معاون فرهنگی دانشگاه آزاد در حالی حکم مسئولیت را برای عبدالحسین هراتی صادر کرده است که آشنایی مختصری با سوابق و مواضع‌ وی علیه نظام جمهوری اسلامی، هیچ توجیهی برای اعطای مسئولیت به او در درون کشور باقی نمی‌گذارد.

به گزارش مشرق، سید طه هاشمی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد، "عبدالحسین هراتی" را به عنوان سرپرست اداره کل اسناد و مدارک دانشگاه آزاد منصوب کرد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد در حالی حکم مسئولیت را برای عبدالحسین هراتی صادر کرده است که آشنایی مختصری با سوابق و مواضع‌ وی علیه نظام جمهوری اسلامی، هیچ توجیهی برای اعطای مسئولیت به او در درون کشور باقی نمی گذارد.

وی یکی از عناصر فعال ضد انقلاب خارج از کشور در فتنه 88 به حساب می آید که بیانیه ها و نامه های فراوانی را علیه نظام جمهوری اسلامی و رهبران آن امضا کرده است و حتی ابایی از پیوستن به کمپین‌هایی که در خارج از کشور و به منظور متهم کردن نظام جمهوری اسلامی به خشونت و جنایت علیه بشریت تشکیل شده است ندارد؛ به عنوان نمونه وی یکی از امضاکنندگان کمپینی است که در مهرماه سال 88 در نیویورک با عنوان "کمپین مبارزه با جنایت علیه بشریت" تشکیل شد.


{$sepehr_album_12412}

هراتی در نامه‌ای که به یکی از تحلیلگران مرکز اطلاعاتی استراتفورد فرستاده است، مدعی است که اولین کسی بوده  که در تاریخ ایران به صورت مستقیم به شورای نگهبان حمله کرده است و بعد از بیانیه رسمی دستگاه قضایی در تلویزیون و رادیو؛ وی به سفارش دوستانش با اولین پرواز ممکن کشور را ترک کرده و به سوریه گریخته است و در آنجا خود را به دفتر سازمان ملل معرفی کرده و برای مدتی پناه گرفته است. (پایگاه خبری تحلیلی مشرق به زودی جزئیاتی بیشتری از این موضوع منتشر خواهد کرد)

وی در برخی نامه‌ها و بیانیه‌هایش که در رسانه‌های ضد انقلاب منتشر شده است اتهاماتی را علیه نظام جمهوری اسلامی و رهبران آن وارد کرده است که مرور و بررسی قسمت‌هایی از ادعاهایش، میزان دشمنی وی را با جمهوری اسلامی نشان می‌دهد. کسی که توهین‌ها و اتهاماتش از امام خمینی(ره) و حاج سید احمد خمینی تا آیت‌االه موسوی اردبیلی و موسوی خوئینی‌ها را دربر می‌گیرد که مشرق برای تنویر افکار عمومی، به ذکر گوشه‌ای از این موارد می‌پردازد.

هراتی در نامه‌ای که مخاطبش را فاطمه حقیقت‌جو - یکی دیگر از عناصرو فعالین فتنه 88 که به خارج از کشور فرار کرد قرار داده است اتهاماتی بی پایه و اساس را متوجه برخی مسئولین کشور در دهه شصت می‌کند و بسیاری از بزرگان اصلاح‌طلب را به جنایت علیه مردم مسؤولیت یک ضد انقلاب شناسنامه‌دار در دانشگاه آزاد!متهم می‌کند: «برخلاف خانم حقیقت‌جوبنده معتقد نیستم که اگر ذکری از کشتار زندانیان سال 67 ، توسط اصلاح طلبان به میان نیامده به دلیل این است که در اولویت نبوده. بلکه به این دلیل است که آقایان اصلاح‌طلب ذی دخل در این ماجرا هستند. البته این به این معنی نیست که اصلاح‌طلبان بخصوص چهره‌های روشنفکری ایشان در این ماجرا دخیل بوده‌اند و دستشان آلوده است. بلکه به این معنی است که ورود به این ماجرا را به نفع خود نمی‌دانند و بلکه به ضرر خود می‌بینند و لذاست که از این ماجرا فرار می‌کنند.

.... آری، اجرا کنندگان پست و دون‌پایه آن جنایت امروز در رأس قدرتند اما تصمیم‌گیران عالی‌مقام آن، کسانی که در اتخاذ آن تصمیم شریک بوده اند و حکم اجرای آنرا صادر کرده‌اند، برخی امروز هنوز زنده‌اند و از رهبران اصلاح‌طلبانند..... آیت الله موسوی اردبیلی دستش تا مرفق به خون جوانان این کشور آلوده است و امروز آیت‌الله العظمای شماست.... خانم حقیقت‌جو فراموش کرده‌اند که یکی از کسانی را که امروز دوستان اصلاح‌طلب ما جزو رهبران خود می‌دانند در آن زمان دادستان کل انقلاب بود. بله آقای موسوی خویینی‌ها را می‌گویم. ..... خانم حقیقت‌جو، شش سال پیش به دوستان اصلاح‌طلبم در ایران می‌گفتم و امروز به شما می‌گویم که رهبران شما خائن‌اند. رهبران شما آلوده تر از آنند که بتوانند ادعای اصلاح طلبی داشته باشند، حتی اگر بخواهند.»

وی پای خود را فراتر از اتهام زنی به مسئولین آن زمان گذاشته و به امام خمینی (ره) و یادگار ایشان نیز توهین می‌کند: « آنروزها خیلی‌ها می‌دانستند که هر چه تباهی و جنایت در این کشور اتفاق می‌افتد همه منویات آن پدر (خمینی) و آن پسر (سید احمد) است....دهه شصت، که دهه حاکمیت بلامنازع آن پدر و آن پسر بود را به جرأت باید تونل وحشت تاریخ معاصر ایران نامید.»

هراتی در بحبوحه فتنه 88 با نگارش نامه‌ای در مورد زنده کردن نام امام توسط کروبی به او می‌گوید: «تورا به خدا نه در زنده کردن او و نه در زنده کردن "امام" نکوشید که این" امام" زنده شدنی نیست بلکه افیون مرگی است که طرفداران خود را به محاق نیستی می‌کشد.»

وی عصبانیت خود از صحبت‌های مهاجرانی را پنهان نمی‌کند و می‌نویسد: «سخنان اخیر آقای مهاجرانی که در آن فرموده بودند هر کس امام و روحانیت را قبول ندارد متعلق به جنبش سبز نیست، طاقت از کف ربود»

هراتی با بیان اینکه مهدی کروبی و میرحسین موسوی را مصداق عالمان به قسط می‌داند می‌گوید : «اما جناب کروبی عزیز من دفاع شما و بخش عمده‌ای از دوستان اصلاح‌طلب از" امام خمینی" را نمی‌فهمم....دهه شصت تونل وحشت تاریخ معاصر ایران بود. دهه‌ای که همه خشونت‌ها و جنایت‌ها و تحجرها و بدعت‌های غیر انسانی و ضد توحیدی و شرک‌آلود آن به نام " امام خمینی" در تاریخ ما ثبت و ضبط شده است و کسی را یارای پاک کردن آن از این تاریخ نیست.»

وی با شرک‌آلود خواندن حکم امام خمینی در خصوص ولایت فقیه گفته بود:  سال‌ها پیش از وقوع انقلاب اسلامی "حضرت امام" همه سخنان خود را در کتاب "ولایت فقیه" و فاجعه بارتر از آن در کتاب "کشف الاسرار" گفته بود. اما مگر در آن روزگار کسی جرات این را بخود می‌داد که آن اندیشه‌های سخیف را نقد کند؟

در برخی موارد توهین و اتهاماتی که هراتی به نظام جمهوری اسلامی وارد می‌کند، بیشتر شبیه تخیلات و داستان‌هایی است که در خارج از کشور طراحی و بدون آشنایی و شناخت از درون ایران مطرح می‌شود؛

در هر صورت جای این سؤال باقی است که چگونه چنین فردی که سوابق فعالیت‌هایش علیه نظام جمهوری اسلامی و بنیانگذار آن آشکار است می‌تواند در یکی از بزرگترین دانشگاه‌های کشور که بسیاری از جوانان و دانشجویان در آنجا تحصیل می‌کنند، حکم بگیرد؟ بر اساس شواهد و اظهارات این شخص، وی باید به عنوان یکی از معاندین و ضدانقلاب‌های شناسنامه‌دار دستگیر و محکوم شود و معلوم نیست مسؤولان دانشگاه آزاد با کدامین توجیه عقلانی چنین شخص معلوم‌الحالی را وارد دانشگاه آزاد کرده و به او مسؤولیت واگذار کرده است؟

مسؤولیت یک ضد انقلاب شناسنامه‌دار در دانشگاه آزاد!طه هاشمی نیز در گفتگو با خبرنگار مشرق گفت: بنده از سوابق ایشان اطلاعی نداشتم و به عنوان فردی انقلابی و با سابقه در انقلاب معرفی شده است!

هاشمی همچنین بعد از شنیدن اهانت‌های هراتی به امام خمینی (ره) و دیگر انقلابیون گفت: من سر سوزنی از سوابق ایشان اطلاع نداشتم و کسانی که به من معرفی کردند چنین اطلاعاتی به من ندادند؛ انقلاب و امام خمینی (ره) از خطوط قرمز ما محسوب می‌شوند و اگر سوابق این فرد برای ما مسجل شود، هیچ تسامحی نداشته و وی را عزل خواهیم کرد، ما روی ارزش‌های خود هیچ تعارفی نداریم.

وی باردیگر بر عدم شناخت ایشان از قبل تأکید کرده و گفت: وقتی به من معرفی کردند، چد جلسه با ایشان درباره اسناد صحبت کردیم و به ظاهر انسان موجهی به نظر می‌رسید ولی از افرادی که وی را به من معرفی کردند بعید بوده است چنین شخصی را نامزد مسؤولیت کرده باشند!

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد گفت: ما باکسی عقد اخوت نبسته‌ایم و اگر به نتیجه قطعی برسیم به طور قطع برخورد لازم را انجام خواهیم داد.

مشرق در آینده جزئیات بیشتری از سوابق این فرد منتشر خواهد کرد ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 68
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 23
  • ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    0 0
    این شخص الان داخل ایران حضور داره؟؟؟؟ اگر حضور داره بنده حاضرم به سرنوشتی دهها بار بدتر از حجاریان دچار بکنمش که تا آخر عمر پشیمون باشه چرا نامه نوشته
  • ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    0 0
    بیشین تا برسی!!!
  • ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    0 0
    بیشین تا برسی!!!
  • امید ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    0 0
    عجب اوضاع شیر تو شیری شده!! آقایان مردم را با فاز دوم هدفمندی و زمزمه حذف یارانه ها سرگرم کرده اند، و پشت پرده هرکاری می خواهند می کنند
  • انقلاب حسینی انقلاب خمینی ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    0 0
    منم حاضرم حتی منتصب اون هم شایسته است اگر حضور داره و کسی مطلع هست بگه تا دیگه کسی جرات نکنه هرچی از دهن کثیفش درمیاد بگه این رو به گوش اون منتصب ایشون و سفارش دهنده هاش هم برسونید پدرم در راه خمینی شهید شد ، خودم هم آرزومه در راه جانشین اش شهید بشم
  • محمد ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    0 0
    بعله از برکات هوای معتدله به مارا خوب ساخته از لونشون بیرون اومدن.
  • دکتر ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    0 0
    تحریم ها انتقام همین اصلاح طلبان از کسانی بود که فتنه 88 رو زمین زدن.... کلی نامه حضرات از داخل به امریکا و غرب برای تحریم فرستادن
  • ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    0 0
    به به! دوستان آقای سعید عسکر و سعید امامی!
  • ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    0 0
    عجب خر تو خری شده!!!
  • میترا1 ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    0 0
    اینکه عذر بدتر ازگناهه ! مگه شما ماشین امضا هستی که هر کید بهت معرفی کردن ............. البته وقتی موسس این دانشگاه به بیراهه میره دیگه از عوامل دون پایه ش انتظاری نیست !
  • محمد ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    0 0
    اگه نميشناختيش و به شما معرفي کردن(دستور دادن) لطف کن بگو کي و از کجا به شما دستور انتصاب افراديکه نميشناسيد رو داده است؟! آيا اين دستور از مراجع رسمي به شما رسيده يا مراجع غير رسمي؟! مگر شخص شما، قانوناً نبايد مسئوليت عملکرد خويش را به عهده بگيرد؟! آيا تحت فشار به انتصابات مي‌پردازيد؟! اگر در ادعاي خود صادق بوده و به مردم وفاداريد، حقايق را به خاطر پست‌ها پنهان نکنيد. اگر نه که هچ!
  • ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    0 0
    واقعا جناب هاشمی خسته نباشن ! ولی کلا خوشبحالشون !هرکی توفتنه حضورفعال داشت یا رفت خارج نونش تو روغن شد یا بعدازچهارسال تو این مملکت پست گرفت !
  • ايمان ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    0 0
    آقاي طه هاشمي، خط قرمز جنابعالي انقلاب، امام و رهبري نيست. خط قرمز شما و آقاي ميرزاده، آقاي هاشمي رفسنجاني و فرزندان ايشان هستند. خدا شما را به را راست هدايت كند
  • میثم ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    0 0
    من که باور ندارم که این آقا ی هاشمی راست می گوید . مگر می شود یک آدم رذل را که این همه فحاشی به امام کرده را کسی نشناسد و به این راحتی مسئولیت داد .
  • sina ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    0 0
    «حماسه سیاسی» را که مردم انجام دادند و «حماسه اقتصادی» را هم الحمدلله دولت محترم در سبد گذاشته و تحویل مردم داد، فقط مونده «حماسه فرهنگی» که در لایه های مختلف دولت دارند خلق می کنند!
  • ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    0 0
    واقعا چرا تابستان 67 یک عده که تو زندان بودند اعدام شدند؟
  • مجتبی ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    0 0
    مشرقیها زمان احمدی نژاد لال بودید حالا شدید وکیل ملت و نظام نون به نرخ روز خوردن هم حدی داره
  • مسلم ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    0 0
    عذر بدتر از گناه دقیقا اینجا صدق میکنه میگه من نمیشناختمش به من معرفی کردن ملاک انتخاب مدیران در دولت جدید!!
  • همدرد ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    0 0
    خدا به داد این ملت برسد مسئولیت می دهند اما بررسی نمی کنند!!!!!اما برای استخدام ابداریچی یک انسان بدبخت وبیچاره از هفت خان رستم باید بگذرد حال برو ببیم معرف وی کی بود
  • جعفر300058 ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    0 0
    دوستان سعید عسگر اصلاح طلب نه! اما از دوستان سعید امامی مظلوم هستیم. با نظر ناشناس موافقم, هرچند این اراذل سبز ارزش گوشمالی هم ندارند.
  • ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    0 0
    یه منافق وطن فروش که قصد شورش داشتن اعدام شدن. البته واجب تر از اونها سبزک های امثال هراتی هستن که شرشون زودتر باید کنده بشه
  • بیزار ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    0 0
    همه کسانی که نظام اسلامی دوست دارند باید مواظب این دانشگاه باشند تا دوباره مشکلات پبش نیاد مثل سال ۸۸
  • ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    0 0
    برای دستگاه قضایی و دادستان کل کشور عمیقا متاسفیم. این اراجیف کاملا وصف مجرمانه دارد.
  • ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    0 0
    وای دیگه قابل اغماض نیست بگذارید بیاد ببینیم کی هست
  • ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    0 0
    مگه میشه معاون فرهنگی دانشگاه ازاد از این موضوع خبر نداشته باشه .
  • ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    0 0
    بهت منفی دادم چون احساس کردم نفوذی هستی .
  • قادی ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    0 0
    جای تاسف داره که هیچ نهاد یا ارگانی به این عزل و نصب ها نظارت نداره خدا میدونه تو لایه های مختلف مدیریتی کشور چقدر از این وطن فروش ها نفوذ کردند تا نقشه یه فتنه دیگه بکشن؟
  • ali ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    0 0
    برادران البته از اینجور کارها و بخور بخورها تو دانشگاه آزاد زیاده بدبخت ماها که پولمونو تودانشگاه آزاد حیف و میل میکنن بعدشم میگن شهریه ها کمه
  • ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    0 0
    مشرق کاش می پرسیدی کدوم خائنی ایشون رو معرفی کرده ، در ضمن وای به حال مسئولی که اینقدر کم اطلاع هستش !
  • ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    0 0
    اون موقع تو کر و کور بودی و یا مشغول فتنه بودی و نمی دیدی !
  • ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    0 0
    اینجور ادما رو بدید به ملت تا تیکه تیکشون کنن تا کی تسامح بدید تا ما خودمون قانون رو در مورد اونا اجرا کنیم این مملکت به یه سیستم پلیسی قوی نیاز داره تا عدالتو در مورد هتاکین به انقلاب و امام اجرا کنه تا کی نرمش اینا رو باید در دم و بدونه محاکمه اعدام کرد
  • ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    0 0
    یشه یکی برا من داستان جنایتای 67 رو بگه چی بوده !؟!
  • زاهدیان ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    0 0
    مشرق جان یک اطلاعاتی هم در مورد انتصاب بعضی از طرفداران فتنه در مناطق اموزش و پرور ش شهر تهران و بعضی از شهر ها بنویس
  • افشین تهران ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    0 0
    مردم دلشون خوشه که بچه هاشون رو میفرستن دانشگاه.ببین زیر دست کی باید این بچه های معصوم تربیت بشن.همین میشه که از احساسات اینها استفاده ابزاری میکنن.
  • ناشناس ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    0 0
    کلا" این دولت برای فتنه گرها اشتغال آفرینی کرده است ! روحانی مچکریم !!!
  • علی ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    0 0
    تبریک به اکبر هاشمی و حسن خمینی هیات امنای دانشکاه
  • ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    0 0
    مگه ميشه نشناسد!!!!صداقت در دولت راستگويان!!!!!؟!!!!!!
  • ایرانی ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    0 0
    دانشگاه یا لانه زنبوره
  • محمد22 ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    0 0
    آقاي طه هاشمی! يا خودت رو اصلاح كن يا اطافيانت رو عوض كن اين ديگه خيلي جالب بود از دانشگاه آزاد انحصاري غير از اين توقع نداريم
  • ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    0 0
    این دست پرورده آقای خاطراته
  • ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    0 0
    حواسته چی می گی مملکت قانون داره ماهم یکسری تکفیری نیستیم . این حرفا رو می زنی بهت مارک می زنن ....
  • ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    0 0
    برو تاریخ معاصرو بخون ..بعدش ماجرای عملیات مرصاد ....همه جواباتو می گیری ...
  • ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    0 0
    از دانشگاهی که آل هاشمی متولی آن هستند این چیزها بعید نیست
  • ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    0 0
    از این چیزا تو دولت روحانی زیاد خواهی د دید
  • ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    0 0
    شناختی از ایشان نداشتم ، معرفی کردند ...!!! به قول حضرت فامیل دور : من دیگه حرفی ندارم
  • عبداله پورجمال ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    0 0
    چطور میشه ؟؟؟ مگه از وزارت اطلاعات استعلام نکردن ؟؟
  • ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    0 0
    طه هاشمی نیز در گفتگو با خبرنگار مشرق گفت: بنده از سوابق ایشان اطلاعی نداشتم و به عنوان فردی انقلابی و با سابقه در انقلاب معرفی شده است! میشه بگی کی این عجوبه را به شما معرقی کرده است؟
  • ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    0 0
    اف برشما
  • ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    0 0
    طه هاشمی نیز در گفتگو با خبرنگار مشرق گفت: بنده از سوابق ایشان اطلاعی نداشتم و به عنوان فردی انقلابی و با سابقه در انقلاب معرفی شده است! میشه بگی کی این عجوبه را به شما معرقی کرده است؟
  • ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    0 0
    اف برشما
  • حقجو ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    0 0
    عوامل فتنه چراغ خاموش بطورپىگىرمشغول كارند مردم بهوش باشىد !!!
  • شفق ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    0 0
    کجای کارید که در آموزش و پرورش، همراهان فتنه در حال درو کردن پستهای مدیریتی هستند و حتی به مدیران مدارس هم رحم نمی کنند. مخالفان فتنه و همراهان نظام در حال شناسایی برای ترد و تنبیه هستند.
  • دانشجو دانشگاه آزاد ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    0 0
    هرچی مشکل دار محکوم و زندانی بودن جمع شدن تو این دانشگاه آزاد ا.م، ف.ص منصوبین همین اقا تو دانشگاه آزاد هستند از همه بدتر اون مشاورشه که مشکلاتش همه کارمندان دانشگاه آزاد میدونند چه دانشگاه گل و بلبلی داریم
  • ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    0 0
    دوره این خشونت ها گذشته . باید نقد بشه .
  • ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    0 0
    سعید امامی مظلوم !!!!!!!
  • ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    0 0
    چون کسی به لزوم حمایت از زندانی که محاکمه شده و داره محکومیتشو میگذره متعهد نبود .
  • ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    0 0
    قانون کشورمون خودش مجری داره خیلی وقته دوران ملوک الطوایفی گذشته ببم جان !
  • ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    0 0
    وای اگر معلوم بشه سایت مشرق اشتباه گرفته
  • ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    0 0
    وای اگر معلوم بشه سایت مشرق اشتباه گرفته
  • ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    0 0
    مگردانشگاه آزاد بازرسي وحراست نداره .؟ مشرق مطمئن هستي اين هراتي همون هراتيه شايد تشابه اسمي دارند اونوقت اگر اينطورباشه تومديون وقتي هستي كه از مخاطبانت تلف ميكني ضمن آنكه تهمت نابجا هم وارد كردي به يك بنده خدا.
  • بیتا 0 ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    0 0
    این سه سال تمام شود، دوباره دست طمع فتنه گران را کوتاه میکنیم
  • جعفر قاسمی بوسجین ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    0 0
    اقا شما همه کار هاتان همینطور است دست های چدنی در دستکش مخملین ادعای روشنفکری می کنید بیشترین تهدید را برای روشنفکران دارید ادعای تخصص و تدبیر می کنید و به دیگران مانند تهاجم تبلیغاتی غربی را دارید کار هاتان همه بی تدبیری است مانند همین انتصاب با اینکه کوچک است ولی چه هزینه ای داشته برای مردم الان من هر روز نامه ای و یا سایت مراجعه می کنم از ان مطب نوشته دوست عزیز ایا این روش اصلا عاقلانه در مدیریت کشور است که بعد با عذر خواهی از ان بیانجامد دوست عزیز اگر این اتفاق در کره کشور کافر اتفاق می افتاد مسئول ان استفاء می داد ول شما سر جای خود هستید
  • حسین ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    0 0
    این رو را از مراکز آموزشی کشور اخراج کنید این فتنه گر بی آبروبه بهترین بنده خدا حضزت امام توهین می کند
  • مهدی90085 ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    0 0
    بلاخره این دااااااانشگاه آآآآآآآآآآآآزاد اااااااااااااسلامی همچین جونوری راهم برای تکمیل کادر خود نیاز دارد سخت نگیرید
  • mn ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    0 0
    سعید حجاریان به دستور خودش برای مظلوم نمایی جانباز اصلاحات تو هم موقع نیاز از طرف اصلاح طلبان خبر خواهی شد برای ضربه زدو به حزب الله
  • رضا ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
    0 0
    مسعود کشمیری که قاتل شهید رجایی و باهنر بود را هم عده ای ناشناس به نخست وزیری آنزمان معرفی کرده بودند . و گفته بودند بسیار انقلابی است و نماز جمعه اش ترک نمیشود. بعدا معلوم شد نه خودش نماز خوان بوده و نه خانواده اش . تازه مادرش هم از خارج عکسهای زننده به عنوان تبریک برای پسرش میفرستاده . مملکت نیاز به امثال شهید اسدالله لاجوردی داره . منافق شناس قهار . خدا رحمتش کند.
  • ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
    0 0
    خدا رو شکر روز به روز بیشتر نشون میدید چه کاره هستید
  • مجتبی ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    0 0
    تویی که حتی از انتشار اسمت می ترسی دیگه سکوت کن یاد گرفتین فقط به مخالفان نظراتون بگین فتنه خجالت برای همین روزاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس