کد خبر 255407
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۴

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به گشت‌زنی ناوگروه‌های این نیرو در ۳ هزار کیلومتر دورتر از مرزهای ایران، گفت: پاسخ هر کشور متجاوز به حریم آب‌های ایران را می‌دهیم.

 به گزارش مشرق، دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در جمع کارکنان مجموعه آموزشی امیر سرلشکر شهید نامجوی در حسن‌رود، برقراری امنیت در عرصه دریاهای آزاد را مهم خواند و اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار برقراری امنیت ناوگان تجاری ایران در آب‌های بین‌المللی را به عهده دارد.

وی بر ارتقای علم و دانش کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد و افزود: خدمت کردن در عرصه دریا در شرایط جوی نامناسب توان جسمی بالا می‌خواهد و باید به پرورش جسمی کارکنان توجه شود.

دریادار سیاری ایران را امن‌ترین کشور منطقه دانست و تصریح کرد: پاسخ هر کشور متجاوز به حریم آب‌های ایران را می‌دهیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان این که امنیت در مرزهای زمینی و هوایی ایران برقرار است، خاطرنشان کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران فراتر از مرزهای دریایی حضور دارد.

وی انتهای مرزها را ابتدای فعالیت نیروی دریایی ارتش ایران اعلام کرد و گفت: دزدان دریایی در چند روز گذشته به یکی از بزرگ‌ترین نفتکش‌های ایران حمله کردند و با مقابله نیروی دریایی ارتش مواجه شدند.

امیر دریادار سیاری معرفت دینی برای حضور در عرصه‌های بین‌المللی را مهم خواند و بیان کرد: توجه به معنویت و حفظ ارزش‌ها محور اصلی و آمادگی رزمندگی کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش به گشت‌زنی ناوگروه‌های این نیرو در 3 هزار کیلومتر دورتر از مرزهای ایران اشاره کرد و یادآور شد: ناوگروه‌های ارتش ایران اکنون در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب در حال گشت‌زنی هستند.

وی نیروی دریایی ارتش را ادامه دهنده راه شهدا خواند و اظهار کرد: خدمت در نیروهای مسلح و دفاع از مرزهای آبی کشور افتخاری برای کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

دریادار سیاری با اشاره به رزمندگان دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس برای کشور عزت و افتخار آفریدند.

وی حفظ خطوط مواصلاتی ایران در دریا را از وظایف نیروی دریایی ارتش در دوران دفاع مقدس ذکر کرد و یادآور شد: نیروی دریایی ارتش وظیفه پشتیبانی از ناوگان تجاری و نفتکش‌های ایران در دوران دفاع مقدس را بر عهده داشت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش حفظ خطوط مواصلاتی کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های آزاد را به عهده این نیرو خواند و خاطرنشان کرد: ناوگروه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران از ناوگان تجاری کشور در آب‌های بین‌المللی پشتیبانی می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس