معاون امور بسيج و فرهنگ دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: اصلي‌ترين تلاشي كه اكنون آمريكا به كار گرفته، مخدوش جلوه دادن چهره اسلام در جهان است و عربستان نيز در اين مسير او را همراهي مي كند.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، سردار سيد مسعود جزايري پيش از ظهر شنبه در نشستي خبري در جمع اصحاب رسانه استان يزد اظهار داشت: تلاش استكبار جهاني و در راس آن آمريكا، اين است تا چهره اي مخدوش از اسلام در افكار عمومي ايجاد كند و متاسفانه عربستان نيز به عنوان يك كشور به ظاهر اسلامي، در اين امر كمك بزرگي به آمريكا مي‌كند و تاكنون نقش بسيار مهمي را در اين زمينه ايفا كرده است.

وي عنوان كرد: علماي اسلام واكنش‌هاي بسياري به اين اقدام استكبار جهاني و همراهي‌هاي وهابيون و تكفيري‌ها نشان داده‌اند اما اميدواريم تلاش بيشتري شود تا اين افراد نتوانند افكار پوچ خود را به اسم اسلام به خورد جهان دهند و از اين طريق به دين مبين اسلام ضربه وارد كنند.

اسلاميت ايران نظام استبدادي را به چالش كشيده است

جزايري از اين اقدام دشمن به عنوان يك تهديد نرم ياد كرد و بيان داشت: جمهوريت و اسلاميت ايران، نظام استبدادي را با چالش مواجه كرده به همين دليل استكبار جهاني و در راس آن آمريكا، به دنبال ضربه زدن به اسلام است و مي خواهد آن را از سر راه خود بردارد.

وي تصريح كرد: دشمن در اين مسير همه راه ها را نيز آزموده و در عرصه هاي مختلف از جمله سخت افزاري و نرم افزاري نيز وارد شده است.

معاون امور بسيج و فرهنگ دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح با اشاره به اينكه در تهديد نرم، نخستين موردي كه بايد مدنظر قرار گيرد، توانايي ها و شاخصه هاي دشمن است، بيان كرد: بايد ببينيم توانمندي هاي دشمن چيست و بر اساس چه مدل مهندسي مي خواهد با ما مقابله كند.

تلاش استبداد براي جایگزینی اسلام با سيستم هاي ابرسرمايه‌داري در ايران

وي با بيان اينكه دشمن سلاح و الگوي ما را اسلام مي‌داند به همين دليل در تهديداتش از روش اسلام ستيزي استفاده مي‌كند، بيان كرد: دشمن تلاش مي‌كند تا با كنار زدن اسلام، سيستم هاي ابرسرمايه داري و صهيونيزم بين‌الملل را حاكم كند و از اين نوع مديريت در اداره جهان استفاده كند.

جزايري با بيان اينكه دشمن ابتدا در جنگ سخت، اين هدف را به رقابت گذاشت اما ناكام ماند زيرا همين عنصر اسلام، جمهوري اسلامي ايران را از بسياري گزندها مصون نگه داشت، عنوان كرد: دشمن پس از شكست در جنگ سخت، جنگ نرم را در دستور كار خود قرار داد و اكنون به دنبال ايجاد تغيير در نظام اسلامي و به نابودي كشاندن آن است.

وي تصريح كرد: تغييري كه دشمن به دنبال آن است، تغيير در فرهنگ، دين، رفتار، بصيرت، معرفت و... است و مي‌خواهد با از بين بردن عناصري چون بصيرت و معرفت ديني، جامعه اسلامي ما را به آنجا كه مدنظر خودش هست، هدايت كند.

عبور از گردنه اسلام ستيزي به نفع بشريت و جهان است

معاون امور بسيج و فرهنگ دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح ادامه داد: دانشگاهيان، اصحاب بصيرت و معرفت بايد تلاش كنند تا در اين مرحله دشمن را با ناكامي مواجه كنند زيرا عبور از اين گردنه مي تواند نقشي بسيار مهم براي جهان و بشريت داشته باشد.

وي در مورد فتنه و فتنه‌انگيزي‌هاي دشمنان داخلي و خارجي نيز عنوان كرد: تمام موارد در اين زمينه به طور كامل بايد رصد شود تا بتوانيم اطلاعات كاملي از تحركات دشمن داشته باشيم.

جزايري تصريح كرد: در مجموعه نيروهاي مسلح، نقاط رصد در عرصه هاي فتنه شكل گرفته و نسبت به تحركات امنيتي و اطلاعاتي دشمن، اشراف كامل داريم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
    0 0
    دلمان شاد و مطمئن شد. «وَ نُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الَْْرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِينَ » « و اراده ما بر اين قرار گرفته است كه به مستضعفين نعمت بخشيم و آنها را پيشوايان و وارثين روي زمين قرار دهيم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس