رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آقایانی که روی کار می‌آیند، اگر راه شهدا را ادامه ندهند، زمین خواهند خورد و وقایع انقلاب اسلامی این موضوع را اثبات کرده است.

 به گزارش مشرق، سردار محمدرضا نقدی با سفر به استان یزد در دیدار با خانواده شهیدان دهقان و رشیدی‌فر اظهار کرد: پیشرفت امروز در انقلاب به خاطر شهداست که اصل کار توسط آنها انجام شده و پیشرفت‌های امروز از ظواهر آن است.

وی اضافه کرد: منزل شهدا و این خانه را که سه شهید منسوب به این خانواده است، قطعه‌ای از بهشت است. اتفاقی که در تاریخ تکرار نشده و در ایران بوقوع پیوسته، ایستادگی یک کشور و ملت به تنهایی در مقابل همه ابرقدرت‌های زمان و پیروزی بر همه آنهاست.

نقدی این اتفاق را منحصر به فرد در دنیا و مدیون اخلاص شهدا دانست و اظهار کرد: شهدا جنگاوران و تکاوران خیلی حرفه‌ای نبودند بلکه اخلاص داشتند و با همان اخلاص و ایمان، همچنان تا امروز در فراز و نشیب‌های انقلاب اسلامی برای ملت دعا می‌کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه "هرکسی با انقلاب درافتد شکست او قطعی خواهد بود"، خاطرنشان کرد: آقایانی که روی کار می‌آیند اگر راه شهدا را ادامه ندهند، زمین خواهند خورد که وقایع انقلاب اسلامی این موضوع را اثبات کرده است. ان‌شاءالله به برکت شهدا و اخلاص خانواده شهدا، این انقلاب به هدف نهایی خود برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس