دبیر اجرایی نخستین جشنواره جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا از تجلیل از شخصیت ضداستکباری قاسم سلیمانی در جشنواره جایزه بزرگ "مرگ بر آمریکا" خبر داد.

 به گزارش مشرق، میثم حسنی دبیر اجرایی نخستین جشنواره جایزه بزرگ "مرگ بر آمریکا" با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش اصلی و جانبی برگزار می‌شود، گفت: بخش اصلی و بین‌المللی آن شامل عکس، پوستر و کاریکاتور و بخش جانبی شامل مستند و کلیپ، سرود، مقاله و وبلاگ است. مهلت آثار نیز تا یک آذر ماه است و مراسم اختتامیه 16 آذرماه در لانه جاسوسی تشکیل خواهد شد.

وی افزود: داوران بخش اصلی این جایزه بزرگ در بخش عکس محمود عبدالحسینی، در بخش پوستر محمدحسین نیرومند و در بخش کاریکاتور مازیار بیژنی هستند. در بخش اصلی جوایز نفرات اول در هر بخش 100 میلیون ریال، نفرات دوم در هر بخش 50 میلیون ریال و نفرات سوم در هر بخش 20 میلیون ریال است.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره جایزه بزرگ "مرگ بر آمریکا" ادامه داد: در بخش جانبی نیز جوایز نفرات اول در هر بخش 30 میلیون ریال، نفرات دوم در هر بخش 15 میلیون ریال و نفرات سوم در هر بخش 7 میلیون ریال است.

حسنی همچنین اعلام کرد: در صددیم در مراسم اختتامیه جشنواره از شخصیت ضد استکباری حاج قاسم سلیمانی تجلیل کنیم و تلاش می‌کنیم که وی در این جشنواره سخنرانی کند.

وی با بیان اینکه همایش "مرگ بر آمریکا" نیز 11 آبان در لانه جاسوسی برگزار خواهد شد، اظهارداشت: این مراسم از ساعت 15-17 با سخنرانی حسن عباسی برگزار می‌شود.

حسنی در پایان با بیان اینکه جایزه بزرگ دائمی است، اظهارداشت: دبیرخانه دائمی جشنواره در حزب الله سایبری مستقر است و انشاءالله این مراسم هرساله برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
    0 0
    واقعا متاسفم براتون. جشنواره مرگ بر آمریکا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. آمریکا نبود الان از ترس صدام و طالبان القاعده ایران امنیت نداشت. برد ابر توپ های صدام به مشهد رسیده بود. آمریکا باید یه صورتحساب سنگینی واستون بفرسته. الان بدون وجود ارتش عراق و صالبان آقایی می کنید تو منطقه. جرات نکردید وارد افغانسیتان بشید زمانی که اعضای سفارت ایران رو کشتند. واقعا اینقدر قدر نشناسی
  • طلبه ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    0 0
    ای خاک برسرت که از استکبار تعریف میکنی این همه مسلمان را به کام مرگ فرستادن خدا هدایتت کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس