کد خبر 259194
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۶

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تلاش ما ارتقاء شبکه بهداشت و درمان ارتش است و همواره درصدد بوده‌ایم تا آخرین پدیده‌ها، فناوری و دانش و تولید علمی را دریابیم و در جهت افزایش سطح پزشکی در جنبه رزمی و بنیه دفاعی لحاظ کنیم.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا،  امیر ‌محمد‌حسین دادرس در حاشیه اولین عمل جراحی به روش بسته در بیمارستان امام رضا(ع) دانشگاه علوم پزشکی ارتش اظهار کرد: برای حفظ بنیه دفاعی کشور باید آخرین پدیده‌های علمی و پزشکی در جهت ارتقاء علمی به کار گرفته شود که در این زمینه ابزار و تجهیزات پیشرفته علمی و پزشکی مورد نیاز را فراهم می‌آوریم.

وی تصریح کرد: ما همواره به شبکه بهداشت و درمان ارتش و ارتقاء آن توجه داشته‌ایم و با نگاه به فضای داخل و خارج کشور همواره درصدد بوده‌ایم تا آخرین پدیده‌ها، فناوری و دانش و تولید علمی را دریابیم و در جهت ارتقاء سطح پزشکی در جنبه رزم و بنیه دفاعی لحاظ کنیم.

دادرس ادامه داد: امروز اقداماتی که در بیمارستان علوم پزشکی ارتش در حال انجام است، از اقدامات ممتازی است که در سطح خاورمیانه بی‌نظیر بوده و عمل جراحی ستون فقرات به روش بسته از جمله آنهاست.

بر اساس این گزارش، معاون هماهنگ‌کننده ارتش همچنین از بخش‌های مختلف بیمارستان امام رضا(ع) و دانشگاه علوم پزشکی ارتش بازدید و بخش ICU این بیمارستان را افتتاح کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس