تجمع چند نفری مقابل ورزشگاه آزادی در حالی انجام شد که سایت فدراسیون والیبال چند روز قبل با انتشار اطلاعیه‌ای «ممنوع» بودن ورود بانوان به ورزشگاه را اعلام کرده بود.

به گزارش مشرق -  همزمان با برگزاری دیدار والیبال بین تیم‌های ملی ایران و برزیل در ابتدای هفته جاری، تعداد انگشت شماری از زنان مقابل در استادیوم آزادی تجمع کردند.

این تجمع چند نفری در حالی انجام شد که سایت فدراسیون والیبال چند روز قبل با انتشار اطلاعیه‌ای «ممنوع» بودن ورود بانوان به ورزشگاه را اعلام کرده بود.

ایسنا در این باره از قول تجمع‌کنندگان می نویسد: ما برای پیگیری حق خودمان در اینجا تجمع کرده‌ایم و می‌خواهیم خواسته‌هایمان را به مسئولان تصمیم گیرنده در این امر ابلاغ کنیم چرا که آن‌ها(مسئولان) گویی اعلام کرده‌اند که خانم‌ها تمایلی برای حضور در ورزشگاه ندارند و ما با این تجمع می‌خواهیم به آن‌ها بگوییم که زنانی هستند که تمایل دارند در ورزشگاه برای تماشای مسابقه حضور پیدا کنند.

گردانندگان تجمع چندنفره مقابل ورزشگاه‌آزادی را بشناسید+تصاویر

گذشته از این که آیا باید با حضور زنان در استادیوم‌های ورزشی موافقت شود یا خیر که البته تصمیم گیری در این خصوص بر عهده مسئولان و سیاست‌گذاران کشور است و در این مقال نمی‌گنجد، نکته تامل برانگیز این است که چگونه تنها چند ساعت پس از این تجمع، تصاویر آن سر از سایت‌ها و رسانه‌های ضدانقلاب در آورد؟

گردانندگان تجمع چندنفره مقابل ورزشگاه‌آزادی را بشناسید+تصاویر
تصویر سایت بی‌بی‌سی از این تجمع



* گردانندگان تجمع چه کسانی بودند

شاید جالب باشد که بدانید لیدرهای اصلی این تجمع چند نفره از فعالان سیاسی و علاقه‌مندان به این حوزه هستند! چه آنکه؛ هویت اصلی این افراد ماهیت اهدافشان را بیش از پیش نمایان می‌کند.


* ژیلا بنی‌یعقوب از فعالان فتنه ۸۸ است که خرداد ۸۹ در جریان اغتشاشات پس از انتخابات به یک سال حبس و ۳۰ سال محرومیت از شغل روزنامه نگاری محکوم شد. وی پس از گذراندن دوران محکومیتش از زندان آزاد شد.

گردانندگان تجمع چندنفره مقابل ورزشگاه‌آزادی را بشناسید+تصاویر

* مریم قربانی‌فر (میرا) یکی از اعضای جبهه منحله مشارکت است که پس از فتنه سال ۸۸ به جرم اقدام علیه امنیت ملی و تبانی علیه نظام جمهوری اسلامی محکوم شد. وی نیز با پشت سر گذاشتن دوران محکومیتش آزاد شد.

گردانندگان تجمع چندنفره مقابل ورزشگاه‌آزادی را بشناسید+تصاویر

* عاطفه نبوی از فعالان فتنه ۱۳۸۸ است که در سال ۸۸ با یک تیم ۷ نفره دیگر در تهران دستگیر شدند ‏و پس از چندی به اتهام «اخلال در نظم عمومی» و «تبانی و اجتماع به قصد برهم زدن امنیت کشور» ‏محاکمه شد.‏

گردانندگان تجمع چندنفره مقابل ورزشگاه‌آزادی را بشناسید+تصاویر

* سولماز ایگدر در سال ۱۳۸۷ به دلیل اقدام علیه امنیت ملی به شش ماه ‏حبس محکوم شد.‏ وی در یادداشتی که در اختیار رسانه‌های ضدانقلاب قرار گرفت در مورد تجمع نوشت: امروز ما ‏هم زن بودیم و هم ایرانی و این برای جلوگیری از ورودمان به ورزشگاه کافی بود. حتی اگر فدراسیون ‏والیبال به دلیل ممانعت از ورود زنان زیر فشار از دست دادن میزبانی یا حتی حذف تیم ملی باشد. امروز ‏هم سهم زنان از تیم ملی، درهای بسته بود و «زن» بودن‎.‎

گردانندگان تجمع چندنفره مقابل ورزشگاه‌آزادی را بشناسید+تصاویر

* صبا شعردوست، یکی از حامیان جریان اغتشاش طلب فتنه و همسر میلاد فدایی است که در سال 88 به دلیل تبلیغ علیه نظام دستگیر شد. شعر دوست خبرنگار پارلمانی خبرگزاری ایلنا بود که به دلیل تحرکاتش علیه کشور، از ورود وی به مجلس ممانعت به عمل آمد.

گردانندگان تجمع چندنفره مقابل ورزشگاه‌آزادی را بشناسید+تصاویر

* شیوا نظر آهاری هم یکی از تجمع کنندگان مقابل ورزشگاه آزادی بود که چندسال تحت عنوان فعال حوزه حقوق بشر و کودکان کار فعالیت می‌کرد، در جریان حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ طی دو مرحله ۲۴ خرداد و ۲۹ آذر ۸۸ بازداشت شد. نظرآهاری به اتهام محاربه و تبلیغ علیه نظام و تجمع غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت ملی محکوم شده بود و پس از چندی با قرار وثیقه آزاد شد.

گردانندگان تجمع چندنفره مقابل ورزشگاه‌آزادی را بشناسید+تصاویر

گفتنی است این تجمع کنندگان مدتی پیش در جشن پیروزی تیم ملی فوتبال ایران و راه‌یابی این تیم به جام جهانی نیز مقابل در ورزشگاه آزادی تجمع کرده بودند.

گفتنی است پس از این جنجال برخی از بازیکنان تیم ملی والیبال ایتالیا که قرار است آخر هفته در تهران به مصاف ایران بروند در اظهارنظری سیاسی از این عده از بانوان خواستند که مقابل این شرایط مقاومت کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 163
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 63
  • ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    خوب این چیزی که نوشتین حق اون ها رو برای حضور در ورزشگاه سلب نمی کنه!
  • ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    سیاه نمایی و یاس آورینی !
  • ریاستی ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    همانطور که زنان در تمامی عرصه های اجتماع حضور دارند ،بایدشرایط انان در این اماکن که اماکن عمومی است فراهم شود،و در این عرصه جای زنان فعال مومن وانقلابی خالیست ،تا این سابقه داران امنیتی واجتماعی عرض اندام نکنند.
  • سينا ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    مشرق بي خيال ديگه تو رو خدا جو نده به نظر شما حرف زور ميزنن؟؟؟!!!!يا فتنه ميخوان درست كنن؟؟ اين كمترين حقه يك آدم تو جامعه خودشه چرا ما خلاف مسير آب ((همه جنان)) بايد عمل كنيم؟!!!چرا زنها نبايد اجازه داشته باشن بيان؟؟ببعد زنان خارجي آزادن!!!
  • ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    عجب خب چرا کسی با اینا برخورد نمیکنه !؟
  • مریم سراوانی ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    اگر من قاضی بودم همشون رو اعدام میکردم بی حجابهای فتنه گر وطن فروشنده
  • احسان ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    واقعاً برات متاسفم مشرق حضرت علی ( ع ) به مالک می فرمایند : ای مالک اگر کسی در شب موقع گناه دیدی فردا به چشم گنه کار به او نگاه نکن شاید اول صبح توبه کرده باشد . حالا اگه خانوما می خوان برن ورزشگاه که جرم نیست !! واقعاً سطح شعور ما مردم باید اینقدر پائین باشه که شما می گی ؟ ما ایرانی هستیم آقایان نه آمریکایی در ضمن اگه کسی گول می خوره دلیل بر این نیست که شما می گی از کاراش پشیمون نیست پس خواهشاً جانب داری نفرمائید ...
  • سروش ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    چرا به بازیکنان ایتالیایی اعتراضی صورت نمیگیره؟ و چرا در این مسابقه که قرار است انجام شود فقط و فقط از بانوان محجبه استفاده نمی کنید تا تو دهنی به این وطن فروشان کثیف و خائنین زده باشید که هویت زن ایرانی را لکه دار کرده اند که اگر رهایشان کنید از بی شرفیشان دست به جهادالنکاح مقابل همین بازی کنان تیم ایتالیا خواهند زد تا شورو شعفی در ایتالیایی ها ایجاد کنند. خداوند ذلیل و لعنت کند این افراد را که با آبروی مردم وطن بازی می کنند خدا لعنت کند خائنینی که افکار شیطانی فمنیستی را ترویج می کنند و قصد بر هم زدن نظم را دارند مردم باید مقابل ورزشگاه آزادی 9 دی دیگر بیافرینند و تو دهنی باشد برای این کثافتهای خائن وطن فروش که وقتی دامن ناپاک اجنبی رو می بینند نیش کثیفشان تا بنا گوش باز می شود.
  • اقاروح اللهء عزیز ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    همیشه پای چند زن درمیان است
  • ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    چه دل خوشی دارند این بنده های خدا کاش یه سفری هم به میدان التحریر مصر داشتند تا می فهمیدند حضور خانم ها در استادیوم مردان یعنی چه انگار اینها می خاهند در استادیوم تامین امنیت کنند
  • ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    خدا همه اینها را لعنت کند فنته گران کنیزان استعمار روباه پیر
  • ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    آقا چون اینا تجمع کرده بودند و اینا بگه قول شما اصلا عامل بیگانه ، جاسوس ، مزدور ... بقیه خانوم هایی که علاقمند هستن بازی تیم والیبال کشورشون رو ببینند حسرت بخوردند ؟؟؟ لاقل یه بازی رو فقط به خانوم ها اجازه ورود میدادند . یه بازی هم آقایون ..تا عادلانه باشد
  • ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    این شبیخون فرهنگیه.شرم و حیا دخترا رو با پوشش نامناسب به بهانه مد و رواج دوستی های خیابانی دخترا و پسرا با فیلمای سینمایی و اینترنت از اهداف دشمنه،و
  • اقاروح اللهء عزیز ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    همیشه پای چند زن درمیان است
  • ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    باز بعضیا بگن ورزش از سیاست جداست
  • ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    ببین چه جوری از والیبال برای مقاصد کثیف سیاسیشون استفاده می کنن ، خبرش هم فوری می فرستن برا بی بی سی، فتنه گرا این همه جنایت و خیانت88 بس نیست
  • چاپ کن جانم ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    یه عده احمق وطن فروش. وطن فروشتر از ایرانی ،ایرانیه اگر مخالفید،لطفا دلیلتون را بگید
  • زهره ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    مشکل رو حل کنید و به این مزدورها میدان ندهید. برخی مسابقات را فقط با تماشاچی زن برگزار کنید و شرایط رو هم برای برخی مردان بی شعور سخت کنید فتنه میخوابه
  • ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    بشناسید یعنی چه؟ مگر شما سایت اطلاعاتی هستید؟ به کی می گویید بشناسید؟ به همان گروه فشار؟
  • امیر تبریز اوغلی ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    اینام افساد طلبن؟اصلاح طلب
  • علی1080 ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    اقدام علیه امنیت ملی... شورش و تبانی علیه نظام جمهوری اسلامی.... واقعا این جرما محکومیتش چیه، دستگیری سپس بعد از قرار و رابطه بازی آزادی ست....؟؟ اینا رو باید همون لحظه اعدام میکردن
  • ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    برو بابا افراطی ها حالا برن ورزشگاه اسلام در خطر میفته
  • راز ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    اینا درپی احقاق حقوق زنان نیستند اینها میخواهند از اب گل الود برای انگلیس و آمریکا ماهی بگیرند
  • ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    اینها چه ربطی به هم دارند چرا همه چیز را سیاسی می کنید
  • ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    یه مش اراذل و اوباش!
  • مرتضی ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    مرگ بر فتنه گر ومنافقین کوردل خاین مرگ ولعنت دنیا وخدا بروهابیت امریکا واسراییل
  • ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    حکم خدا باید به صراحت اعلام شود اگر نظر رهبری این است که این حضور بلامانع است و حد پوشش مردان در فوتبال و یا والیبال در حدی است که برای زنان دیدنش بلامانع است، باید اجازه داد زنان به ورزشگاهها بروند. اما اگر نظر ایشان هم مانند سایر مراجع این است که این حد از پوشش کافی نیست باید به صراحت و برای همیشه آن را اعلام کرد و هیچ توضیح و توجیهی را برای شکستن حرام الهی نپذیرفت.
  • محمود ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    آخه خانم نما! واقعا یعنی اگه نری ورزشگاه فحش و تیکه بارت کنن می میری و حقوقت ضایع می شه؟! حاضری تو فرانسه و ترکیه هم اعتراض کنی که چرا زنهای با وقار با حجاب رو راه نمی دن؟!
  • ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    ایول مشرق
  • حامد ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    دقیقا هدف این تجمع چهار پنج نفره اینه که رسانه هایی مثل شما بهشون بها بدند و در موردشون هرچند بد، مطلب بنویسند.
  • گمنام ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    انشاالله خدااین ها را هدایت کنه واگر با دشمنان جمهور اسلامی همکار میکنند انشاالله ازراه کج خود برگردن وگرنه نیست ونبود شاکن
  • ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    جمع شون جمع شده دوباره
  • ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    زنان ایرانی هوشیار هستند و گول این شیادان را نمی خورند. ان شاالله
  • سید امیر ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    چشم وزارت اطلاعات روشن
  • ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    گفته بودن چرا زنان برزیلی را راه می دهند اما ایرانی نه باید بگم تو اون بازی قبلیش که ایرانی ها رو دادن به اندازه کافی با رقصشون که تو تلویزیون نشون داده شد آبرو ریزی کردن اما برزیلی ها هم حجاب داشتن هم کار خلاف شرع نکردن مهم جنبه بود
  • ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    همه معلوم الحالند!
  • ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    حالا جدا از این گردانندگان و معرکه گیران واقعاً در حق بانوان اجحاف می شود. گناه زن ایرانی چیست که حق رفتن به استادیوم را ندارد؟ چه طور نگاه کردن مسابقه از تلویزیون اشکال ندارد اما نگاه از نزدیک اشکال دارد؟
  • ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    اللهم اشغَلِ الظًالِمین بِالظًالِمین وَاخذُلِ الکَافِرینَ وَالمُنَافِقین.
  • محمود ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    آخه خانم نما! واقعا یعنی اگه نری ورزشگاه فحش و تیکه بارت کنن می میری و حقوقت ضایع می شه؟! حاضری تو فرانسه و ترکیه هم اعتراض کنی که چرا زنهای با وقار با حجاب رو راه نمی دن؟!
  • ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    برای خانمها احترام قائل بشید
  • سید ساداتی ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    اینها همه آشوبگر و فتنه گر اصلی هستند برای تماشا بازی نیامدند بلکه برای جریانهای خاص خودشان آمدند.
  • مرتضی sk ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    عجب کلکی هستن خودشون عشق والیبال جا زدن!! تحویل بگیرید ، اینم عاقبت مثلن تنبیه فتنه جویان
  • احمد ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    من موندم بازیکن های تیم والیبال ایتالیا رو چه به این شکر خوردنا !
  • رضا ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    اینها همگی از نیروهای فائزه هستند.
  • ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    تو رو خدا ببین کارمون به کجا کشیده که بازیکنان کشورهای بیگانه هم باید برای ما نظر بدن! دست این خانم های تیزبین درد نکنه که این طوری کشور خودشون رو سکۀ پول می کنن و بی ارزش جلوه می دن.
  • جعفر قلي ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    بابا مشرق روي داعش رو سفيد كردي
  • جواد ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    اینا برنامه دارن ببین حالا
  • مرد ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    من که هر چی بنویسم منتشر نمیشه ولی باز هم میگم بانوان امروز بانوان 30 سال پیش نیستند لطفا با آن ها درست برخورد کنید نه اینکه به آن ها برچسب بزنید
  • مهدوی ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    خوشم آمد این رامیگن گزارش ایکاش این هوشمندیهاراسیستم امنیتی کشور هم داشت
  • شهدا ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    حجاب تو از خون من کوبنده تر است .لطفا به این خانم ها بگویید خون شهدا را پای مال نکند
  • کوروش مسلمان ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    بله
  • ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    کلا شغلشون برگزاری تجمعه!!!
  • ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    تو مشرق عين سگ دروع ميگي
  • مجید ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    خب اینا که چهره های شناخته شده هستند چرا جلوشون رو نمی گیرن؟
  • ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    باید دید حرف دلشان چیست
  • حسین ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    همه نیکان و پاکان جمع بوده اند شرط می بندم بیشتر اینها نمی دونند والیبال چند تا بازیکن داره تو هر تیم
  • ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    ما بیشماریم !!!!!!!!!!!خخخخخخخخخخخخخ اصلا قابل شمارش نیستن !!!!!!!!!!!!!
  • کربلا ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    من نمیدونم چرا اینا اینجوری به راحتی هر غلطی میخون میکنن و هر جا خواستن میرن وبا هر کی خواستن رابطه دارن اونوقت دوتا بچه حزب اللهی بخوان یه کار مثبتی بکنن هزارتا فحش و بد و بیرا از مسئولین و دادگاه و اینحرفا پشت سرشونه؟؟؟؟؟!!!!!!
  • ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    حق دارند. چطور زن برزیلی را راه می دهند ماما زن ایرانی آدم نیست ؟!
  • ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    از ادمها خبر بزنید
  • ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    وروردبه ورزشگاه حق زنان است.
  • رضا ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    عجیب تر اینکه مشاور زنان رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت از اینها حمایت می کند .و...
  • ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    چه تجمع وحشتناکی جمعیت موج می زنه !!!!!!!!!!!
  • علی ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    به نقل از برخی سایتها برخی والیبالیستهای تیم ملی گفته بودند چرا زنان به ورزشگاه نیایند.(آقای ش.م) باید به این آقایان گفت شما سعی کنید خوب آبشار بزنید و پاس بدهید و دفاع کنید و سرو بزنید و در اموری که پشت صحنه ی آن را نمی دانید وارد نشوید
  • ساوه ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    عجب فرصت طلب هایی- شاید اگه دوتا ازاینها تو تیم فوتبال بودن چند تا گل به نیجریه می زدیم! - چرا چون از هر رویداد تا بتونن سواستفاده سیاسی می کنند- در واقع هر توپ مرده ای را می چسبونن طاق دروازه! عجب موجوداتی هستن اینا دیگه.
  • كوكب ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    ما شاالله چه خوش تيپند حيف نيست اينارو زندانى كرديد دلم باشون سوخت
  • ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    اقلیت بیکار
  • مرتضی گیلانی ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    به به چقد جالبه که تمام مجرمین امنیتی و محاربین و برهم زنندگان مملکت راست راست دارن واسه خودشون می چرخن و تجمع میکنن!! بعد ما ساده ها رو باش که انتظار داریم کشور گل و بلبل هم بشه!
  • حسین ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    همیشه این اقلیت خودشون رو بیشتر از مردم عادی معتقد توی چشم و سایت ها نمایش میدن تا بگن ما زیادیم.در حالیمه خودتو گیر اوردی ...
  • ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    یک مشت اشغال هرزه که به دنبال معرفی چهره منفی از ایران هستند نمیشد این هرزه ها را در همان زندان نگه داشت
  • ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    خیلی مهمه که اینها رو معرفی میکنید و باید به به اطلاع کسانی که خبر تجمع رو متوجه میشوند برسه. اگر اشتباه نکنم یه خاطره میخوندم از خانم دباغ که در یک تجمع اعتراضی در زمان اول انقلاب، چند نفر خاص شناسایی شدند و با خارج کردن آنها کل اعتراض خوابید.
  • مهدی ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    یکی در راه خدا این دخترها رو شوهر بدهههههههههههه....چقدر خود نمایی؟؟؟؟؟؟
  • منیر ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    کاری به درستی یا نادرستی ورود زنان به استادیوم همراه با مردان ندارم اما این مزدورها دروغ میگویند د دنبال حق زنان نیستند
  • به نیا ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    به زودی معلوم میشه که اینها دلشون برای زنان نسوخته و دروغ میگویند. زنها هم به ورزشگاه میروند و اینها بهانه دیگری می اورند به زودی خیلی چیزا عوض میشه ..
  • فارا ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    خانم های محجبه بیکار نیستن در چنین مکانی حضور پیدا کند..برای یک خانم مومن و محجبه بهترین مکان کنار همسر و فرزندانش بدور از صحنه های گناه الود هست...
  • ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    ولی اظهار نظر شما جناب عالی رو از داشتن یه عقل سالم سلب میکنه آقای فمینیست
  • ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    چقدر جمعیت اوه اوه
  • ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    سروش جان حرص نخور برات بده....اگه خواستي دكتر خوب برات سراغ دارم..
  • حمید ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    خودت میگی جای زنان فعال مومن وانقلابی/اخه ادم حسابی جای خانومای محترم اونجاست؟ با اون همه ارازل اوباش و ادم بی تربیت چشم چرون بی حیا؟
  • ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    ساکت
  • skandary ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    فقط حمل پرچم تقلبی به جای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران دلیل کافی برای بازداشت ومحاکمه این افراد را بوجود می آورد. ونیاز به مراجعه به سوابق نیست
  • ali ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    چرا کسی متوجه نیست حق این بانوان عزیزه که برن توی ورزشگاه تا از اون فحش های آبدار تماشاگر نما ها که رد و بدل میشه نوش جان کنن. البته این خانم های بالایی که اسمشون بود وگرنه بقیه خانم ها از این قضیه مبرا هستن!
  • ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    هروقت به ما مردا اجازه دادند بریم شوی لباس زنانه ماهم اجازه می دیم زنده بیان تو ورزشگاه ولی به هیچ عنوان تامین ناموسی نمی کنیم اونجا شلوغه و همه توهم توهم هستند حالا ممکنه یکی هم یه کاری بکنه دیگه اونوقت گیر ندن به مردا که شما نیایید فقط ما بیاییم؟؟؟
  • ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    آخه کل زن هایی که میان برای مسابقه 10% ورزشگاه رو هم پر نمی کنه!
  • ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    اولاً شما چون زنی قاضی نمی تونی بشی. ثانیاً شما اگه خیلی ایران رو دوست داری برگرد ایران یا اینکه از وی پی ان استفاده نکن که با پرچم آمریکا نظر بدی ضایع.
  • ممل67 ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    ینی واقعا بعضیا نمیفهمن موضوع چیه !!!چرا مسکو رو میگیری 4نفر اعتراض کردن با سابقه کاملا درخشان بدون برنامه ریزی بی بی سی ام روش خبر رفته بعد تو ربطش دادی ب چیی بعد من باور کنم سطح شعورتم بالاست خدایا منو بکش راحت کنننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
  • skandary ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    حتما خانم هستی در هرصورت.اگه از حقت استفاده کردی ورفتی ورزشگاه وجو ورزشگاه در رفتار وادب واخلاقت اثر گذاشت وبعد از چند ماه متوجه شدی شده ای وسنی(هوو)یکی دیگه ناراحت نشی ها!!!!
  • ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    به ايتاليا چه مربوطه كه كاسه داغتر از اش شده الالن كه اينطوره ايران بايد شكستشون بده
  • محمد1 ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    آخه اینها با این سابقه درخشان! درخواست حضور در ورزشگاه ندارند بلکه قصدشان ایجاد آشوب و فتنه است
  • ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    مشکل این خانما بی بچگیه اگه یه گردن کلفتی عقدشون بکنه و بچه دار بشن هم انقلابی میشن هم وطن دوست هم خانه دار . هم شوهر دوست البته با مادر شوهر دشمنی میکنند که به ضرر مملکت نیست .
  • بهزاد ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    چرا موضوع را منحرف می کنید؟ اتفاقا زمانی که بانوان حضور داشته باشند فضا سالم تر خواهد بود تجربه آن را قبلا در حضور خانم ها در بعضی از دیدار های بسکتبال و والیبال دیده ایم، ضمنا اگر خیلی نگران مسموم بودن فضا برای بانوان هستیم به آقایان اجازه ورود ندهیم که توهین می کنند. چه اشکالی دارد اگر یکبار هم که شده استادیوم را در اختیار بانوان محترم قرار دهید.
  • ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    اینها ازهمون تیپ آدمهای مخالف هستند اگه بی حجابی آزاد بشه اینها این دفعه با بیحجابی مخالفت میکنند چون احتیاج به شوهر و بچه دارند .
  • ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    آره راست میگی
  • ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    والیبال زنان در ایران خیلی ورزشکار و طرفدار داره حداقل اونهای که کارت باشگاه والیبال دارند را راه میدادند شاید یه عده از خانمها تشویق میشدند برن ورزش کنند وهم این که توطعه خنثی میشد
  • ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    یکم به مغزت فشار بیار خب همش همین چهار پنج نفر که اتفاقا همشون پرونده دارن رفتن اونجا خبرشم سریع بی بی سی پخش کرده!! نه خدایی اون مغزت الان به اسلام رسیده؟!؟!!!!! واقعا مغزت خیلی کوچیکه که به اسلام رسیدی! واقعا ... اینا همش سیاسته . یکم به اون مغزت فشار بیار البته اگه مغز داری . کسایی هم که موافق حضور زنان هستن با اینا نیستن. چون اینا هدفه دیگه ای دارن.
  • ایمان ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    آفرین
  • ناهید ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    به خدا ما هم تفریح و خوشگذرانی را دوست داریم اما با رعایت قانون خدا و حدود شرعی نه اینکه با گناه و بی بند و باری و فساد.
  • زن متاهل وشاغل ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    بنظرمن اگر سكوي مناسب خانوادگي درست كنند مثل لژ خانوادگي دررستوان چه اشكالي داره خانمها در كنار خانواده يشان به ديدن مسابقات ورزشي بروند . بخدا روحيه ميگيرن خيلي هم خوبه .
  • ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    عجب بصیرتی!!!!!!
  • ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    مگه فقط بحث پوشش آقایونه اخوی؟! فکر کن از این به بعد به خانوما هم اجازه بدن که برن استادیوم،یعنی یه محیط مختلط چند هزار نفری!!!! بی حجابی های علنی کم بود حالا میخوان اختلاط نامحرما رو هم عادی کنن
  • خانم ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    یعنی اگه یه عده خانوم کار غلطی رو انجام بدن نباید هیچی بهشون گفته بشه؟؟؟ این چه ربطی به احترام داره؟؟؟؟
  • علی دادا ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    احتمالا چون با یه غوره سردی تون می کنه و با یه مویز گرمی نمی تونید قاضی بشید! الان میگی اعدام کنید اونوقت پای اعدام که برسه پشیمون میشی!!!
  • ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    ببخشید دیدن بازی این ورزشکارا طبق نظر اکثر مراجع تقلید اشکال داره چون نیمه برهنه تشریف دارن واقعا دیدن کشتی وزنه برداری شنا دوچرخه سواری ژیمناستیک با اون لباسای چسپان اشکال نداره !؟ زن اگه مومن و انقلابی باشه به حرف مراجع عمل میکنه
  • ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    زنان مومن دیدن مسابقات مردها براشون اهمیتی نداره و براشون ارزش نیست دعا میکنن تیم ملی برنده بشه اما دیدنش براشون مهم نیست
  • ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    فرهنگ ناخوشایند و نچسبی دارند. آدم از رفتارهای لوسشون منزجر میشه. زنان واقعی زنان کارگر هستند. البته هدفشون برای دیدن والیبال درسته ولی لوس و ننر هستند.
  • مهسا ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    کوکب جان .مگه زلیخا خشگل وخشتیپ نبود . پس چرا یوسف را به زندان زاویرا انداخت. پس هرکی خشگل بود میتونه هر جنایتی رو مرتکب بشه
  • مم ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    فضای ورزشگاه ها خوب نیست
  • احسان ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    احسان جان همین امیر المومنین (ع) در جای خودبا کسایی که میخواستند ارامش جامعه اسلامی را برهم بزنند جنگید .ضمن اینکه این فتنه گران که تا دیروز داعش گونه اتوبوس اتش میزد وپرچم امام حسین را اتش میکشید اظهار ندامت وتوبه نکرده است .خودت میگویی توبه؟ ایا اینها از اینکه اموال بیت المال را درسال88 اتش زدند توبه کردند ؟
  • فرهاد ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    همه می دونند که این خانمها قصد تماشای بازی رو ندارن و قصدشون بهم زدن نظم و اسایش و امنیت کشوره در ضمن میخوان عرض اندام کنند و خودشون رو در رسانه ها جلوه بدن و صد البته از یه جایی هم بلاخره تغذیه میشن وگرنه یه خانم مسلمان توی یه کشور اسلامی میدونه که توی ورزشگاه و محیط ورزشگاه جای اون نیست رهبر انقلاب که سالهاست از تهاجم فرهنگی میگوید امسال همین حرکات است وگرنه زنها اگر واقعا علاقه مند به تماشای فوتبال و والیبال و.... هستند توی خونه میتونند از طریق تلوزیون تماشا کنند و صد البته که این خانمهای فوق که از بهترین امکانات رسانه ای برخوردارند پس همه می دانند که این حرکات زشت فقط و فقط بهانه است و اگر واقعا خیلی دلشون لک زده برای تماشا برن همون کشورهای حامی کننده گانشان و عقده هایشان را باز کنند البته اگر در ان کشورها به عنوان یک انسان انها را پذیرفتند و بهترین نحو از انها در کارهای شومشان استفاده نکردند و سپس همانند زباله انها را به زباله دان نسپردند
  • ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    یک جمع و تفریق کن مثبت و منفی نظرات رو! حساب کار دستت میاد. هرچند حساب کار دستت هست با جمع و تفریق عمقی رو که توش هستی دست میاد!
  • ناشتا ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    اینها خوراک خارجی ها هستند ، همانند علف داخل توبره .وگر نه زن مسلمانو این حرکات ...................بعیده ؟
  • ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    یه سری عقده ای اند... کلاً... نفر بعد لطفاً...
  • الی ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    بازم میگم: اونایی که میرن والیبال با فرهنگ ترن فحش نمیدن، بعدشم صورت سوال رو پاک مکید
  • الی ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    بی منطق تر از این نمیتوستی باشی؟
  • الی ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    اگه دولت از اول تدبیر میکرد؛کار به این جا نمیکشید
  • کاپیتان ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    همه چیزو با هم قاطی کردین!!!
  • sareh ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    والله منم دخترم بیشتر از ده تا رشته ورزشی سخت کار کردم ارشد برقم میخونم از این کار نمیکنم نهج البلاغه هم میخونم خیلی بیشتر از این خانوما برای زندگی و آزادی ارزش قائل بشم الان مسئله ما نرفتن به ورزشگاه نیست
  • ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    حالا همه چی زن ایرانی خوبه فقط استادیوم رفتنش مونده،تو جامعه ای که وقتی یه خانم همسرش رو از دست میده یا میره زندان و بچه بزرگ و کوچک داره حقوقش کجاست؟اگر بخواد ازدواج کنه و مورد خوب پیدا بشه بچه هاش زیر بازر نمیرن برو الی ماشالله
  • ناآشنا ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    این مریم سراوانی همونی که از داعشی ها همایت میکرد.
  • sareh ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    والله هیچ مملکتی تو دنیا اینطوری نیست استاده سرکلاس برمیگرده میگه برید بریزید تو خیابون کار نظامو یه سره کنید!!!!
  • mohi ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    خدایا مملو بکش ههههههههههه
  • ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    این سوال رو از اون خانم ها بپرسی
  • ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    فحاشی و گل واژه در کردن رو هم در نظر بگیر!
  • م-ب ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    سینا خان به تو یکی هیچ ربطی نداره لازم نکرده از اون ور آب واسه ما تصمیم بگیری بشین سرجات حرف نزن
  • ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    خود خانم ها به خودشون احترام بزارن، خیلی آقایون هم استادیوم نمیرن، به جز بحث محیط و ادبیات با کوچکترین مساله به جون هم میوفتن، اون وقت وانت بیار باقالی بار کن
  • مهدی ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    عجب منطقی!!! شما همونی هستید که تو یکی خبرهای تصویری سربریدن شیعیان توسط داعش گفته بودید"چه تصاویر خوب و زیبایی"
  • ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    لطفا منبع فرمایشتون که به امام علی نسبت دادید رو ذکر بفرمایید
  • ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    تو دیگه ساکت خواهشن
  • ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    شما هم برو ساندیست رو بخور تو کاره والی بالیست ها دخالت نکن
  • سروش ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    ناشناس 10:40 اگر دکتر برای بی غیرتی سراغ داری بیا با هم بریم؟؟؟!!!!
  • ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    این مطالب سالب حق نیست.
  • علی حقجو ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    چرا شرایطی فراهم نمیشود تا ما مردان ایران زمین هم بتوانیم برای همدلی بیشتر با اینگونه بانوان گرامی جهت تماشای شنای بانوان و دیگر ورزشهای مختص به آنان در سالن ها حضور بهم رسانیم تا شاهد پیشترفت روز افزون این بانوان خودمحترم بین باشیم !!@$&@
  • علی حقجو ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    ایکاش یک ذره از این غیرت را این مرد نماهای هوس ران داشتند
  • علی حقجو ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    رفتار و کردار و گفتار و ارتباطات این جماعت نشون میده که اینها بر مفاسد خودشون بیش تر از پیش پافشاری میکنند . پس لطف کن نظر خودت را بر روایت تحمیل نکن
  • زینب ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    ما مسلمونیم و تابع مراجع . به دلایل شرعی و نوع پوشش استفاده در لباس ورزشکاران مرد و غیراز این به خاطر رعایت مسایل اخلاقی حضور در این محافل شرعا اشکال داره . البته اون مسایل اخلاقی رو حتی در محافل زنانه هم رعایت نشه , نمیشود در آن مجالس شرکت کرد شرعا . و اینکه این نظام طبق قانون اساسی بر پایه قوانین مترقی و انسان ساز اسلام بنا شده است و مخالف با آن متخلف است و مجرم
  • علی حقجو ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    %۱۰ خیلی زیاده بگو ۰.۰۰۱%
  • ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    یعنی مثلا باید در عرصه پارتی های شبانه هم فراهم شه؟
  • ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    آره اما به شرطی فرداش ببینی طرف حالش خوشه نه ناخوش تر! این حدیث هم از امام کاظم داریم (نقل به مضمون)که اگر کسی که خودشو در معرض بدنامی و افترا قرار بده و مردم در موردش گمان بد ببرن نباید جز خودش کسی رو ملامت کنه
  • ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    همیشه پای فقط همین چند زن -یه چندتا هم آقازاده پشت پرده- در میان است
  • ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    برای خانومها قائل میشیم به شرطی که 1. خانوم باشن 2. خودشون برا خودشون و خانوم بودنشون احترام قائل بشن
  • ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    مشرق بنظرم دارین زیادی پررنگشون میکنین! تخریب زیادی باعث جلب مشتری میشه ها!
  • هادی ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    ...ده ها!!!!
  • محمد ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    دمت گرم
  • ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    ناشناس با لگوی فرانسه / این افتخار مشرقه که یه مدتیه مخالفاش به اینجا هجوم آوردن .زیاد دلتو خوش نکن
  • اعتدال ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
    0 0
    خب یه بار در میونش کنید؛یه دفعه مردا نرن زنا برن؛دفعه بعد مردا برن زنا نرن
  • افشین تهران ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
    0 0
    به مردم میگه بشناسن این فتنه گران رو که ابروی زن را بباد میدن.
  • افشین تهران ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
    0 0
    دقیقا.
  • افشین تهران ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
    0 0
    بانوان امروز با سی سال قبل فرقی ندارند و مشغول زندگی هستند اگر ارازل و اوباش بگذارند.
  • افشین تهران ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
    0 0
    خانمها بیکار نیستند و مثل اینها از بی بی سی و خواهر جونیور مزد نمیگیرند که دنبال این مسائل باشند.
  • افشین تهران ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
    0 0
    این قماش دنبال همین هستن.
  • افشین تهران ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
    0 0
    خدا شفا بده.
  • افشین تهران ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
    0 0
    اینها منبع تغذیشون در داخل و خارج مشخصه.ضمن اینکه الان ما در کشور فقط مشکل حضور بانوان در ورزشگاه را داریم و همه چیز گل و بلبل است؟یک مشت مرفه بی درد و بی کار که دنبال هرزگی و کسب درامد از این راه هستند نماینده زنان و دختران پاک و شجاع ایران نیستند انهم سابقه دارانی که در پرتو رفعت اسلامی مورد بخشش قرار گرفته اند که البته لیاقت انرا ندارند. زن ایرانی چه مسلمان و چه اقلیت با حیا و خانواده دوست و مادری مهربان و وطن پرست است که نمونه ان را همه در کنار خود داریم اما اینها از قیافه و سابقشون معلومه که دنبال چی هستن و باید با این داعشیهای فرهنگ ابتذال برخورد کنند تا پرروتر و بی حیا تر نشده اند.تماشای والیبال از صفحه ال ای دیهای بزرگی که در منازل بزرگتر از ان دارید برای شما جذابیت ندارد که دنبال حضور در ورزشگاه و بنمایش گذاشتن خود هستید یا اینکه بابت هر کدام از این تجمعات کوچک از اربابانتان مبالغ خوبی میگیرید و یا بدنبال وزارت در دولت فائزه هستید که گلو جر میدهید.
  • ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
    0 0
    خیلی جالبه فضای ورزشگاه خوب نیس و آقایون نمیتونن فحش آبدار ندن پس خانوما نرن ورزشگاه! کلا مشکلات رو اینجوری حل میکنیم بدون درد و خونریزی
  • ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
    0 0
    تو خیابونم مثل نقل ونبات فحش ردو بدل میشه پس تو خیابونم نیان
  • رضا ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
    0 0
    اگه قرار باشه اینارو راه بدین استادیوم مردا منم باید بذارین برم والیبال زنارو نگا کنم تساویه حقوقه دیگه
  • ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
    0 0
    شما هم به غیر قابل انتشار ها یه نگاهی بنداز
  • ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    خدا وکیلی خبر از این مهم تر نیست که این دو یا سه نفر رد میشدن حالا یه حرفی زدن چرا بیخودی جو میدی
  • ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    آخه مشرق جان این داستان چه ربطی به سیاست داره چرا هر چیزی رو سیاسی میکنی واقعا دیدن مسابقه والیبال برای بانوان ما چیز زیادیه. بعد این کجاش به سیاست مربوطه؟؟؟؟
  • ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    آخه مشرق جان این داستان چه ربطی به سیاست داره چرا هر چیزی رو سیاسی میکنی واقعا دیدن مسابقه والیبال برای بانوان ما چیز زیادیه. بعد این کجاش به سیاست مربوطه؟؟؟؟
  • ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    وای خدا چه عجوزه هایی!!!!!
  • ناشناس ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    اين يه چالش جديده كه چند وقته شروع شده! همه اينا رو هم ما ميشناسيم وميدنيم حركتشون از كجاآب ميخوره
  • ناشناس ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    ربطش رو شماها نمي فهمين.يعني نميخواين كه بفهمين
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
    0 0
    ملاک آدم بودن، حضور در ورزشگاهه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس