کد خبر 259254
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۰

رییس ستاد کل نیروهای مسلح خطاب به دولت‌مردان آمریکا گفت: بازگشت به منطق آزادی و برابری انسان ها و حرکت در چارچوب قوانین حقوق بین الملل کشورها، راه درستی است که باید انتخاب کنید.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، سرلشکر حسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح، طی سخنانی با انتقاد از رویکردها و اظهارات برخی مقامات آمریکایی و نوع نگاه آنان به منافع ایالات متحده بیان داشت: منطق جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا، منطق فریبکاری است. او می گوید ما برای منافع آمریکا هرکار لازم باشد انجام می‌دهیم.

وی افزود: مگر مردم آمریکا برده شما هستند که به انحای مختلف از آن ها جاسوسی می کنید؟ مگر مردم فرانسه و آلمان برده شما بودند که جاسوسی از مقامات و مردم فرانسوی و آلمانی را مجاز دانستید؟

فیروزآبادی با اشاره به حمله آمریکا به کشورهای افغانستان و عراق ادامه داد: آیا لشکرکشی به افغانستان و عراق و گرفتن جان ده‌ها هزار مردم بی گناه، منافع شما را تامین کرد؟ شصت سال جاسوسی از ملت ایران و زورگویی به آن ها چه منطقی دارد؟

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: آن چه در سوریه اتفاق افتاد نشان داد که محاسبات شما چندان هم صحیح نیست و دچار اشتباهات فاحش می شوید، بنابراین بازگشت به منطق آزادی و برابری انسان ها و حرکت در چارچوب قوانین حقوق بین الملل کشورها راه درستی است که باید انتخاب کنید.

عضو شورای عالی امنیت ملی با تاکید بر این که "امروز پرده از چهره سلطه گر و استکباری دولت آمریکا کنار رفته است و حرکات و گفتار آنان در معرض دید و افکار عمومی انسان های بیدار شده جهان است" خاطرنشان کرد: اگر خود نمی بینید و احساس نمی کنید، عکس العمل مردم آمریکا، ملت های اروپا و مسلمانان جهان را ببینید. این امواج خروشان مدت هاست با شما حرف می زنند و می خواهند شما را از خواب غفلت بیدار کنند. اگر به فکر هیچ کس نیستید، به خاطر منافع امریکا به این صداها و حرکت ها توجه کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس