کد خبر 366955
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۰

درگیری های شدید میان واحدهای دفاع کُرد و گروه های مبارز از یک سو و تروریست های داعش از سوی دیگر در گذرگاه مرزی میان عین العرب و خاک ترکیه ادامه دارد.

به گزارش مشرق، دیده بان حقوق بشر سوریه (وابسته به مخالفان) به نقل از منابع موثق اعلام کرد که این درگیری ها در پی حمله تعدادی از تررویست های داعش که از خاک ترکیه و با انفجار یک خودروی بمب گذاری شده به منطقه گذرگاه مرزی حمله ور شدند، شروع شده است.

این درگیری ها در حالی در جبهه جنوب غربی شهر عین العرب ادامه یافته که داعشی ها تانک به محل درگیری آورده و منطقه را زیر گلوله گرفته اند.

عناصر داعش بیش از 110 خمپاره به مناطق مختلف شهر عین العرب (کوبانی) شلیک کرده اند که در اثر آن 8 تن از مبارزان کُرد کشته شدند.

در این درگیری ها 17 تن از عناصر داعش نیز به هلاکت رسیده اند ضمن آن که 4 تن از آنها با انفجار انتحاری خودروهای بمب گذاری شده در گذرگاه مرزی و جبهه جنوب غربی، خودشان را از بین بردند.

از سوی دیگر جنگنده های ائتلاف جهانی ضد داعش در دو حمله، چندین پایگاه و محل تمرکز عناصر داعش را در منطقه صنعتی در شرق عین العرب هدف قرار دادند که خسارت های جانی به تروریست های داعش وارد آمد.
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس