کد خبر 355679
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰

یک جوان انگلیسی در سن 27 سالگی برای صدمین بار روانه زندان شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، یک جوان انگلیسی به اتهام تیراندازی و فروش مواد مخدر برای صدمین بار به زندان افتاد و قاضی دادگاه او را به 11 سال حبس محکوم کرد. «دالان مادیگان» که در حال حاضر 27 ساله است، اولین‌بار در سن 14 سالگی به اتهام شرارت و سرقت دستگیر شد و به جمع مجرمان سابقه‌دار پیوست.

این خلافکار کم‌سن و سال که کوچکترین تبهکار انگلیس لقب گرفته بود، از سنین نوجوانی تاکنون 100 بار به اتهام‌های مختلف پشت میله‌های زندان افتاده است. دالان مادیگان سال گذشته در جریان یکی از سرقت‌هایش تصادف هولناکی داشت که دچار قطع نخاع شد.

جوان انگلیسی برای صدمین بار به زندان رفت+عکس

بااین حال حتی این آسیب‌دیدگی نیز مانع از خلافکاری او نشد و پلیس این جوان را در حالی که در یک معامله قاچاق شرکت داشت، غافلگیر کرد و برای صدمین بار به اتهام مشارکت در قاچاق و تیراندازی به زندان انداخت. دادگاه پس از بررسی شواهد و مدارک، این جوان شرور را به 11 سال زندان محکوم کرد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمدامین ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    اخه این جونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس