کد خبر 302531
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹

صبح امروز واژگونی یک دستگاه خودروی MVM در اتوبان همت خبردار شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در ساعت 4:4 دقیقه صبح امروز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران از حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی MVM در شرق و غرب اتوبان همت مطلع شد و بلافاصله ایستگاه 55 عازم محل حادثه شد.  
 
جلال ملکی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه خودروی MVM‌ به علت نامشخصی از مسیر اصلی اتوبان منحرف و پس از برخورد با گاردریل واژگون و راننده نیز در داخل خودرو محبوس می‌شود.

وی اذعان کرد: آتش‌نشانان بلافاصله پس از مصدود کردن اتوبان خودرو را که در وضعیت خطرناکی قرار داشت ایمن‌سازی کردند و به حالت اولیه برگرداندند و راننده را نیز با کمک تجهیزات از داخل خودرو خارج کردند.

این مقام مسئول در آتش‌نشانی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در این حادثه راننده آسیب زیادی ندیده بود و عملیات در ساعت 4:57 دقیقه به پایان رسید.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس