کد خبر 318252
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات 30 نفر از ساکنان یک مجتمع اداری، مسکونی در پی وقوع حریق خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، گفت: در ساعت 12:05 امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در ساختمان پنج طبقه اداری مسکونی به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن عوامل ایستگاه‌های 73 و 18 به همراه دو گروه نجات 13 و 14، نردبام، خودروی تنفسی و ... به محل حادثه واقع در میدان هفت تیر، ابتدای خیابان بهار شیراز اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در طبقه منفی یک این ساختمان رخ داده و در پی آن تعداد زیادی ضایعات که در این محل انبار شده بود شعله‌ور شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به پر شدن طبقات بالایی این ساختمان از دود افزود: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص 30 نفر از ساکنان این ساختمان را از میان دود نجات داده و به محل امن منتقل کرده و همزمان گروهی دیگر نیز شعله‌های آتش را به طور کامل مهار و اطفا کردند.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان بعد از ایمن سازی محل در ساعت 12:41 به عملیات خود خاتمه دادند گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

وی با اشاره به وقوع این حادثه اظهار کرد: ساختمان مسکونی محل مناسبی برای انباشت ضایعات و مواد غیرقابل نیاز نیست و باید ساختمان‌ها را از این مواد تخلیه کرد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس