مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: روز گذشته معلم فیزیک یک دبیرستان در شهرستان بروجرد مورد حمله ضربات چاقوی دانش‌آموزش قرار گرفت و جان باخت که دانش‌آموز ضارب نیز متواری است.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سید رحیم میرشاهولد مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به حادثه‌ای که روز گذشته در یکی از دبیرستان‌های شهرستان بروجرد رخ داد، اظهار داشت: در این حادثه دبیر فیزیک یکی از مدارس مورد حمله ضربات چاقوی یکی از دانش‌آموزان قرار گرفت و متاسفانه در این حادثه جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموز ضارب متواری است، گفت: روز گذشته این دانش‌آموز به همراه پدرش به مدرسه مراجعه کرده و خواستار مرخصی روزانه شد در این حین کارنامه میان ترم این دانش‌آموز در اختیارش قرار می‌گیرد که وی پس از مشاهده کارنامه نسبت به پایین بودن نمره فیزیک اعتراض کرده و به طبقه بالا و کلاس درس معلم فیزیک رفته و وی را با ضربات چاقو مورد حمله قرار می‌دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد از پیگیری برای دستگیری این دانش‌آموز خبر داده است.

قاتل معلم فیزیک در بروجرد تحت پیگرد قرار گرفت

دستور وزیر آموزش و پرورش برای حمایت قضایی ویژه از خانواده معلم بروجردی

علیرضا جدایی رئیس مرکز اطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش و پرورش  از پی گیری این حادثه به صورت ویژه به منظور روشن شدن ابعاد قضیه و صیانت از حقوق این معلم خبرداد، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مراجع انتظامی و قضایی نسبت به واکاوی ابعاد مختلف حادثه وپیگیری حقوق این همکار شایسته فرهنگی در کوتاه ترین زمان، اقدامات جدی به عمل آورند.

جدایی تصریح کرد: به دستور وزیر آموزش وپرورش معاونت حقوقی این وزارتخانه مامور شده است در همه مراحل رسیدگی به این پرونده حمایت قضایی ویژه از خانواده مرحوم محسن خشخاشی را به عمل آورد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش وپرورش با اشاره به اهمیت اخبار آموزش وپرورش و تاثیر آن در سطح جامعه از اصحاب رسانه خواست همانند گذشته، در تنظیم و توزیع اخبار دقیق این حادثه دقت و صحت را مورد عنایت ویژه قرار دهند.

وی، درگذشت این معلم گرامی را به جامعه فرهنگیان فرهیخته استان لرستان و شهر بروجرد و خانواده معزز آن مرحوم تسلیت و تعزیت گفت.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • مانی ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    0 0
    حالا اگر این حادثه در امریکا رخ داده بود صد بار 20:30 خبرش پخش میکرد و مشرق هم نظر ما رو منتشر می کرد
  • ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    0 0
    مانی جان ناراحت نباش شما. الان آمریکا این خبر رو 100 بار در آمریکا پخش می کنه
  • ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    0 0
    متاسفانه موارد تهدید هم هست که ایکاش یکجوری با تهدید هم برخورد بشود و اطلاع رسانی هم بشود که افرادی که این کارها به فکرشان میرسد یاد سرنوشت قبلیها بیفتند و منصرف شوند.
  • ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    0 0
    (شهید راه علم ) باید آموزش و پرورش به خونوادش غرامت بدن و اون دانش اموزی که خربزه خورده باید ببینن چرا خورده (اصلا چاقو تو جیب پسر 15 ساله چیکار میکنه)
  • ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    0 0
    طرف واقعا رگه لریش گرفته بوده
  • پیراسته فر ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    0 0
    وقتی قوانین ومقررات آموزش وپرورش "دانش آموزمحور"است وشورای مدرسه حق اخراج دانش آموز ازمدرسه(جابجایی ازمدرسه ای به مدرسه دیگر)راندارد و حتی برای مسئولین مدرسه ایرادمی گیرند که چرا دانش آموز بی انظباط ونافرمان را ازکلاس اخراج کرده اید را موردمواخذه قرارمی دهند ودرشعارهای خودمیگویند،مدرسه خانه دانش اموزاست،معلم میهمان است،نتیجه اش همین است!
  • یکی ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    0 0
    از نظر مشرق حتماً تقصیر احمدی نژاده!
  • joonoob ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    0 0
    سخت گیری و ترس از پدرش...اول باید مردونه با دانش آموز صحبت بشه بعد آدم نشد خانواده اش را درجریان خلافهاش بذارند.. اون بچه هم شخصیتی داشته احتمالا" لگد مال شده!!
  • رضا ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    0 0
    معلمان ودبیران واساتید گرامی نمره ارفاقی فراموش نشود.
  • امیری ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    0 0
    این جور قتل هاتو امریکا عادی
  • ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    0 0
    نگفتید نمرش چند بود
  • سجاد از بروجرد ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    0 0
    رگ لری مال شهید محمد بروجردیه... نه مال یه حرومزاده... هر شوخی جایز نیست...
  • سیاوش ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    0 0
    حالا اگه یه معلمی زده بود رو دست یه دانش آموز وزیر آموزش و پرورش و 20:30 وارد عمل می شدند که تخلفات گسترده و صد بار نشون میدادند حالا یه دانش آموز معلمشو به خاطر نمره کشته هیچ کجا هیچ خبری نمی شه .حیوونکی معلما حالا مشرق هی سانسور کن و نصفه ونیمه نظرات رو بزار
  • محسن ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    0 0
    با عرض تسلیت خدمت خانواده محترم خشخاشی و همه معلین دلسوز. خدا وکیلی اگر مسلمانید با این رسوایی برید استعفا کنید و از جمیع فرهنگیان معذرت خواهی نمایید چون این از نتایج دانش آموز محوری است که به ثمر رسیده(خطاب به وزیر و مدیر بروجرد) چون اگر به یاد بیاورید یک سپاس دانش زمان (معلم) زمان شاه خبیث خود حرمت و اعتباری داشت و کسی حتی فرمانداری هم حق جسارت به ایشان را نداشت چه برسه به دانش آموز. .........
  • ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    0 0
    خانواده اين دانش آموز از يكي از شهرهاي استان همدان به بروجرد مهاجرت كرده اند و به دليل سكونت در حاشيه شهر بروجرد دانش آمور مذكور اقدام به ترك تحصيل نموده است. در جابجايي اين خانواده از محل قبلي و قطع ارتباط دانش آموز با همسالان قبلي، به ادامه تحصيل روي آورده است. اينكه چه عواملي باعث چنين فاجعه اي شده است جاي بررسي دارد
  • نازنین ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    0 0
    وقتی شنیدم خیلی ناراحت شدم چون دبیر دوران قشنگ دبیرستانم بود جز دبیران لایق وشایسته به اصطلاح خومون کنکوری روحش شاد وصد حیف
  • معماریان ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    آمرزش روح آن بزرگوار را از خداوند عزوجل خواستاریم اگر نظرات را پخش نمی کنید، لطفا این قسمت را ببندید
  • امید ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    آقا محسن و آقا سیاوش دمتون گرم . حرف حساب زدید. احسنت
  • مرتضی ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    من یک معلم هستم. تا زمانی که هیچ کس حامی معلم در جامعه نیست اینن جامعه پیشرفت نمیکنه. اگر همین معلم دست دانش آموزش رو تنبیه می کرد تا الان صدتا دیه پرداخت کرده بود. زمانی که اسید پاشی روی صورت یک دکتر مهم میشه و کشتن ک معلم ناچیز چه انتظاری از دلسوزی معلم داریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس