کد خبر 328734
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹

رئیس پلیس راه شمالی فارس از وقوع یک فقره تصادف در محور صفا شهر- آباده و کشته شدن 4 نفر و مصدومیت 2 نفر دیگر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کسری سیروسی ضمن اعلام این خبر گفت: مأموران کلانتری مرکزی شهرستان از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره تصادف فوتی در گردنه "کولی کش" محور " صفاشهر – آباده" مطلع و بلافاصله به محل مورد نظر عزیمت کردند.

وی ادامه داد: پس از حضور مأموران مشاهده گردید که یک دستگاه تریلر با یک دستگاه خودرو پراید برخورد که بر اثر آن هر 4 نفر راننده و سرنشینان پراید در صحنه فوت و دو سرنشین و راننده تریلر نیز مصدوم شده اند.

سرهنگ سیروسی افزود: پس از وقوع تصادف، دو خودرو پژو پارس و پژو 405 در حال امداد رسانی به مصدومین بوده که ناگهان یک دستگاه تریلر به علت عدم دید کافی در محور با خودروهای فوق که در صحنه تصادف بوده اند برخورد که منجر به کشته شدن یک نفر و مصدومیت 4 نفر گردیده است.

وی با بیان اینکه مصدومان توسط نیروهای امدادی به بیمارستان اعزام شدند افزود: کارشناس پلیس راه با حضور در صحنه علت تصادف را عدم توانایی راننده تریلر در کنترل خودرو ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرد.

سرهنگ سیروسی به رانندگان هشدار داد: با سرعت مطمئنه در جاده ها حرکت کنند و از عجله و شتاب در هنگام رانندگی پرهیز کنند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس