رئیس کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان از دستگیری دو متهم اصلی نزاع روز گذشته در بیمارستان هفت تیر شهر ری خبر داد و علت وقوع این حادثه را کشیده شدن نزاع محلی در منطقه دولت‌آباد به دنبال انتقال مجروحان آن حادثه به بیمارستان هفت‌تیر عنوان کرد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سرگرد حمید نکومنش با اشاره به وقوع علت نزاع دسته جمعی بامداد دیروز در بیمارستان هفت تیر اظهار داشت: در اولین دقایق بامداد دیروز، وقوع یک مورد درگیری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به کلانتری 168 سیزده آبان گزارش شد که به دنبال این گزارش، بلافاصله واحد گشت انتظامی این کلانتری به محل اعزام شد.

رئیس کلانتری 168 سیزده آبان در ادامه افزود: ماموران گشت انتظامی کلانتری پس از حضور در بیمارستان هفت تیر و انجام بررسی‌های اولیه، دریافتند که درگیری در بیمارستان هفت تیر به دنبال انتقال دو نفر به این بیمارستان آغاز شده است که در بررسی‌های بعدی مشخص شد که درگیری در این بیمارستان به دنبال نزاع میان دو تن به نام‌های «خسرو» و «حجت» رخ داده است که طرفین این دعوا، ساعاتی قبل در محله دولت‌آباد با یکدیگر درگیر شده بودند.

وی با بیان اینکه درگیری رخ داده در بیمارستان هفت تیر به دنبال یک درگیری قبلی در محله دولت‌آباد رخ داده بود و این درگیری درپی انتقال مجروحان نزاع محلی، به محوطه بیمارستان کشیده شده بود، گفت: پس از حضور گشت انتظامی به محل درگیری، ماموران مشاهده کردند که دامنه این نزاع به همراهان بیماران مجروح شده در جریان نزاع محله دولت‌آباد نیز کشیده شده و درگیری در محوطه بیمارستان، باعث سلب امنیت و اخلال در نظم و آسایش شده است. لذا برای خاتمه دادن به این  منازعه، به طرفین دعوا تذکر دادند.

نکومنش با تاکید بر اینکه طرفین منازعه بدون توجه به تذکر ماموران، سعی در مختل کردن نظم بیمارستان داشتند، افزود: ماموران کلانتری 168 سیزده آبان در مقابل بی توجهی طرفین این دعوا مجبور به استفاده از اسپری اشک‌آور برای متفرق کردن جمعیت درگیر نزاع شدند که استفاده از افشانه اشک‌آور نیز نتوانست مانع از ادامه این منازعه شود.

رئیس کلانتری 168 سیزده آبان ادامه داد: ماموران گشت انتظامی با توجه به اینکه ادامه دار شدن این منازعه امکان تخریب اموال عمومی و هجوم طرفین دعوا به داخل بخش‌های درمانی بیمارستان را متصور می‌ساخت، با استفاده از قوانین بکارگیری اسلحه، اقدام به شلیک هوایی کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ ماموران با شلیک تیر هوایی موفق به خاتمه دادن به این نزاع شدند و دو نفر اصلی درگیر در این منازعه را دستگیر کردند و متهمان دستگیر شده را به همراه پرونده این منازعه در اختیار مقام قضایی قرار دادند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
    0 1
    تو بیمارستان که بوق زدن ممنوعه شلیک هوایی کردن...!!! اگه تفنگ شوکر داشنتد بهتر نبود...؟
  • ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
    0 0
    به نظر من اينگونه درگيري ها ديگه معمولي نيست وقضيه بوداره من فكر ميكنم يك دستي توي كاره
  • ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
    0 0
    فرهنگ ایرانی
  • ایرانی ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
    0 0
    اون یارو بود که تو جام جهانی گاز میگرفت..یادتون اومد! ای کاش اونجا بود...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس