خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری‌های خبری به "زمزمه"هایی برمی‌خورند که ميهمان‌‌کردن مخاطبان به این شنیده‌ها خالی از لطف نیست.

*شنیده‌ایم هنگام سخنرانی "باراک اوباما" در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، "حسن روحانی" پای سخنرانی وی خواهد نشست. همچنین کارشناسان بین‌الملل پیش‌بینی می‌کنند هنگام سخنرانی روحانی در روز سوم مهر نیز اوباما حضور خواهد داشت. پیش از این کلینتون در نطق محمد خاتمی حضور یافته بود.

*شنیده‌ایم به جز محمدجواد ظریف که در راستای دیپلماسی عمومی از فضای فیس‌بوک و توئیتر برای ارسال پیام و گفت‌وگو استفاده خواهد کرد دیگر وزرای دولت روحانی از این شبکه‌ها استفاده نکرده و صفحات خود را خواهند بست. در حال حاضر صفحاتی به نام برخی وزرا در فیس‌بوک وجود دارد که واقعی نبوده اما به اسم آنها فعالیت می‌کند.

*در دیداری که علی جنتی با یکی از مقامات ارشد کشورمان داشته است ایشان دو ویژگی مثبت را برای وزیر ارشاد برشمرده‌اند: «اول اینکه شما را با توجه به سابقه حوزوی و آشنایی با قرآن و معارف دینی، فردی متدین می‌دانم. دوم اینکه شما فرزند چهره بی‌بدیل انقلاب یعنی حضرت آیت‌الله جنتی هستید که برای شما مغتنم است.»

*جریان فتنه و اپوزیسیون به‌شدت از سخنان روحانی در مجمع فرماندهان سپاه برآشفته شده‌اند. آنها می‌گویند در میان رؤسای جمهور 24 سال قبل، چنین تجلیلی از خدمات سپاه صورت نگرفته بود. روحانی در این نشست گفت:" سپاه، محبوب دل‌هاست. در دل مردم، با مردم و در کنار مردم است. سپاه توان بسیار عظیمی در نیروی انسانی و حوزه اقتصادی و فرهنگی دارد و هر جا فشاری بر نظام به وجود آید سپاه در مقابل آن مکمل و پشتیبان دیگران است." پخش سخنان روحانی از صدا و سیما باعث آشفتگی بیشتر فتنه‌گران شد. برخی تحلیل‌گران سخنان قاطع روحانی در آستانه سفر به نیویورک را حامل یک پیام جدی برای غرب می‌دانند.

*شنیده‌ایم انتصاب "ربیع فلاح" به عنوان استاندار مازندران، بار دیگر روابط روحانی و ناطق نوری را شکرآب کرده است. ناطق نوری خواستار انتصاب "کیومرث نیازآذری" مدیرکل اسبق اداره اطلاعات استان به عنوان استاندار مازندران بود اما "ربیع فلاح" که مسؤول ستاد انتخاباتی روحانی در مازندران بود به این مسؤولیت انتخاب شد. در تعدادی ازصندوق‌های مازندران روحانی رأی صد در صدی داشته است.

*به دنبال مفقودشدن هفت تن از اعضای کادر منافقین در جریان حمله فرزندان انتفاضه شعبانیه به پادگان اشرف، احتمالات متعددی در این باره مطرح شده که عبارتند از: 1- کشته‌شدن آنان توسط منافقین در راستای یک تسویه حساب درونی 2- اسارت آنان توسط فرزندان انتفاضه و تحویل آنان به دولت مالکی 3- فرار آنان از اشرف و پناهنده‌شدن به یک کشور اروپایی 4- احتمال نفوذی‌بودن آنان و بازگشت به ایران.

* پس از آنکه گزینه‌های معرفی‌شده برای ریاست سازمان اوقاف نتوانستند نظر وزیر ارشاد و رئیس‌جمهور را جلب نمایند، گفته می‌شود حجت‌الاسلام "علی محمدی" رئیس فعلی سازمان اوقاف و امور خیریه در این مسؤولیت ابقا خواهد شد.

* در حالی که دکتر احمدی‌نژاد اعلام کرد دولت دهم را بدون بدهی تحویل دولت آینده می‌دهم اما نزدیکان روحانی می‌گویند میزان بدهی سه وزارتخانه نیرو، نفت و مسکن به پیمانکاران حدود 70 هزار میلیارد تومان است که از این مبلغ 30 هزار میلیارد تومان متعلق به وزارت نیرو است.

*شنیده‌ایم پیگیری پیشنهادهای مطرح‌شده در نشست آلماتی 1، محور مذاکرات ایران و گروه 1+5  در نیویورک خواهد بود. جمهوری اسلامی ایران تلاش دارد ضمن آنکه فتوای مقام معظم رهبری درباره حرمت تولید و بکارگیری سلاح هسته‌ای را به‌عنوان یک سند بین‌المللی به ثبت برساند، در قبال آن نیز دنیای غرب و 1+5 حق غنی‌سازی ایران را به رسمیت بشناسند.

*شنیده‌ایم "مجید انصاری" درصدد است پیشنهادی را برای ادغام معاونت پارلمانی مجلس با معاونت حقوقی ریاست جمهوری ارائه دهد. در دوران هاشمی و خاتمی امور حقوقی و پارلمانی در یک معاونت انجام می‌شد.

*شنیده‌ایم که آقایان "محمدجواد ظریف"، "سید عباس عراقچی" معاون امور حقوقی و بین‌المللی، "مجید تخت‌روانچی" معاون اروپا و آمریکا، "امیرحسین زمانی‌نیا"، "اسحاق آل‌حبیب" مدیرکل سیاسی و امور بین‌الملل وزارت امورخارجه، "حمید بعیدی‌نژاد" و نمایندگانی از سازمان انرژی اتمی  و شورای‌عالی امنیت ملی از جمله اعضای تیم مذاکره‌کننده ایران خواهند بود.

*شنیده‌ایم که یک هفته قبل از برکناری "فرهاد دانشجو" توسط هیئت امنای دانشگاه آزاد، هاشمی رفسنجانی در جلسه‌ای از فرهاد دانشجو خواسته بود از ریاست دانشگاه استعفا دهد که دانشجو حاضر نشد این درخواست هاشمی را انجام دهد.

*یکی از مدیران مطرح که در حلقه انحرافی عضویت داشت در سال 91 ، هفت ماه را در خارج کشور به‌ویژه گرجستان و بلاروس گذرانده بود. وی عمده وقت خود را صرف کارهای اقتصادی کرده است.

*در صورتی که "جعفر توفیقی" به عنوان وزیر آموزش عالی به مجلس معرفی نشود، "رضا فرجی دانا" گزینه اصلی این وزارتخانه خواهد بود. دکتر فرجی دانا پس از استعفای "مصطفی معین" در اواخر کار دولت دوم محمد خاتمی، برای احراز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس معرفی شد که رأی اعتماد نیاورد. وی ریاست دانشگاه تهران را نیز در پرونده کاری خود دارد. در برخی محافل از دکتر "مرتضی سقائیان‌نژاد"، محمدعلی کی‌نژاد و محمد مهدی‌نژاد هم به عنوان گزینه‌های احتمالی نام می‌برند.

*شنیده‌ایم بر اساس رأی "هیئت عالی حل اختلاف میان قوا" مجلس نمی‌تواند شاکله لوایح دولت را تغییر دهد. بر اساس این رأی، مجلس در صورت موافقت با لایحه دولت آن را تصویب و در صورت مخالفت آن را رد خواهد کرد تا دولت مجدداً لایحه جدیدی بنویسد. بنابراین مجلس مجاز نیست در لوایح  تغییراتی به وجود آورد که شاکله‌اش را از دست بدهد.

*دولت روحانی همچون دولت احمدی‌نژاد مخالف مصوبه مجلس درباره بیمه بیکاری است. دولت روحانی معتقد است این مصوبه بار مالی سنگینی دارد و اجرای آن در حال حاضر ناممکن است. این مصوبه در حال حاضر در مجمع تشخیص مصلحت قرار دارد و در هفته گذشته مقرر شد با توجه به شروع کار دولت جدید و اهمیت مسأله و ضرورت بررسی همه‌جانبه‌ آن، موضوع به کمیسیون مشترک علمی، فرهنگی و اجتماعی و کمیسیون اقتصاد کلان مجمع و با حضور اعضای دولت، مجلس و شورای نگهبان بررسی شود.

*پس از آنکه در دو هفته اخیر شاهد اتخاذ برخی مواضع و سخنان از سوی برخی وزیران از جمله وزرای کار، نفت، نیرو و مسکن علیه یکدیگر بودیم در آخرین جلسه هیئت دولت، حسن روحانی نسبت به این موضع‌گیری‌ها به‌شدت اعتراض و تأکید کرده برای آخرین بار می‌گویم که باید صدای واحدی از وزرا توسط مردم شنیده شود.

*جشنواره "افق نو" که قرار بود در 12 شهریور با حضور فیلمسازان و چهره‌های سیاسی منتقد تمدن غرب در تهران برگزار شود با کارشکنی برخی مسؤولان دولت یازدهم به تأخیر افتاده است. حضور فیلمسازان مستقل ضد صهیونیست با 420 فیلم از کشورهایی چون آمریکا، فرانسه، کانادا، دانمارک و...  این جشنواره را در کانون توجهات قرار داده است.

*روزنامه "وطن امروز" از مهرماه انتشار خود را آغاز خواهد کرد. این روزنامه قرار است در دور جدید، سبک گزارشی و تحلیلی داشته باشد. این روزنامه دو ماه قبل به دلیل مشکلات مالی دچار توقف در انتشار شد.

*مقامات منافقین در پادگان اشرف می‌گویند تاکنون نیمی از مجروحان عملیات فرزندان انتفاضه شعبانیه کشته شده و بقیه آنها در حال دست و پنجه نرم کردن با مرگ هستند و آنهایی هم که بتوانند جان سالم به در ببرند تا آخر عمر باید به صورت فلج روی تخت یا ویلچر زندگی کنند. نکته قابل توجه در این عملیات، یک‌ساعته آن بود که به‌رغم کشته‌شدن حدود 80 نفر از اعضای کادر اصلی منافقین، هیچ یک از نیروهای مهاجم که از فرزندان انتفاضه شعبانیه بودند دچار تلفات و حتی جراحت سطحی نشدند.

*در درگیری‌های هفته گذشته که میان جبهة النصرة به عنوان نماینده گروه‌های تکفیری و عناصر امارات اسلامی به عنوان نماینده گروهک القاعده در سوریه رخ داده، تعداد زیادی از طرفین کشته شده‌اند. در ماه‌های گذشته نیز به دفعات درگیری‌های سنگینی میان جبهة النصرة و ارتش آزاد گزارش می‌شد که تلفات و خسارت‌های سنگینی به همراه داشت. پس از تهدید نظامی آمریکا علیه دولت سوریه، موج گسترده‌ای از ثبت نام مردم سوریه برای پیوستن به ارتش برای مقابله با حمله نظامی آمریکا به وقوع پیوسته است. برخی ثبت‌نام‌کنندگان می‌گویند به‌رغم انتقاداتی که به دولت بشار داریم اما در برابر تجاوز دولت‌های اجانب در کنار ارتش خواهیم بود.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 57
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    20
  • ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    توی خبرهاتون عکس هم بذارید. جذاب تر می شه
  • زهرا ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    مقام ارشد احتمالا از مراجع تقلید بوده
  • جباری ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    متن سخنرانی روحانی را چه تیمی تنظیم کرده است؟ اطلاع رسانی کنید.
  • ایمان ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    من با خبرهای کوتاه مشرق یک هفته به روز هستم.
  • ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    کی دست از سر منافقین بر می دارید؟ تموم شدند رفتند. عاقبت وطن فروشی این است.
  • ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    عالی بود. همیشه جمعه ها از ساعت 9 تا 12 شب مشرقو هی ریفرش می کنم ببینم کی خبرا رو می ذارین. دمتون گرم.
  • ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    مقام معظم رهبری بوده اند
  • ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    من یک ماه بعد از چندهفته تازه علنی و یا تایید میشه
  • ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    20000000000000000000000000000
  • ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    هیئت عالی حل اختلاف قوا چرا این پیشنهاد رو در زمان دولت قبل ارائه نکرد که مجلس این همه چوب لای چرخ دولت میذاشت و لوایح رو سروته تصویب میکرد؟ همه چیز رو برا دولت روحانی گل و بلبل کردن
  • سید امیر ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    شنیده شده بعد از رای اوردن فانی به عنوان وزیر اموزش و پرورش بحث تغییر و تحولات خیلی سریع انجام می شود و تغییرات تا سطح مدیران مدارس هم خواهد بود . در ضمن گروه های افراطی اصلاح طلب در خواست حذف مجدد معاونت پرورشی را از اقای فانی دارند
  • صرفا جهت اطلاع ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    باید یه سال بگذره ببینیم روحانی چه میکنه روحانی یه سر و گردن از هاشمی و خاتمی بالاتره
  • سایت شیرازه ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    پیشنهادات ضدانقلاب‌‌ خارج‌نشین برای استانداری فارس! پیشنهادات ضدانقلاب‌‌ خارج‌نشین برای استانداری فارس!در نامه اصلا‌ح‌طلب فارس اسامی برخی ضدانقلاب و فتنه‌گر دیده می‌شود. به گزارش آژانس خبری شیراز «شیرازنا» اخیراً نامه‌ای منتشر شده است که در آن ۲۲۷ جوان اصلاح‌طلب فارس در نامه‌ای سرگشاده به دکتر حسن روحانی، با سیاه‌نمایی مطلق از کارنامه‌ی دوران هشت‌ساله‌ی دولت‌های نهم و دهم در استان فارس، ۴ گزینه‌ی اصلاح‌طلب خود را نیز برای تصدی استانداری فارس پیشنهاد داده‌اند! با نگاهی به سوابق برخی از امضاکنندگان این نامه، علاوه بر اینکه حوادث تلخ فتنه ۸۸ در شیراز و معرکه‌گیری فتنه‌انگیزان را در آن سال‌ها به یاد می‌آورد، ناگفته‌هایی را از علت تلاش و علاقه‌مندی آنان برای تحمیل گزینه‌هایی همچون انصاری لاری، معافیان، شورانگیز و رجبی را نیز بازگو می‌کند که هوشیاری و تیزبینی دولت یازدهم را در انتخاب استاندار آینده فارس طلب می‌کند. برخی از امضا کنندگان این نامه، از دست‌اندرکاران و برنامه‌ریزان میتینگ‌ها و تظاهرات سیاسی علیه نظام پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ بودند و یا در شکل‌گیری حوادث تلخ مسجد قبا در شیراز نقش مؤثری داشتند؛ همچنین برخی دیگر نیز علاوه بر عضویت در احزاب منحله‌ی ضدانقلاب، در ستاد یکی از سران فتنه در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ در شیراز نیز حضور فعال داشتند و پس از انتخابات نیز با عدم تمکین به قانون و انتشار مقالات توهین آمیز و راه‌اندازی و حضور در تظاهرات‌های ساختارشکنانه بارها به جرم اقدام علیه امنیت ملی، توهین به مسئولان نظام، همکاری با رسانه‌های بیگانه توسط نهادهای امنیتی و نظامی استان فارس و شیراز دستگیر و روانه زندان شدند. پای نامه‌ی جوانان اصلا‌ح‌طلب فارس به حسن روحانی، اسامی ضدانقلاب‌هایی مشاهده می‌شود که به خارج از کشور فرار و بارها در تجمعات ضدانقلاب و حامیان فتنه ۸۸ شرکت کرده‌اند و مقالات بسیاری از آنان در رسانه‌های ضدانقلاب در ضدیت با انقلاب و ایران اسلامی منتشر شده است و اکنون در کسوت یک ضدانقلاب، همچنان به اقدامات خود علیه نظام و انقلاب ادامه می‌دهند. علی تارخ، سعید آگنجی، علی نیکویی، صابر عباسیان، هادی وکیل زاده، زینب بحرینی، احسان مازندرانی، سعید نظری، فرزاد صدری، طاهر فقیه و …. از جمله‌ی این افراد هستند که با اقدامات ساختارشکنانه‌ی خود در طول سال‌های گذشته خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به نظام و مردم تحمیل کردند. علی تارخ علی تارخ | در تظاهرات ضدانقلاب و حامیان جنبش سبز در شیکاگو aganje.saeed سعید آگنجی فتنه گران در شیراز اکنون که دولت یازدهم با شعار اعتدال و دوری از افراط‌ ها و تفریط‌ های گذشته پا به عرصه‌ی خدمتگزاری به مردم نهاده است می‌بایست با هوشیاری و تیزبینی، افراطیون را از اعتدال‌گرایان تشخیص دهد و با ریسمان پوسیده‌ی فتنه‌گران به چاه ضلالت و گمراهی سقوط نکند و بداند انتخاب استانداری که حامیانش فتنه‌گران و ضدانقلاب خارج‌نشین باشد و خود نیز از فتنه ۸۸ مبری نباشد با شعارهای اعتدالی دولت سازگاری ندارد و هرگز مورد پذیرش مردم فارس نیز نخواهد بود.
  • یاسر ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    خدایا بچه های ما را از شر دشمنان محفوظ بدار
  • ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    شنیده ایم بر اساس رای "هیات عالی حل اختلاف میان قوا" مجلس نمی تواند شاکله لوایح دولت را تغییر دهد. بر اساس این رای، مجلس در صورت موافقت با لایحه دولت آن را تصویب و در صورت مخالفت آن را رد خواهد کرد تا دولت مجددا لایحه جدیدی بنویسد. بنابراین مجلس مجاز نیست در لوایح تغییراتی به وجود آورد که شاکله اش را از دست بدهد. انگار دولت احمدی نژاد در این کشور دولت! نبود!! خدارو شکر که رفتی دکتر عزیزم!
  • یک بازیگر ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    دیدار مهناز افشار با یکی از محکومین تازه ازاد شده فتنه 88 که سابقه همکاری با منافقین را داشته برای جامعه بازیگران و هنرمندان بسیار تاسف اور است
  • مربی پرورشی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    معاونت پرورشی با نظر مجلس و معلمان و مردم و حضرت اقا برگشت . کسی جرات حذف ان را نداد.
  • sss ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    یکی به این اقای ناطق بگه بسه سهمت تموم شد . دو تا باجناق کمه؟!؟!
  • سید حسن ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    در حالی که اقای صادق (مشاور روحانی ) عزل وزیر کشور را تکذیب کرده اما سایت تدبیر 24 که توسط نزدیکان اقای روحانی ادره میشود از ضرورت برکناری رحمانی فضلی خبر دادند
  • شمس ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    ایجا اموزش و پرورش است . داس را کنار بذار جامعه معلمان و فرهنگیان هشیار و بیدار و تابع امر رهبری است
  • شیوا ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    ازادی زندایان سیاسی قبل از سفر روحانی به امریکا یعنی یک پالس مثبت برای انها. یعنی عقب نشینی یعنی ......... به نظرم تا چند روز دیگه شعار مرگ ببر امریکا را هم حذف میکنند. شهدا شرمنده ایم
  • سهند ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    در هفته دفاع مقدس واقعا جا دارد که بگوییم شهدا شرمنده ایم
  • ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    خداحافظ فُردو؛ سلام آمریکا
  • سید امیر ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    این عبارت نرمش قهرمانانه خیلی معنی دار است. اسم یکی از ترجمه های شخص رهبری این کتاب است ؛ صلح امام حسن علیه السلام: پرشکوهترین نرمش قهرمانانه تاریخ؛ بنابر این معنای حرف رهبری ای است که خیبر به صفین تبدیل شد و صفین به صلح امام حسن علیه السلام انجامید. چیزی شبیه تکرارماجرای تعلیق غنی سازی! همان کتاب «صلح امام حسن علیه السلام: پرشکوهترین نرمش قهرمانانه تاریخ» را بخوانید که بسیار آموزنه است . مخصوصا اینکه آن امام حسن که جقدر اصرار بر جنگ با معاوییه داشت و شخصا شهر به شهر می رفت و مردم را جمع می کرد کارش به صلح کشید. اصحاب نزدیکش به او خیانت کردند و شد آنچه شد. منتظر عاشورا باشید...
  • ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • صابر ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    در طول هشت سال دولتهای نهم و دهم همه به اصطلاح عمارها فریاد زدند جریان انحرافی ولی رهبر انقلاب فرمودند الحمدلله در دولتمردان انحرافی وجود ندارد حالا چه شده که اول دولت یازدهم رهبری به سپاه توصیه میکند که سپاه در قبال جریانهای انحرافی وظیفه دارد آیا ....
  • ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    درود بر مخالف مرده‌ی من! شعار جدید دولت جدید
  • فرزند شهید ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    «نرمش قهرمانانه» را اقایان به انعطاف‎پذیری ذلیلانه تبدیل نکنند ؟
  • ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    یا لثارات الحسین
  • ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    حمید بدیعی نژاد درست است. کارشناس ارشد وزارت خارجه
  • ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    مگر آزادي زندانيها بدون مجوز قضايي و هماهنگي مقامات ارشد بوده است ؟! شما بشين توي خونت براي قواي سه گانه تعييين تكليف نكن ! امثال شما افراطيها اگه ولتون كنند براي رهبر هم تعيين تكليف ميكنيد !
  • شاهین ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    فیس بوک داشتن یا نداشتن مقامات جای خودش. توی ساعت اداری داخل فیس بوک بودن هم جای خودش. متاسفانه این دو مورد رو افراد نمی توانند از هم تمیز دهند. به سبب آن هم سفرای وزارت امورخارجه هم همینطور. واقعا گروهی از ما ایرانی ها جنبه نداریم. یه سری هم به فیس بوک سفیر ایران در کشور ما بزنید. یارو عکس خانوادگیشو منتشر می کنه. فکر میکنه این روشنفکری هستش. اگر حرمت بیت المال رو نگه نمی دارید حداقل حرمت خون شهدا رو نگه دارید.
  • نگار ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    تصفیه حساب یا تسویه حساب؟؟؟
  • میترا ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    این هیئت حل اختلاف چرا تو دولت قبلی از این تصمیمها نمیگرفت ؟؟؟؟ ضمن اینکه این مجلس کاری با دولت 11 نداره ! مشکل حاج محمود بود که الحمدلله رفت !!!!
  • ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    یکی کمه دوتا غمه سه تا دیگه خاطر جمه!
  • ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    شما احیاناً خیاط نیستی؟ خودت میبری و میدوزی؟
  • ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    شاید هم تزکیه حساب
  • ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    نگار خانم کاربرد هردو يک معني را ميرساند و بنابر اين صحيح است .
  • علی ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    رهبرانقلاب کی ودرکدام سخنرانی گفتند انحرافی دردولتمردان وجودندارد؟؟؟؟ ایشان دربعضی مسائل شخصا واردشدند وحکم دادند،این همه نصیحت کردند،بعدازماجرای مجلس دربهمن ماه کلی توصیه کردند.......اون وقت انحرافی دردولت وجودنداشته؟؟؟؟؟؟؟اگرانحرافی وجودنداشته دولت پاکدست وانقلابی بوده که 2سال دربدترین شرایط اقتصاد رو رهاکرده واین همه جنجال براه انداخته؟؟؟؟؟؟؟؟ کارهای دولت جدید گناهان حلقه ی انحرافی واحمدی نزاد رو پاک نمیکنه،روی کارآمدن اینهاهم بخاطر اقدامات احمدی نژاد وحلقه ی انحرافی بود....
  • علی ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    درسته که احمدی نژاد خیلی علیه سلام نبود ولی بعضی نماینده های مجلس هم پدردولت رودرآوردن!!!!!!!! ....واقعا این نوع برخورد تبعیض آمیزه....
  • ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    مردم ایران واداده وخیانتکارنیستن...خیبر هم به فتح مکه تبدیل خواهدشد نه صفین...صلح امام حسن(ع)دیگرتکرارنخواهدشد
  • ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    خداحافظ افراطیون تندرو
  • ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    اتفاقا بعضی از گزینه های مطرح شده برای اوقاف خوب بودند چرا قبول نشده است
  • ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    اهل نفاق همیشه وجود دارند و خواهند داشت حتی حضرت حجت سلام الله علیه نیز سرانجام توسط اهل نفاق به شهادت می رسند.
  • علیرضا ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    سلام فکر نمیکنم سر استاندار دو شخصیت موجه رابطشون تیره بشه. ما نیاز به وحدت داریم. همانطوریکه سایت وزین مشرق همیشه دنبالش بوده. ممنون
  • انسیه ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    کسی می دونه استاندار شیراز الان کی ه ؟
  • ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    اوباما باید بشینه سر سخنرانی روحانی. چون شخصیت روحانی قابل قیاس با احمدی نژاد نیست . زنده باد رئیس جمهور محبوب دکت روحانی عزیز
  • مسعود ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    آخه من نمی دونم شما از کجا می‌شنوید که آقای ناطق نوری به خاطر یک انتصاب روابطش با روحانی شکرآب شده؟ همه می دونند که این شیخ (ناطق نوری) خیلی مردتر و یل‌تر از این حرفهاست. خداوکیلی هزار جور تهمت دروغ به خودش و بچه‌هاش در برنامه زنده تلویزیونی زدند ولی به حرمت مقام معظم رهبری 8 سال سکوت کرد. ناطق در مردانگی یگانه است. البته من بعید می دونم نظر منو چاپ کنید ولی مهم نیست ما ایشان را به خاطر لباس روحانیتش و مردانگیش دوست داریم.
  • رحمت اله مرادی سلوش ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    دکتر فانی از نیروهای ارزشمند انقلاب ونظام است و بهترین گزینه برای آموزش وپرورش - کارنامه ایشان نشان می دهد که به شدت از تصمیمات فاقد پشتوانه علمی وتحقیقاتی پرهیز می کند شایسته سالاری از باورهای این انسان شریف است - خدای بزرگ به همه دلسوزان نظام ومردم سلامتی عنایت فرماید
  • ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    امان از افراطيوني كه با شعار و توهم زندگي ميكنند و تصميم ميگيرند.
  • ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    شعار نده جناب ناشناس. چرا چند ماه پیش کسی حرف از نرمش نمی زد؟ حق با سید امیر است.
  • ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    متن سخنرانی روحانی را چه تیمی تنظیم کرده است؟ اطلاع رسانی کنید.
  • ناشناس ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    چوب خدا صدا نداره.همین هایی که احمدی نژاد و زحماتشو با تبلیغاتشون سیاه نمایی کردند ،همچون چوبی بخورند که صداش تا آسمونهای هفتم هم بره.فتح نزدیک است
  • ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    علی اقا هنوز هم تو توهمی
  • ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    باشه بهش میگم !
  • ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    تهمت ؟؟ یه کم چشاتو واکنی بد نیستا !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس