کد خبر 318240
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰

واژگونی یکدستگاه خودرو سمند متعلق به نیروی انتظامی دو مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، بامداد امروز یکشنبه ساعت 01:55 طی تماس از کلانتری مرکزی به سازمان آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو سمند نیروی انتظامی واقع در شهریار،بلوار شهید مداحی،روبروی حصارزیرک  گزارش گردید.
 
ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه های  101 مرکزی و 401 شهریار را به صدا درآورد وا مدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند.

واژگونی خودرو پلیس حین تعقیب+تصاویر

امدادگران پس از حضور در محل مشاهده کردند، یکدستگاه خودرو سمند متعلق به نیروی انتظامی به علت تعقیب و گریز از مسیر جاده منحرف و پس از برخورد با گاردریل فلزی واژگون شده است.

واژگونی خودرو پلیس حین تعقیب+تصاویر

این حادثه منجر به مصدوم شدن سطحی دو نفر از سرنشینان خودرو فوق گردیده  که  ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری افرد مصدوم بصورت سرپائی درمان و محل تحویل نیروی انتظامی حاضر در محل حادثه گردید.

واژگونی خودرو پلیس حین تعقیب+تصاویر


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    0 0
    از کی تا حالا کلانتری حق تعقیب و گریز داره؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس