تهران برای ما مسجل شده بود گل‌هایی که لک دریافت می کند طبیعی نیستند و در دیدار با فولاد هم که اتفاقاتی رخ داد و کادر فنی تصمیم خود را عملی کرد.

اما چه سرنوشتی در انتظار لک خواهد بود؟ شهریاری در پاسخ به این سوال توضیح داد: از قبل کارها انجام شده بوده و لک باید ساعت 10 صبح امروز چهارشنبه در پادگان عاشورای تبریز خود را به مسئولان این پادگان معرفی کند. بقیه مسایل سربازی وی مربوط به پادگان است و باشگاه نام وی را از لیست خود خارج می کند. آقای خطیبی لیستی از دروازه‌بان ها را تهیه کرده و در اختیار باشگاه قرار داده تا برای نیم فصل خریداری کنیم.

اما در کنار لک دو بازیکن دیگر هستند که به سرنوشت وی دچار شده اند. محسن دلیر و شهریار شیروند بازیکنانی هستند که با تصمیم کادر فنی باید ادامه خدمت سربازی خود را در پادگان عاشورای تبریز سپری کنند. از قرار معلوم کارهای مربوط به انتقال این بازیکنان به پادگان از قبل انجام گرفته بوده و بازی با فولاد بهانه‌ای شده بود تا تصمیم یاد شده به مرحله اجرا در بیاید.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • علی ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    یاشاسین رسول خطیبی التیامی بود به قلبهای آزرده ما به قرآن از فرط ناراحتی دستم به کار نمی رود تورو خدا تجدید نظر نکنین حتما بفرستینش پادگان
  • احسان ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    خیلی خوشحال شدم از این تصمیم
  • ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    بهتر میره پادگان چندماه سربازیشو میگذرونه دیگه منت رو سرش نیست واقعا نمیدونم این منطق رو از کجا در آوردن چندتا تیم میتونن سرباز بگیرن حامد جان ناراحت نباش از دستشون خلاص میشی
  • ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    رفتن استعدادهای ناب به پادگان خنده داره آخه کی ثابت کرده کم کارند اصلا هیچ کس رو از استانهای دیگر نباید به تراکتور بفرستن بهشون ظلم میکنن تبریزیا چون فکر میکنن هرکه ترک نیست باهاشون مخالفه
  • ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    ما یا نباید تیم نظامی داشته باشیم یا اگرهم داریم باید اجازه گرفتن بازیکن غیر از سرباز را نداشته باشند،که با بوجه زیادشون بازیکنای میلیاردی بگیرند.
  • ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    عجب آدمای مزخرفین اینا
  • ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
    0 0
    اخه چه مرضی داره که عمدی گل بخوره چرا حرف بیخود میزنند ستان تبریزی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس