کد خبر 307100
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴

کارآگاهان آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان با فاش‌کردن هویت زن سوخته، متهمان به قتل وی را نیز دستگیر کردند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، در پانزدهم اسفند سال گذشته کشف جسد سوخته زنی حدود 40 ساله در شهرستان شفت به پلیس آگاهی استان گزارش شد، کارآگاهان آگاهی با توجه به حساسیت موضوع در محل حاضر شده و در بررسی‌های خود هویت این زن را که بنا به اظهار پزشکی قانونی با یک رشته سیم خفه و بعد مورد اصابت چندین ضربه چاقو قرار گرفته بود، لیلا 45 ساله اعلام کردند.
 
سرهنگ فرهاد فلاح کریمی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان درخصوص جزئیات این خبر گفت: کارآگاهان آگاهی در تحقیقات خود بنا به اظهارات برادر متوفی دریافتند که این زن برای مراجعه به دندانپزشکی از خانه خود خارج و دیگر هیچ وقت به منزل باز نگشته است.
 
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه پیدانشدن هیچ اثری از سرقت متهم یا متهمان به قتل کار را برای کارآگاهان مشکل می‌کرد، افزود: کارآگاهان در تحقیقات سرنخی از یکی از متهمان به قتل این زن بدست آورده و وی را دستگیر کردند.
 
فلاح کریمی هویت فرد دستگیر شده را عباس 31 ساله اعلام و بیان کرد: متهم در اعترافات خود عنوان کرد که چون از قبل من و دوستم با این زن آشنایی داشتیم به انگیزه سرقت طلاهای وی که بالغ بر 50 میلیون ریال می‌شد، او را سوار خودرو کرد و بعد از خفه‌کردن و زدن چند ضربه چاقو به وی، او را با گازوئیل به آتش کشیده و از ترس قبل از سرقت، صحنه جرم را ترک کردیم.
 
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه همدست 27 ساله این متهم نیز دستگیر و به همدستی در قتل اعتراف کرد، گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس