کد خبر 302458
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه در سال 93 بخش مهمی از معلولان صاحب مسکن خواهند شد، گفت: در 3 ماه آینده بالغ بر 30 هزار واحد مسکونی به مددجویان واگذار خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به برنامه عملیاتی و اجرایی سال 93 سازمان بهزیستی کشور در سطوح ملی و استانی اظهار داشت: این برنامه آماده بهره‌برداری شده است.

وی تصریح کرد:این برنامه مبتنی بر اسناد بالادستی از جمله برنامه راهبردی سازمان تهیه شد و وجه ممیز برنامه سال 93 توجه و اهتمام ویژه به فرمایشات مقام معظم رهبری و کاربست سیاست‌های دولت محترم تدبیر و امید است.

هاشمی گفت:از ویژگی‌های برنامه 93 که بزودی به استان‌ها جهت اجرا‌ ابلاغ خواهد شد می‌توان به لحاظ اقتصاد مقاومتی و همچنین مدیریت جهادی و فعالیت‌های گسترده میدانی اشاره کرد و با عنایت به نامگذاری سال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی توسط مقام معظم رهبری، افزایش بهره‌وری به واسطه اصلاح بهبود فرآیندها از اهم اقدامات سازمان خواهد بود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطر نشان کرد:پرداختن به امور فرهنگی جامعه هدف سازمان و توانمندسازی فرهنگی آنان در کنار سایر مؤلفه‌های توانمندسازی از دیگر برنامه های سازمان در سال 93 به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: سازمان بهزیستی به عنوان تخصصی‌ترین سازمان اجتماعی کشور در سال 93 اقدام به توسعه گفتمان اجتماعی در راستای افزایش مشارکت اجتماعی خواهد کرد. در واقع توسعه فعالیت‌ها با مشارکت نهادهای غیر دولتی و شبکه خیرین از برنامه‌های اصلی سازمان خواهد بود.

هاشمی بیان داشت:از ویژگی‌های برنامه سال 93 نوسازی فعالیت‌های سازمان بواسطه تقویت فعالیت‌های اثرگذار و حذف فعالیت‌هایی خواهد بود که فاقد اثرگذاری لازم بر جامعه هدف خواهد بود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت:در سال 93 جهت افزایش بهره‌وری در سازمان تا جایی که ممکن باشد به سمت فعالیت‌های الکترونیکی خواهیم رفت و بدین وسیله خدمات شفاف‌تر و همچنین سریعتر و با قدرت پاسخگویی بالاتر به جامعه هدف عرضه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در سال 93 بخش مهمی از معلولان صاحب مسکن خواهند شد، گفت: در 3 ماه آینده بالغ بر 30 هزار واحد مسکونی به مددجویان واگذار خواهد شد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس