کد خبر 306957
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶

سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت از دستگیری نوجوانانی خبر دادکه به علت نزاع بر سر ازدواج با دختری خودرو مردم را تخریب کردند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سرهنگ علی احمد نادری سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت 22:30 یازدهم اردیبهشت ماه امسال،‌ مرکز فوریت‌های پلیس 110 خبری گزارش مردمی مبنی بر تخریب 8 دستگاه خودرو در منطقه نارمک را دریافت کرد.

وی با بیان اینکه با توجه به حسایت موضوع بلافاصله بلافاصله رئیس کلانتری 127نارمک به همراه معاونت پیشگیری و سرگشت وقت در محل حاضر شد گفت: بررسی‌های اولیه نشان داد که چهار دستگاه پراید، یک دستگاه پژ‍و 405 و یک دستگاه پیکان ، یک دستگاه پرشیا و یک دستگاه 206 که اکثرا از قسمت شیشه عقب در میدان 96 و 98 ، تخریب شده بودند.

سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت افزود: درتحقیقات محلی مشخص شد که چند روز پیش فی ما بین دو جوان 18 ساله به نام های آرش و سیاوش در گیری بر سر ازدواج با دختری به نام "لیدا"رخ داده و آرش به همراه دو نفر دیگر اقدام به تخریب خودروهای فوق کرده است .

وی افزود: در این راستا بررسی به عمل امد ماموران موفق شدند سیاوش را در یکی از قهوه خانه‌های محله نارمک دستگیر و آرش را نیز در منزل خود واقع در محله نظام آباد دستگیر کنند و پرونده متهمان ضمن تحقیقات مقدماتی حسب دستور مقام قضایی جهت بررسی بیشتر در اختیار ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • manamhamintor ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
    0 0
    bayad yek fas kotakeshon bezanan ta befahman senne bozghalegi senne ezdevaj nist
  • معین ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
    0 0
    حالا مثلا زود ازدواج کنن چی میشه؟ بهتر از اینه که به خطا و خلاف بیفتن !!! از همین الان که زن می خواد باید زنش بدن هواسشونم باشه زیر سرش بلند نشه هم دختر هم پسر .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس