کد خبر 259726
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۳

فرمانده سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی گفت: در پایان این هفته مردم برخی نقاط از شهرهای مختلف آذربایجان شرقی صدای انفجار خواهند شنید که این صداها مربوط به رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر خواهد بود.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا،  سردار ابراهیم عسگر کریمیان در نشست هماهنگی رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر سازمان بسیج مستضعفین، هدف از اجرای این رزمایش را ارزیابی و تقویت آمادگی نظامی برای مواقع بحرانی دانست.

وی با تاکید بر لزوم صیانت از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران در صورت تعدی به خاک کشور، با جواب دندان‌شکن روبرو می‌شوند.

فرمانده سپاه استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه "انقلاب اسلامی رنگ دینی و فرهنگی دارد"، افزود: دین محصور در مرزهای جفرافیایی نیست و انقلاب اسلامی با الهام از اسلام ناب محمدی(ص) تشکیل شده است.

کریمیان ادامه داد: با توجه به جهانی بودن انقلاب اسلامی، جهانی می‌اندیشیم و باید توان مبارزه، مقاومت در همه حوزه‌های نظامی، سیاسی، اقتصادی، فناوری و دیگر عرصه‌ها را در رکاب امام زمان(عج) داشته باشیم.

وی در ادامه، «بسیج، ولایت و استقامت» را شعار این رزمایش عنوان کرد و گفت: رزمایش گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس و کوثر با حضور 55 گردان، متشکل از خواهران و برادران و با رمز «لبیک یا رسول‌الله (ص)» در استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

به گفته وی، رزمایش الی بیت‌المقدس روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته، بصورت همزمان در همه نواحی و شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس