آیین رونمایی از مقبره شهید گمنام سپاه حفاظت هواپیمایی با حضور سردار گرجی زاده و جمعی از فرماندهان و مسئولین برگزار شد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی سپاه، آیین رونمایی از مقبره شهید گمنام سپاه حفاظت هواپیمایی امروز با حضور سردار علی‌اصغر گرجی‌زاده فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی، حجت الاسلام محمد رضا عباسی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حفاظت هواپیمایی و جمعی از فرماندهان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی انتظامی و نمایندگانی از شرکتهای هواپیمایی برگزار شد.

سردار گرجی زاده در این مراسم با بیان اینکه مفتخریم که میزبان این شهید بزرگوار هستیم، گفت: از زمانی که پیکر مطهر شهید در این مکان تشییع و خاکسپاری شد، سیل برکات و توجهات حضرت باریتعالی نصیب ما شده است.

وی با تاکید بر اینکه بنا بر آیات قرآن شهدا ازجایگاه و درجات والایی نزد پروردگار برخوردارند، اظهار داشت: عنوان شهید گمنام نهادن بر این شهید و سایر شهدا در واقع صحیح نیست، شهدا پرآوازه و نامدارند و گمنام واقعی ما هستیم.

فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی به ذکر خاطره‌ای از شهدای تفحص شده دفاع مقدس و همچنین نگاه ویژه مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) در خصوص توجه به شهدا پرداخت.

در پایان حاضرین در این مراسم با قرائت فاتحه به مقام این شهید بزرگوار ادای احترام کردند.

عملیات احداث مقبره و آرامگاه شهید گمنام سپاه حفاظت هواپیمایی توسط شهرداری منطقه 9 به انجام رسید.

این شهید والامقام در فروردین ماه1361 و در عملیات فتح المبین به فیض عظیم شهادت نائل آمد و در آذر ماه سال 1390 مقارن با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) تشییع و در محل سپاه حفاظت هواپیمایی به خاک سپرده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس