کد خبر 300020
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵

کلینیک دندانپزشکی ویژه مبتلایان به اچ ای وی (ویروس ایدز) در مرکز بهداشتی جنوب تهران راه اندازی شد.

به گزارش مشرق، دکتر قیوم زاده رییس مرکز بهداشت جنوب تهران با بیان این که کلینیک دندانپزشکی ویژه مبتلایان به اچ ای وی (ویروس ایدز) با تعرفه دولتی خدمات دندانپزشکی را برای بیماران اچ ای وی ارائه می دهد گفت: بیشتر مبتلایان به این ویروس برای مراجعه به دندانپزشکی مشکل دارند یا از ترس این که پذیرش نشوند بیماری خود را اعلام نمی کنند که مشکلاتی را برای بقیه مراجعه کنندگان در پی دارد؛ بنابراین راه اندازی این کلینیک را در برنامه کاری خود قرار دادیم.

وی افزود: بیماران اچ ای وی می توانند با معرفی نامه هایی که از مرکز مشاوره بیماری های رفتاری بیمارستان امام خمینی (ره) یا مرکز بهداشت جنوب تهران دارند برای دریافت خدمات دندانپزشکی به این مرکز مراجعه کنند.

دکتر قیوم زاده خاطر نشان کرد: در کنار این خدمات،کسانی که مشکوک به اچ ای وی هستند می توانند از خدمات مشاوره ای مرکز بهداشت جنوب تهران نیز استفاده کنند.

دندانپزشکی و مرکز مشاوره بیماری های رفتاری مرکز بهداشت جنوب تهران با نام مرکز بهداشتی درمانی شهید احمدی با تلفن های شماره ۵۵۸۵۶۸۱۸ و۵۵۸۲۴۰۳۰ در خیابان قلعه مرغی، خیابان زمزم، چهار راه صالح نیا، کوچه باغ واقع شده است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس