یک بازيكن پرسپوليس در واکنش به تذكر مسئول باشگاه گفت: با خــواننده زیرزمینی عکس گرفتم؛ نه با عامل موساد.

به گزارش مشرق، پرسپولیسی‌ها این روزها حسابی خودشان خبر‌ساز هستند و کارهایی انجام می‌دهند که ناخواسته حاشیه‌ساز می‌شود. از گرفتن عکس یادگاری با عامل موساد گرفته تا گرفتن عکس یادگاری با خواننده زیرزمینی و قهر عباس‌‌زاده و خط و نشان عالیشاه برای هوادارنماها!

اما ظاهراً داستان حضور امير تتلو در تمرين اين تيم كه استارتش توسط محسن بنگر زده شد تمامي ندارد. چهارشنبه‌شب گذشته برخي از مسئولان و مديران پرسپوليس در هتل لاله كه محل اقامت سرخپوشان قبل از رويارويي با كارگر بنه​گز بود، حضور يافتند كه البته بدون سر و صدا نبود و واكنش‌هايي را به همراه داشت.

يكي از مسئولان پرسپوليس كه خيلي علاقه دارد در ديد باشد و درخصوص هر موضوعي اظهار‌نظر مي‌كند، به محض ديدن برخي از بازيكنان كه با تتلو عكس يادگاري گرفته بودند به آنها متذكر شد نبايد اين كار را مي‌كردند. يكي از بازيكنان حرف اين مسئول را پذيرفت و تأكيد كرد ديگر چنين اشتباهي مرتكب نمي‌شود. ديگري هم گفت چون تا كنار زمين آمده فكر مي‌كرده مشكلي ندارد و براي همين با او عكس انداخته است اما يكي از بازيكنان از كوره دررفت و با كنايه به اين مسئول گفت: «اگر اين خواننده مشكل دارد چطور دارد راست راست توي خيابان راه مي‌رود و شما اين حرف‌ها را از خودتان درمي​آوريد. به فرض هم كه زيرزميني باشد‌؛ عامل موساد كه نبوده!»

آن مدير كه متوجه طعنه و كنايه بازيكن تيمش شده بود فقط سري تكان داد و ديگر حرفي نزد اما بازيكن كه تازه از بلند حرف زدن و سكوت مدير خوشش آمده بود، ادامه داد: «اصلاً مي‌خواهم يك آهنگ دو صدايي با تتلو بخوانم! اين مسائل شخصي است و به كسي ربطي ندارد كه من با چه كسي عكس مي‌گيرم يا رفت‌وآمد دارم!»

اما اين پايان ماجرا نبود و مسئول پرسپوليسي كه ديد حريف اين بازيكن تيمش نمي‌شود به يكي ديگر از بازيكنان معترض شد كه چرا در پست خودش خوب كار نمي‌كند و اين جناح را تبديل به اتوبان كرده است! او حتي تأكيد كرد اگر اين بازيكن ملي‌پوش نتواند عملكرد بهتري داشته باشد، باشگاه در نقل و انتقالات نيم‌فصل يك بازيكن در پست او مي‌گيرد.

اين حرف مسئول هم با واكنش بازيكن جوان مورد نظر همراه شد و مسئول هم كه ديد هرچه بخواهد بگويد بايد منتظر واكنش بازيكنان جوان باشد ترجيح داد هرچه سريع‌تر از هتل خارج شود!

منبع: روزنامه خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    0 0
    با فوتبال خداحافظی کن بعدش برو آواز دو صدایی بخون. پرسپولیس فوتبالیست باغیرت لازم داره نه خواننده زپرتی.
  • hdvhk ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    0 0
    شده جنگل
  • ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    0 0
    راست کفته بازیکنه پرسپولیس عامل موساد که نیست هنر مند
  • ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    0 0
    کارش اصلا درست نیست که بیاره سر تمرین و ... رفیقه بیرون باهاش رفاقت کنه اما این حرفشم پر بیراه نیست حالا که عکس گرفته با جاسوس سیا یا ملعون بغدادی که نبوده بالاخره ایرانیه ایشون و هنرمند هر چند زیر زمینی
  • دارا ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    0 0
    به حرفهای مایلی کهن رسیدید! ای کاش یک نفر بیاد و این فوتبال را سروسامان بده. باشگاه پاس را حذف کردن بعد میگین چرا جعل معافیت کردن (بازیکنان بزرگی مثل هاشمیان، برهانی، و.. خدمتشان را در همین باشگاه گذرندان). مدارس فوتبال هم شده جای پولدارها نه جای بااستعدادها، دیدید که کیفیت بازکنان فعلی ما چقدر پایین آمده!!! چندتا غیرفوتبالی میان مسئول بزرگترین باشگاه ها میشوند و بدون هیچ شناختی به مادرید (که همه سرمایه داراش یهودیه) می روند و توقع دارند رودست نحورن آخر با یه افتضاح و دست خالی برمیگردن!!!
  • مهدی ص ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    اقا دارا باشگاهای نظامی دیگه هم تو لیگ هستند میتونستند اونجا خدمت کنند مسئله اینجاست که مردم دارن تو مرز خدمت میکنند و جونشونو کف دست گرفتند ولی اینا حتی حاضر نیست بجای خدمت تو یه تیم نظامی اونم با حقوق فوتبال بازی کنند!
  • ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    به اون آقایی که موسیقی زیرزمینی می خونه می گین هنرمند ؟ متاسفانه به مرور هم سلیقه ها خراب شده ، هم تعاریف . این چه نوع موسیقیه که هیچ رکن موسیقی توش رعایت نمی شه ؟ 2 بار پپشت هم گوش کنی یه ساعت سردرد داری . خود طرفداران پروپاقرص این مدل موسیقی هم یه هفته گوش می دن دوباره یه چیز تو همین مایه ها دانلود می کنن . والا اینجوری باشه منم می تونم هنرمند باشم مایش یه نرم افزار دیگه که صدامو درست کنه . این ها از عمد خودشونو تو دسته ی غیرمجاز ها گذاشتن که از کنسرت دادن در برن چون خودشون هم می دونن بدون رایانه و کمک استودیو ، صدای خام ندارند . هنرمند موسیقی یعنی امثال اصفهانی ، سالار عقیلی ، در بین جدیدها با ارفاق بنیامین ، یگانه و ... که دیگه می شه سلیقه ای .
  • یاسمین ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
    0 0
    هر جفتتون هم منفورید،هم تتلو هم پیام صادقیان. پرسپولیسیها هم به جای این قرتی بازیها به فکر آسیای سهمیه ای باشن که آبرومونو نبرن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس