کد خبر 197129
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۵

رسانه های رسمی چین سه شنبه اعلام کردند نیروی دریایی این کشور بهره برداری از یک نوع جدید ناوچه رادارگریز را آغاز کرد که به چین امکان خواهد داد توانمندی هایش را برای دفاع از مطالبات ارضی خود تقویت کند.

به گزارش مشرق، بنابر اعلام خبرگزاری شین هوا ، نیروی دریایی چین دوشنبه نخستین فروند از ناوچه رادارگریز نوع «056» را در مراسمی در شانگهای تحویل گرفت.

به نوشته روزنامه ارتش آزادیبخش خلق چین ، «وو شنگلی» فرمانده نیروی دریایی چین به این مناسبت بر اهمیت تجهیز و تقویت توانمندی های نظامی این کشور در حالی که این کشور با همسایگان خود اختلافات سرزمینی دریایی دارد، تاکید کرد.

شنگلی که عضو کمیسیون قدرتمند مرکزی نظامی چین است، بهبود مداوم و افزایش قدرت دریایی چین را که قادر به مبارزه و برنده شدن باشد، درخواست کرد.



ژانویه ،مطبوعات چینی گزارش داده بودند نیروهای مسلح چین دستور گرفته اند در سال دو هزار و سیزده توانمندی های رزمی خود را افزایش دهند و توجه خود را به این هدف که بتوانند برای برنده شده در یک نبرد مبارزه کنند ، معطوف کنند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از پکن ، هو جینتائو رئیس جمهوری چین که قرار است ماه مارس شی جینپینگ جانشین او شود به این مناسبت در نوامبردر کنگره حزب کمونیست اعلام کرده بود چین باید به قدرت دریایی تبدیل شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس