کد خبر 362596
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱

وکیل حسین ماهینی گفت: برخلاف برخی اظهارات، ماهینی بابت فصل جاری هیچ پولی نگرفته است.

به گزارش مشرق، عبدالصمد ابراهیمی در مورد اظهارات خواجه وند سخنگوی باشگاه پرسپولیس در برخی رسانه ها در مورد استرداد پول پرسپولیس توسط ماهینی اظهار داشت: نمی دانم واقعا آن اظهارات متعلق به خواجه وند است یا نه چون تا کنون خود من دو بار به صورت مکتوب از بهروز منتقمی خواسته ام وضعیت مالی ماهینی را مشخص کنند و هر دو بار هم نامه ها را به ایمان زاده حسابدار باشگاه ارجاع داده اند اما جوابی نگرفته ایم.

وی افزود:این بازیکن بابت فصل جاری یک ریال هم نگرفته،عاشوری مسئول سابق امور مالی باشگاه می داند وقتی قرار بود ماهینی قرارداد این فصل را امضا کند طبق قرارداد قبلی باید 20 درصد به مبلغ فصل قبلش اضافه می شد که رقمی حدود یک میلیارد و 350 میلیون تومان بود. رحیمی گفت تخفیف بدهید و ماهینی روی 800 میلیون توافق کرد و 550 میلیون تخفیف داد و قرار شد مطالبات فصل قبل را طبق صورتجلسه ای که رحیمی خطاب به عاشوری پاراف و تایید کرد دریافت و ضمنا 50 درصد مطالبات فصل جاری را هم تا ابتدای فصل بپردازند.

ابراهیمی ادامه داد:مشکلات اسپانسر که پیش آمد این روند رخ نداد و ماهینی هنوز بابت فصل قبل 447 میلیون تومان طلب دارد.اگر باشگاه سندی غیر از این دارد ارایه نماید تا همه چیز مشخص شود.

وی درپایان گفت:خواجه وند و منتقمی از دوستان من هستند و می دانند من بدون سند و مدرک حرف نمی زنم.همانطور که گفتم خود ما خواستار شفاف سازی مطالبات ماهینی بودیم و هستیم و در این رابطه انشاالله مشکلی نیست.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
    0 0
    واکنش ماهینی کو؟
  • 123 ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
    0 0
    550میلیون تخفیف!!!!!! پول یامفت!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس