کد خبر 367759
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۵

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان فایل صوتی تماس سرمربی پرسپولیس با بازیکن این تیم را پخش کرد.

به گزارش مشرق، بعد از اینکه حمید درخشان اعلام کرد قرار است از نعیم سعداوی به خاطر اینکه اعلام کرده او با یوسف وکیا تماس گرفته شکایت کند اما در اقدامی جالب مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان صدای سرمربی پرسپولیس را که در حال مکالمه با یوسف وکیا است را در برنامه این هفته 90 و روی آنتن زنده تلویزیون پخش کرد.

در این فایل صوتی درخشان به وکیا می‌گوید: تو (وکیا) تا چه زمانی با فولاد قرارداد داری و قراردادت کی تمام می‌شود؟ چون بازیکنان فولاد قراردادهای 3 تا 5 ساله دارند.

وی ادامه داد: ضمن اینکه پرینت تماس‌های وکیا هم موجود است. ما بی صبرانه منتظر شکایت درخشان هستیم و مدارک خودمان را هم به زودی در اختیار مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار می‌دهیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: این کارها غیر حرفه‌ای است، اگر باشگاه پرسپولیس بازیکنی را می‌خواهد باید با باشگاه فولاد مذاکره کند نه اینکه تمرکز بازیکن ما را به هم بزنند. تمام این رفتارها تخلف است، آقایان به‌جای اینکه به فولاد کمک کنند این کارها را انجام می‌دهند. تیم‌ها اگر بازیکن جوان می‌خواهند به آکادمی خود برسند نه اینکه با فولاد مانند گوشت قربانی رفتار کنند.

حمید درخشان سرمربی پرسپولیس نیز روی خط تلفنی برنامه آمد و در این باره گفت: وکیا، بازیکن این تیم 5 بار به من زنگ زده و من جواب این بازیکن را ندادم و پس از 5 بار وی واسطه ای را قرار داده و پس از آن من پاسخ این بازیکن را دادم و فقط در مورد قرارداد وی صحبت کردم و صحبت دیگری در این باره نشد.

" م - ع " رابط بین وکیا و درخشان!

فردوسی پور در خصوص گفته های رابط وکیا و درخشان ( م - ع ) گفت: وی عنوان کرده که وکیا در اردوی کیش متوجه شده که درخشان در مصاحبه ای اظهار داشته که در لیست زیر 21 سال خود جا دارد و وکیا 5 بار با وی تماس گرفته است و درخشان جواب وی را نداده و م - ع رابط بین وکیا و درخشان شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    ای بابا این چیزی نیست که ..این پرسپولیسی ها یک مافیایی پشت سرشون هست که بازیکن رو با تهدید به تیمشون میارن ...شاید یک زمان تاریخ این چیزها رو افشا کنه که اسطوره های پرسپولیس شاید روزی باید اسطوره استقلال میشدن..مثل علی کریمی و..
  • ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    احسنت...! عجب اطلاعات نابی داری شما!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس