کد خبر 283652
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۲

فرمانده‌ی انتظامی فارس گفت: پلیس فارس فرد شروری را که با راه‌اندازی باند سارقان مسلح، نسبت به شرارت در شهرستان شیراز اقدام می‌کرد دستگیر کرد.

به گزارش مشرق، سردار« سیروس سجادیان» گفت: در تاریخ 21 دی‌ماه، مأموران از وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح در یک پاساژ واقع در یکی از خیابان‌های مرکزی شهرشیراز مطلع و برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از تحقیقات مشخص شد سه نفر به نام‌های «ن – د» و برادرش «ن – د» به اتفاق و فرد دیگری به نام «ح – غ» با سلاح گرم و سرد وارد پاساژ شده و نسبت به تیراندازی و سپس فردی را به نام «پ – ن» با چاقو مجروح و متواری اقدام شده‌اند.

فرمانده‌ی انتظامی فارس گفت: دستگیری ضاربان در دستور کار مأموران قرار گرفت و با انجام تحقیقات مشخص شد آنها اهل آبادان و مقیم شیراز هستند و با تشکیل یک باند سارق مسلح نسبت به سرقت اقدام می‌کنند.

سجادیان افزود: در بررسی سوابق و استعلام‌ها مشخص شد اعضای این باند سارق مسلح دو فقره سرقت مسلحانه یکی بوسیله‌ی سلاح شکاری و دیگری بوسیله قمه و اسلحه کلت کمری از دو باب مغازه و مجروح کردن دو نفر از شهروندان را در هنگام ارتکاب این سرقت‌ها در پرونده دارند.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی مأموران متوجه شدند متهمان «ن – د» و «ح – غ» در شهر آبادان مخفی و با هماهنگی انجام شده هر دو متهم توسط مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آن شهرستان دستگیر و به شیراز منتقل شدند.

فرمانده‌ی انتظامی فارس با بیان اینکه سرقت مسلحانه موتورسیکلت از مأموران بسیج در هنگام انجام مأموریت از دیگر سوابق اعضای این باند سرقت است، اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده از دو سارق دستگیر شده سرقت‌های فوق با همدستی «ن – د» از آنها کشف شد.

سجادیان افزود: با توجه به شرارت‌های انجام شده توسط اعضای این باند سارق مسلح، دستگیری دیگر هم‌دست آنها در دستور کار قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی مأموران متوجه شدند وی در منزلی واقع در یکی از خیابان‌های جنوبی شیراز مخفی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در یک عملیات غافلگیرانه این سارق مسلح متواری نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی یک عدد افشانه فلفلی و یک تیغه شمشیر کشف شد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس