پسری که برای جلب توجه دختر مورد علاقه‌اش نقشه اسیدپاشی به روی خودش را طراحی و اجرا کرده بود، به همراه دو تن دیگر از همدستانش دستگیر شد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سرهنگ عباسعلی محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: در ساعت 17 عصر دیروز یک مورد حادثه اسیدپاشی از طریق تماس‌های متعدد با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به پلیس اطلاع داده شد که به دنبال آن عوامل کلانتری 128 تهران نو در محل حادثه که خیابان 6.32 نیروی هوایی بود اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پس از حضور ماموران در محل مشخص شد که موضوع اسیدپاشی صحت داشته است، گفت: شهروندان حاضر در محل جوانی 19 ساله به نام حسین را حین فرار با موتورسیکلت در محل دستگیر کرده بودند و در جریان تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد این فرد قصد اسیدپاشی به روی دختری جوان را داشته اما جوان دیگر به نام سعید خودش را حائل میان این دختر و اسید کرده و اسید به روی کمرش ریخته است.

محمدیان با اشاره به انتقال جوان دستگیر شده به مقر پلیس و اعزام پسر جوان به مراکز درمانی اظهار کرد: یکی دیگر از عاملان این حادثه نیز متواری شده بود.

جزئیات‌جدید از حادثه‌اسیدپاشی‌شرق تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه آسیبی به دختر جوان وارد نشده بود، خاطرنشان کرد: ماموران اقدام به بازجویی از جوان 19 ساله دستگیر شده کردند و در جریان تحقیقات مشخص شد سعید که در جریان این حادثه قربانی اسید شده است خود طراح اصلی سناریوی اسیدپاشی بوده و هدفش از این کار جلب توجه دختر جوان بوده است.

وی با بیان اینکه اقدامات ماموران برای دستگیری فرد سوم نیز ادامه داشت، گفت: دو متهم به اداره 16 پلیس آگاهی تهران بزرگ تحویل داده شدند و ساعت 5 صبح امروز نیز متهم سوم این حادثه که کامران نام داشت در حالی که متواری شده و به منزل خاله‌اش پناه برده بود دستگیر شد.
{$sepehr_album_20129}
برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگتر به روی آنها کلیک کنید

محمدیان با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده ادامه دارد، گفت: سعید 24 ساله با توجه به اینکه در جریان ماجرا بوده پیش از حادثه لباسی ضخیم پوشیده و اسید نیز به روی کمرش ریخته است و از این رو آسیب دیدگی چندانی نداشته است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    0 0
    مجيد نيوز جان زخيم نه ضخيم
  • saeed ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    0 0
    بعضیا دیگه رسما تعطیلن.....
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    0 0
    خدا شفا بده
  • سمن ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    0 0
    ناشناس جان برو اول اکابر رو تموم کن بعد ایراد بگیر
  • نحس ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    0 0
    شفا
  • ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    0 0
    فیلم هندی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس