کد خبر 359025
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲

رییس کمیته روابط بین الملل فدراسیون والیبال گفت : حق پخش لیگ جهانی سال 2014 تاکنون از سوی صدا و سیما به فدراسیون بین المللی پرداخت نشده و اگر این روند ادامه یابد، حضور ایران در لیگ جهانی سال 2015 نیز با مشکل جدی روبرو خواهد شد.

به گزارش مشرق، صبح امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه پاداش ملی پوشان والیبال ایران از سوی فدراسیون بین المللی این رشته به دلیل پرداخت نشدن حق پخش 350هزار دلاری لیگ جهانی از سوی صدا و سیما، بلوکه شده است.

هومن باقری افزود : پرداخت پاداش ملی پوشان والیبال به ایران و حق پخش از سوی صدا و سیما به فدراسیون بین المللی ربطی به یکدیگر ندارند که فدراسیون بین المللی بخواهد پاداش ایرانی ها را به این دلیل بلوکه کند.

رییس کمیته روابط بین الملل فدراسیون والیبال تصریح کرد: مطالبات فدراسیون والیبال ایران از فدراسیون بین المللی این رشته بابت حضور در لیگ جهانی سال 2013 نیز به دلیل مشکلات تحریم ها پرداخت نشده است، در صورتی که حق بخش سال 2013 لیگ جهانی به مبلغ 250 هزار دلار از سوی صدا و سیما پرداخت شده است.

وی گفت: البته حق پخش لیگ جهانی سال 2014 به مبلغ 350 هزار دلار تاکنون از سوی صدا و سیما به فدراسیون بین المللی پرداخت نشده و این سازمان چهار ماه تاخیر به رغم مفاد قرارداد در پرداخت حق پخش داشته است که اگر این روند ادامه یابد، حضور ایران در لیگ جهانی سال 2015 نیز با مشکل جدی روبرو خواهد شد.

رییس کمیته بین الملل فدراسیون والیبال درباره نحوه دریافت طلب ایران از فدراسیون بین الملل این رشته ورزشی گفت: نکته نخست در این باره این است که این طلب تنها بابت پاداش بازیکنان نیست بلکه حق حضور ایران در مسابقات مختلف مانند لیگ جهانی، قهرمانی جهان و سایر رقابت هایی که زیر نظر فدراسیون بین المللی برگزار می شود، است.

وی تصریح کرد: تاکنون در چند مورد با هماهنگی فدراسیون بین المللی والیبال برخی هزینه هایی که ایران باید پرداخت کندمانند هزینه های نفرات و یا بازیکنان اعزامی بیشترازپروتکل، مابه التفاوت تغییر بلیت کاروان اعزامی ایران از اکونومی با بیزینس کلاس و غیره از مبلغ طلبکاری ایران برداشت می شود، اما در کل به دلیل مشکلات تحریم ها نتوانستیم به صورت نقدی و یا واریزطلب ایران را دریافت کنیم.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس