کد خبر 259057
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۳

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ایجاد بازدارندگی فعال و مستمر در برابر دشمنان قسم خورده نظام اسلامی در دریا یک هدف زنجیره‌ای بود که به همت همه دریادلان این نیرو به آن دست پیدا کردیم.

به گزارش مشرق، با هدف بررسی آخرین وضعیت مجموعه ستادی جنگال و برنامه‌های آمادگی رزمی و دفاعی این مجموعه، دریادار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه از این مجموعه دیدار و از نزدیک با مدیران و کارکنان آن به گفتگو نشست.

سردار فدوی در جریان این دیدار ضمن آرزوی توفیق بیش از پیش برای مجموعه جنگال نیروی دریایی سپاه در اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های کوتاه مدت و دراز مدت ندسا در حوزه جنگ الکترونیک، خاطرنشان کرد: ایجاد بازدارندگی فعال و مستمر در برابر دشمنان قسم خورده نظام اسلامی در دریا یک هدف زنجیره‌ای بود که به همت همه دریادلان این نیرو به آن دست پیدا کردیم.

وی افزود: حلقه به هم پیوسته این زنجیره، حفظ و پایداری این وضعیت و برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت است.

فدوی گفت: در شرایطی قرار داریم که باید همه مدیران ما با بهره گیری از ظرفیت همه نیروها، ابتکار و خلاقیت را بیش از پیش به میدان بیاورند و با تعمیق نگرش، برنامه‌های دراز مدت و راهبردهای بلند و وسیع را با قوت و قاطعیت دنبال کنند.

وی تصریح کرد: مدیریت به ویژه در حوزه‌های رزمی و دفاعی زمانی یک هنر به حساب می‌آید که با حداقل هزینه‌ها و امکانات، بالاترین و بهترین نتایج حاصل شود که به لطف خدا در نیروی دریایی سپاه این مهم در بسیاری از بخش ها فراهم شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس