کد خبر 299974
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق گسترده یک منزل مسکونی در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی در این باره گفت: به دنبال اعلام یک مورد حادثه حریق در ساعت 22:48 جمعه شب، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه‌های 13، 83 و 90 را به همراه گروه نجات 2 و دو بالابر و تشک نجات به محل حادثه که یک ساختمان سه طبقه مسکونی در محله خزانه خیابان ابریشم‌ بود، اعزام کرد.

وی با بیان اینکه محل حادثه زیرزمین 50 متری این ساختمان بود که به انبار نگهداری از پوشال کولر تبدیل شده بود، گفت: این انبار کاملا شعله‌ور شده و با توجه به جنس مواد، دود زیادی تمامی طبقات را در بر گرفته بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به محبوس شدن دو تن در طبقات بالایی این ساختمان، گفت: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص، دو مرد 35 و 65 ساله را که به شدت دچار مشکل تنفسی شده بودند، از مرگ نجات داده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

ملکی افزود: گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز شعله‌های آتش در زیرزمین این ساختمان را به کمک آب و کف مخصوص به طور کامل مهار و اطفا کرده و به عملیات خود خاتمه دادند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان در ساعت 3:48 بامداد به عملیات خود پایان دادند، گفت: علت این حادثه پس از انجام اقدامات کارشناسی، بررسی و اعلام خواهد شد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس