سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش سوزی در یک انبار چوب و تخته در خلازیل خبر داد و گفت: خوشبختانه در این حادثه کسی مصدوم نشده است.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران، با اشاره به آتش‌سوزی در یک انبار چوب و تخته در منطقه خلازیل اظهار داشت: آتش‌سوزی در ساعت 1:42 دقیقه بامداد به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد که نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله به محل اعزام شدند.
 
وی تصریح کرد: 7 خودروی آتش‌نشانی، 5 تانکر آب و یک خودروی تنفسی برای کنترل و خاموش کردن به محل آتش‌سوزی اعزام و نیروهای ‌آتش‌نشانی از همان ابتدا اقدامات لازم را برای کنترل و خاموش کردن آتش انجام دادند.
 
ملکی بیان داشت: محل آتش‌سوزی انباری به وسعت 3 هزار مترمربع بود که مملو از چوب و تخته بود به طوری که شعله‌های ‌آتش به حدی بود که از فاصله دور قابل رؤیت بود.

آتش‌سوزی در انبار 3هزار متری چوب
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران بیان داشت: در مجاورت این کارگاه چند انبار و کارگاه دیگر قرار داشت به طوری که یکی از انبارها مملو از ظروف یکبار مصرف بود که خطرات زیادی را به همراه داشت اما با درایت و برنامه‌ریزی نیروهای آتش‌نشانی آتش تحت کنترل در آمده و اقدامات لازم برای ایمن‌سازی محل انجام شد.
{$sepehr_album_20105}
برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگتر به روی آنها کلیک کنید
 
وی بیان داشت: این عملیات در ساعت 6:20 دقیقه و پس از ایمن‌سازی محل و لکه‌گیری آتش به پایان رسید.

برای مشاهده گزارش تصویری این خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس